جمعه 22 اسفند 1393 - 22:39:45

7 آیتم زیبایی که هر دختر جوانی باید در کیف آرایش خود داشته باشد

اکثر دختران کیف آرایشی پر از انواع لوازمی را با خود حمل می نمایند که هیچوقت مورد استفاده آنها قرار نمی گیرد. اغلب اوقات لوازم موجود در کیف آرایش با مداد، ریمل یا خط چشم کثیف و لکه دار می شوند. کیف لوازم آرایش باید کوچک و کم حجم بوده ، جای زیادی را در کیف دستی شما اشغال نکند و فقط لوازم ضروری را در خود جای دهد.

1.مرطوب کننده

یکی از ضروری ترین لوازم موجود در کیف آرایش شما ، یک کرم مرطوب کننده بدون چربی می باشد. قبل از شروع آرایش ، پوست شما باید نرم و مرطوب شود. هیچ چیز بدتر از کرم پودر روی پوست خشک نمی باشد. با استفاده از مرطوب کننده همیشه پوست خود را در بهترین شرایط نگه دارید تا آرایشی طبیعی داشته باشید.

2. موچین

حتی اگر فردی هستید که همیشه ابروهای خود را تمیز نگه می دارید، اما باز هم  قادر به پیش بینی زمان رویش موهای جدید نیستید. پس بهتر است برای چنین زمانهایی همیشه یک موچین در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

3.مداد تراش آرایشی

یکی از لوازمی که همیشه مورد نیاز می باشد مداد تراش آرایشی است که با هزینه کم قابل تهیه می باشد اما وجود آن بسیار لازم و ضروریست.

4.قلم آرایشی

در آرایش صورت معمولا قلم های آرایشی گوناگونی مورد نیاز می باشد. سعی کنید از یک قلم برای رژگونه ، برنزه ، و پودر صورت خود استفاده نکنید.

5.کرم پودر

پیدا کردن یک کرم پودر هماهنگ با تن پوست شما و همراه داشتن این کرم بسیار مهم می باشد. به خاطر داشته باشید که در فصل های مختلف سال نیاز به کرم پودرهای متفاوتی دارید. کرم پودر تابستانی برنزه تر و کرم پودر زمستانی روشن تر می باشد.

6. ریمل

علاوه بر همراه داشتن یک کرم پودر خوب، همراه داشتن یک ریمل عالی نیز بسیار مورد نیاز می باشد. ریمل چشم ها را درشت تر و زیباتر نشان می دهد.

7.گوش پاک کن

باورتان بشود یا نه، گوش پاک کن  ضروری ترین وسیله ی موجود در کیف آرایشی شما می باشد. گوش پاک کن به راحتی آرایش نامناسب چشم لب ها را پاک می کند. گوش پاک کن را در کمی لوسیون پاک کننده فرو ببرید و آرایش خود را پاک کنید. لوسیون های پاک کننده برای این کار بسیار مناسب تراز مرطوب کننده ها  می باشند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خوببود
http://anjomanesalonhayezibaei.com/
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: