پنجشنبه 26 مهر 1397 - 00:34:40

گریم ترسناک برای هالووین

 

آرایش زامبی مخصوص هالووین

یک گریم ترسناک برای هالووین

 

 

 

در این مقاله از سایت آرایشی رژلب یک گریم ترسناک برای هالووین را به شما آموزش می دهیم. در این آرایش تنها نیمی از صورت را به شکل زامبی گریم می کنیم. مراحل انجام این گریم به روش زیر است:

 

مرحله اول گریم ترسناک برای هالووین:

صورت خود را به دو بخش تقسیم کنید

از یک مداد لب قهوه ای برای این بخش استفاده می کنیم. با مداد قهوه ای قسمتی که میخواهیم گریم زامبی انجام بدهیم را جدا می کنیم.

 

مرحله دوم گریم ترسناک برای هالووین

 پودر بیس روی صورت بزنید

اول ازهرچیزی ابروهای خود را مخفی کنید. بهتر است برای این کار از چسب ماتیکی استفاده کنید. چسب رو به ابروها می زنیم و آن را به سمت بالا می بریم. پس از اینکه چسب خشک شد از پودر فیکس استفاده می کنیم. پودر فیکس را تا جایی ادامه دهید که ابروها به خوبی پوشانده شوند. سپس بقیه قسمت هایی که با مداد جدا کرده اید را با بیوتی بلندر پودر بزنید و سفید کنید.

 

مرحله سوم گریم ترسناک برای هالووین

طرح کلی حالت جمجه را بکشید

با استفاده از یک قلم لاینر خوب و کمی رنگ مشکی، حالت استخوانی و جمجمه روی صورت ایجاد کنید، این خط ها را دور چشم، روی گونه، کناره های لب بکشید. برای نقاشی راحت تر می توانید از عکس جمجمه استفاده کنید. تا زمانیکه رنگ روی پوست خشک نشده است، شروع به پخش کردن رنگ ها کنید. سپس با یک سایه قهوه ای قسمت دور چشم را پر می کنیم.

 

مرحله چهارم گریم ترسناک برای هالووین

پوست خود را کانتور و هایلایت کنید

برای سه بعدی بودن و طبیعی بودن این گریم ترسناک، بهتر است سطح و میزان سایه ها را زیاد کنید. برای کانتور کردن از رنگ خاکستری استفاده می کنیم. در بالای هر خط مشکی از رنگ خاکستری برای کانتور استفاده کنید و حالت سایه به آرایش تان بدهید.

 

مرحله پنجم گریم ترسناک برای هالووین

دور گریم را خط بکشید

با یک رنگ مشکی، دور قسمتی که گریم ترسناک کردیم را خط می کشیم تا قسمت کشیده شده به خوبی مشخص باشد.

 

مرحله ششم گریم ترسناک برای هالووین

سایه های کناره را پخش و محو کنید

با یک سایه قهوه ای و براش بخش های گریم ترسناک را محو کنید. سایه را به کناره های صورت بزنید و با براش آن را محو کنید تا صورتتان یک حالت کبود شده به خود بگیرد.

 

مرحله هفتم گریم ترسناک برای هالووین

قسمت دیگر صورت را آرایش براق کنید

برای طرف دیگر صورت تان از یک میکاپ براق و شیک استفاده کنید. سایه بزنید و مژه مصنوعی بگذارید. برای این قسمت از هایلایتر زیاد استفاده کنید تا براقی آرایش تان زیاد شود. بعد از اتمام گریم ترسناک، خط هایی ریزی در قسمت زامبی با یک سایه مشکی بکشید تا حالت طبیعی تری بگیرد.

 

آموزش تصویری گریم ترسناک برای هالووین

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پودر بیس چه نوع پودریست؟ من از پنکیک سه صفر استفاده کرده ولی کامل صورت سفید نمیشه از آکویای سفید استفاده میکنم ولی مرتب روی صورت نمیشینه و یکنواخت نیست‌. چه پیشنهادی برای رنگ سفید دارید؟ ممنونم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: