جمعه 22 اسفند 1393 - 23:24:25

10 چیزی که هیچوقت کسی در مورد شامپوی خشک به شما نگفته است

هیچ چیز بدتر از این نیست که موهایتان را به زیبایی بیارایید و روز بعد مجبور به شستن موها باشید، چون موهای شما چرب هستند. خوشبختانه شامپوهای خشک به شما کمک می کنند تا موی سشوار شده خود را به مدت بیشتری حفظ نمایید.

شامپوی خشک نه تنها موهای شما را از شستشو ی اضافی ( که گاهی به موهای شما صدمه می رساند)بی نیاز می کند، بلکه در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی می کند. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا نکات مهم استفاده از این شامپو را بیاموزید.

1.     فقط برای موهای خشک استفاده کنید. شاید جالب باشد که بدانید شامپوی خشک فقط برای موهای خشک قابل استفاده می باشد. پس، هیچگاه از این شامپو برای موی خیس استفاده نکنید.

2.     با فاصله اسپری کنید. هنگام استفاده از شامپوی خشک حاوی ذرات معلق ، حداقل از فاصله ی 6 اینچی  پوست سر این شامپو را به موها اسپری کنید. در غیر اینصورت، به خوبی قادر به پخش کردن این شامپو روی کل موها نخواهید بود.

3.     سفید شدن موها مشکلی ایجاد نمی کند. اگر اولین بار است که از شامپوی خشک استفاده می کنید، نگران کمی سفید شدن موها نباشید. اجازه دهید تا مواد چند دقیقه روی موها باقی بماند ، پس از مدتی اثرسفیدی شامپو از بین می رود. ممکن است هنوز هم موها کمی گچی به نظر می رسند، با انگشت موها را کمی شانه کنید تا این سفیدی کاملا از بین برود.

4.     از شامپوی بیشتری استفاده کنید. پس از به کار بردن شامپو، موها را کنترل کنید که آیا چربی موها از بین رفته است یا نه. در صورت نیاز از شامپوی بیشتری استفاده کنید یا موها را برس بکشید .

5.     پس از استفاده از شامپو می توانید دوباره موها را بیارایید. در استفاده از شامپو زیاده روی نکنید. اگر به طور اتفاقی در یک نقطه از مقدار زیادی شامپو استفاده نمودید، نگران نباشید! فقط کافیست کمی سرم مو به این قسمت بزنید و سشوار را روی آن بگیرید، یا می توانید با یک قلم شامپو اضافی را از موها خارج کنید تا شامپو کاملا جذب مو شود.

6.     به موهای خود دست نکشید. تکرار می کنم: به موهای خود دست نکشید. چربی موجود در انگشتان شما، با دست کشیدن موها به آنها منتقل شده و اثر شامپوی استفاده شده را از بین میبرد و موها دوباره چرب می شوند. 

7.     زیر موها را شامپو بزنید. هیچگاه شامپوی خشک را در قسمت روی موها بکار نبرید. چرا که ممکن است اثر سفیدی روی موها باقی گذاشته و حجم موهای شما را افزایش نمی دهد. در عوض، لایه ی بالایی موها را بالا بگیرید و قسمت زیر موها و ریشه ی موها را اسپری کنید.

8.     حجم موها را افزایش می دهد. شامپوی خشک نه تنها چربی موها را از بین می برد ، بلکه حجم موها را نیز به طور چشمگیری افزایش می دهد.

9.     اسپری و پودر شامپو خشک ، هر دو کاربردی مشابه یکدیگر دارند. تفاوتی بین اسپری شامپو و پودر شامپو وجود ندارد. هر دو چربی موها را به خوبی از بین می برند.

10.   شامپوی خشک چیز جدیدی نیست. شاید فکر کنید شامپوی خشک محصول جدیدی است، اما در واقع ده ها سال است که مورد استفاده می باشد. دستورالعمل های  خانگی فراوانی برای تهیه ی این شامپو به طور طبیعی  وجود دارد. 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: