سه شنبه 17 مهر 1397 - 14:55:03

با فر کردن مو در اندازه های مختلف بیشتر آشنا شوید

فرکردن مو

فرکردن مو در سایزهای مختلف


فرکردن مو در اندازه های مختلف

اغلب خانم هایی که موهای بسیار نرم و صافی دارند از این موضوع گله مند هستند؛ زیرا موهایشان در نگاه اول ممکن است، بسیار کم حجم یا کم پشت به نظر رسد. برای همین آنها تمایل دارند با فرکردن مو یا حالت دادن به موهایشان، این مشکل را برطرف کنند. فر کردن مو از قدیم تا امروز همیشه طرفداران خاص خود را داشته، بخصوص اینکه امروزه با تولید بابلیس های جدید که قادرند موها را در اندازه¬های متنوعی فر کنند؛ جذابیت این موضوع دو چندان شده است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، ما تصمیم داریم که فقط با یک بابلیس، چندین مدل متنوع  فر را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

فرکردن مو در اندازه های مختلف



روش اول: فر کردن مو با اندازه 4/1 اینچ

این سایز از فر مو به اندازه ی یک حلقه ی کوچک است و به عنوان "بچه فر" شناخته میشود. بهتر است، برای فر کردن موها حتماً به حالت موهای خانم ها یا آقایانی که موهای فر طبیعی دارند به دقت توجه کنید تا موهایتان موقع فر کردن به موهای طبیعی شباهت داشته باشد.

 

روش دوم: فر کردن موها با اندازه 4/3 اینچ

این اندازه از فر برای خانم هایی که موهای کوتاه و متوسطی دارند، ایده آل است. برای شروع کار فر کردن مو می توانید، قسمت کوچکی از انتهای مو را دور بابلیس بپیچانید، سپس حلقه های فر شده را از هم جدا کنید تا طبیعی تر به نظر برسد. پس از اتمام کار با بابلیس، اسپری یا تافت روی موهایتان بزنید تا حالت آن روی سر ثابت بماند. اغلب بازیگران قدیمی هالیوود به این روش موهای خود را فر می کرده اند. اگر شما هم دوست دارید موهای خود را شبیه آنها درست کنید، هنگام فر کردن  میتوانید، موهای خود را بصورت فرق وسط باز کنید، سپس پشت موها را با یک گیره ببندید.

 

روش سوم: فر کردن موها با اندازه 1 اینچ

این سایز فر، تنها موج ملایم و زیبایی به موها میدهد. برای شروع کار با دستگاه بابلیس، موها را به دو قسمت تبدیل کنید. سپس شروع به فر کردن موها کنید. کمی اسپری حالت دهنده بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس قسمت های فر شده را برس کنید تا از هم جدا شوند. 

 

روش چهارم: فر کردن موها با اندازه 5/1اینچ

این اندازه از فر، تنها موها را به حلقه های بزرگ و حجیم تبدیل می کند، برای همین مناسب موهای بلند و پرپشت است. برای شروع فر کردن، میتوانید با اسپری نمک دریایی موهای خود را اسپری کنید. پس از اینکه اسپری روی موها خشک شد؛ انتهای مو را با یک میله یا مداد جمع کنید و چند ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی موها را رها کنید و حلقه های فر شده را با انگشت تان از هم جدا کنید.

 

روش پنجم: فر کردن موها با اندازه 2 اینچ

اندازه 2 اینچ، تنها برای فر کردن بکار نمی رود؛ بلکه برای حالت¬دادن انتهای شاخه موها نیز کاربرد دارد. این مدل مناسب برای موهای صاف و پرپشت است.

 

روش ششم: موج دار کردن موها

یکی از بهترین حالت ها برای موهای صاف است. این مدل تنوع بسیاری دارد. برای شروع کار با بابلیس، یک بخش از موهای خود را از بالا دور دستگاه بپیچانید و نگه دارید و بعد از گذشت چند ثانیه موها را رها کنید. در این روش موها به دسته های ضخیمی تقسیم میشوند و دور دستگاه پیچیده میشوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: