پنجشنبه 12 مهر 1397 - 00:15:40

درم ابریژن سوزنی چیست؟

درم ابریژن  چیست؟

درم ابریژن و جوانسازی پوست

 


 


 درم ابریژن سوزنی چیست؟ 

در درم ابریژن سوزنی، پوست به وسیله سوزن خراش داده می شود تا جای زخم تحریک شود و شروع به بازسازی خود کند. تکنیک درم ابریژن سوزنی اولین بار در سال 1992 در دهمین کنگره بین المللی جراحی پلاستیک در اسپانیا معرفی شد. در این مقاله از سایت آموزش آرایش و زیبایی رژلب، به شما توضیح داده میشود که درم ابریژن سوزنی چیست؟

یک جای زخم بی رنگ و یا نازیبا بدون استفاده از رنگدانه پیگمنت می شود. در برخی از موارد پس از انجام تکنیک درم ابریژن سوزنی، جای زخم خود را دوباره رنگ کرده و حتی بر روی آن مو رشد کرده است. هرچه کارتریج قوی تر مثلا سوزن هفت یا نه سر تخت باشد، نتیجه بهتر خواهد بود. عمق نفوذ باید بیشتر از سطح پوست دارد و به غشاء میانی پوست برسد. پیگمنتیشن چندین بار تکرار می شود. کیفیت جای زخم ممکن است تا حد زیادی بهبود یابد!

 

میکرودرم ابریژن


 تحریک کلاژ چند جهتی با تکنیک درم ابریژن سوزنی

در با تکنیک  درم ابریژن سوزنی می توان جای زخم را درمان کرد . فیبروبلاست های پوست تحریک به تولید کلاژن جدید می شوند. کلاژن قدیمی هم همزمان از بین می رود. جای زخم صاف تر می شود و ممکن است کم یا حتی محو شود. حتی ممکن است رنگ و مو به جای زخم برگردد.

درم ابریژن سوزنی، تکنیک زیبائی دائمی سن مستقیماً روی پوست پیاده می شود. نیازی به رنگدانه نیست. توصیه می شود از یک کارتریج بزرگ سوزن هفت سر یا نه سر تخت یا کارتریج مزوتراپی استفاده کنید. عمق سوزن ها باید به غشاء میانی پوست برسد. این کار را می توان چندین بار به فواصل 6 هفته انجام داد.

 

نکاتی که بعد از درم ابریژن باید بدانید

بعد از پیگمنتیشن با یک پماد جای زخم را نرم کنید.
بعد و بین پیگمنتیشن ها از قرار گرفتن در معرض خورشید باید اجتناب شود.

از سوی دیگر، استفاده 10 دقیقه ای از سولاریوم می تواند به تحریک پوست کمک کند تا ملانین به جای زخم برگردد.

مشتریانی که کلوئید (برآمدگی روی جای زخم) دارند را درمان نکنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: