شنبه 14 مهر 1397 - 16:39:47

آموزش آرایش چشم خسته و بیحال

نکات مهم برای آرایش چشم خسته و بیحال 

آموزش آرایش چشم بیحالت


 

آرایش صحیح چشم خسته و بیحال 

چشمان خسته و بی حال شما را خسته و پیر نشان میدهد، بنابراین اگر میخواهید که چشمانتان برق بزند و چهره شما شاداب نشان داده شود آموزش آرایش چشم خسته و بیحال با استفاده از ترفند های زیر برای شما آورده شده است.

در این مقاله  از سایت آرایشگری رژلب، چند ترفند ساده برای آرایش چشم خسته و بیحال گفته شده. استفاده درست از لوازم آرایش برای آرایش چشم ها باعث جوان تر به نظر رسیدن میشود.

 

 

6 نکته در آرایش چشم خسته و بیحال


 استفاده از کانسیلر در آرایش چشم

از کانسیلر مایع استفاده کنید. استفاده از کانسیلر مایع آرایش را بیشتر روی پوست نگه میدارد با یک بیوتی بلندر کانسیلر را زیر چشم ها پخش کنید. از خط مژه کانسیلر را شروع کنید و تا پایین پلک ادامه دهید.

 

 

آموزش آرایش چشم صحیح

 


استفاده صحیح از رنگ سایه در آرایش چشم


برای چشم خسته و بیحال با پلک افتاده، از رنگ منحصر به فردی که برای این چشم ها مناسب است استفاده کنیم. بهتر است از رنگ های روشن و متوسط استفاده کنیم. رنگ های تیره چشم ها را بی حال و پیر نشان میدهد. از  رنگ های خنثی استفاده کنید یا از رنگ های متالیکی مثل سفید براق یا نقره ای. که چشمان شما را مورد توجه قرار دهد.

 

 سایه زدن صحیح در آرایش چشم

سایه روشن را روی کل پلک بزنید، از گوشه داخلی تا گوشه خارجی را سایه بزنید و به خوبی روی پلک پخش کنید. از یک سایه کمی تیره برای کانتور کردن پلک استفاده میکنیم. از وسط پلک شروع کنید، معمولا وسط پلک افتاده تر از بقیه قسمت ها است. سایه را به وسط پلک بزنید و سپس آن را به سمت گوشه خارجی پخش میکنیم و با همان سایه یک حالت دم برای سایه چشم ایجاد میکنیم. سایه را با همان براش تا چین پلک پخش کنید اما نگذارید روشنی سایه از بین برود.

 

 استفاده از هایلایتر در آرایش چشم

از هایلایتر برای زیر ابرو استفاده کنید ترجیحا رنگ سفید یا نقره ای بهترین گزینه برای این کار است، چرا که بیحالی چشم ها را کمتر نشان میدهد. برای اینکه کمی طبیعی تر به نظر برسد هایلایتر را تا چین پلک پخش و محو کنید.

 

 خط چشم کشیدن در آرایش چشم

خط چشم های مایع ممکن است نا منظم روی پلک های افتاده کشیده شوند بهتر است از مداد چشم یا یک قلم نازک و سایه برای کشیدن  خط چشم استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم از رنگ های تیره استفاده کنید ولی رنگ مشکی ظاهر بهتر و قشنگتری دارد.
استفاده از رنگ هایی مثل نقره ای، سبز و یا بنفش توجه را از افتادگی پلک دور میکند. گوشه داخلی چشم را خط نکشید، اگر چشمان ریزی دارید برای داخل پلک پایین از مداد سفید استفاده کنید تا چشمانتان بزرگتر دیده شود.

 

 ریمل زدن در آرایش چشم

زدن ریمل یا گذاشتن مژه باعث میشود که افتادگی پلک زیاد خودش را نشان ندهد. از ریمل دو یا سه بار برای زدن روی مژه ها استفاده کنید تا گوشه بیرونی چشم را برجسته تر نشان دهد. همچنین داشتن مژه های بلند باعث پنهان شده افتادگی پلک ها میشود.

 

امیدواریم نکات بسیار ساده ، آموزش آرایش چشم خسته و بیحال برای شما کارساز و مفید باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: