یکشنبه 29 مهر 1397 - 12:38:07

هفت شوینده جدید برای پاکسازی پوست

 

با انواع شوینده ها برای پاکسازی پوست آشنا شوید

پاکسازی پوست با چه شوینده هایی امکان پذیر است؟

 

 

 

 

خانم هایی که به زیبایی و جوانی پوست خود اهمیت می دهند به خوبی می دانند که استفاده از شوینده مناسب تا چه میزان به طراوت و شادابی پوست شان کمک می کند. امّا گاهی ما ناخواسته به پوست خود آسیب می رسانیم. یکی ازعلل آسیب پوستی تغذیه نامناسب است. بنابراین آگاهی از اصول اولیه سلامت پوست، می تواند کمک شایانی در مراقبت از آن داشته باشد. برای داشتن پوستی زیبا و شاداب بهتر است هنگامی که به منزل می رسید، آرایش روزانه خود را پاک کنید تا از شر کثیفی ها و روغن اضافی پوست خلاص شوید. با انجام این کار از نفوذ کثیفی ها به لایه های عمیق تر پوست جلوگیری می کنید. برای شستشوی صورت، پاک کننده های مختلفی در بازار موجود است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب قرار است شما را با هفت شوینده جدید برای پاکسازی پوست آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.



 

هفت شوینده جدید برای پاکسازی پوست
 

 


 شوینده اول برای پاکسازی پوست:

محلول های پاک کننده 

محلول های پاک کننده، دارای مولکول های کوچکی است که اثری مغناطیسی برای تمیزی پوست دارد و کثیفی و گرد و غبار را از پوست بیرون می کشد. طرز استفاده از این محلول ها بدین صورت است: محلول را به یک پنبه آغشته کنید و آن را روی صورت ماساژ دهید.

محصول Bioderma Sensibio H20 Micellar  یک محلول پر طرفدار و کلاسیک شناخته شده است و کمتر کسی وجود دارد که تا به حال از آن استفاده نکرده باشد. این محلول حتی برای حساس ترین پوست ها هم مناسب است چون ترکیب بسیار ملایمی برای استفاده دارد.

Philosophy Purity Made Simple Micellar Cleansing یکی از محلول های شگفت انگیز این روزهاست که می توانید برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید.

 


 شوینده دوم برای پاکسازی پوست:

 پاک کننده های روغنی

 پاک کننده های روغنی برای هر نوع پوست به خصوص پوست هایی که پوشش دهی بالایی دارند مناسب هستند. این شوینده ها سخت ترین کار را روی پوست انجام می دهد و به راحتی مواد آرایشی را حتی با سخت ترین فرمول ها پاک می کند. فقط لازم  است کمی از آن را  به انگشتانتان بزنید و ماساژ دهید.
محصول  The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil یکی از راحت ترین و پرفروش ترین محصولات پاکسازی پوست است. 
محصول دیگر bareMinerals Oil Obsessed Total Cleansing Oil  است که برای پاک کردن آرایش تان، باید زحمت بیشتری بکشید؛ زیرا پاک کردن آرایش با این محصول کمی طول می کشد.


 

شوینده سوم برای پاکسازی پوست:

پاک کننده های عمقی

این پاک کننده ها بسیار مفید هستند و کثیفی را از عمق پوست بیرون می کشند تا از هرگونه ضایعه آرایشی خلاص شوید.

 


 شوینده چهارم برای پاکسازی پوست:

پاک کننده های ژله ای

 یکی از شوینده های پر طرفدار برای پاکسازی پوست، پاک کننده های ژله ای هستند. نسل جدید از پاک کننده ها هستند که تازگی به بازار آرایشی آمده اند که از حالت ژله ای تا شیری دارند و می توانید آنها را به راحتی روی پوست ماشاژ دهید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به عنوان پاک کننده دوم از این محصولات استفاده کنید.

پاک کننده Glossier Milky Jelly Cleanser یکی از محبوب ترین محصول ها برای شستشوی صبحگاهی است. بدین صورت که صبح ها پوست خود را خیس کنید و از این محلول استفاده کنید و بعدازظهر روی پوست خشک آن را بکار ببرید.
محصول بعدی Katherine Daniels Essential Miracle Cleansing Jelly با ترکیبی ملایم است که برای پوست های حساس، بسیار مناسب است. 
پاک کننده ها به همراه مرطوب کننده برای پوست های نرمال تا خشک، دارای بافتی غنی به همراه روغن جامد است تا بتوانید پوست خود را ماساژ دهید و از هرگونه کثیفی نجات دهید.

محصول Yes to Coconuts Coconut Oil Cleansing Balm از روغن نارگیل ساخته شده و دارای یک رایحه استوایی است آن را با یک اسفنج به صورت خودتان بزنید.
Elemis Limited Edition Rose Cleansing Balm Supersize نسخه اصلی و اورجینال این محصول با رایحه گلدار است. این محصول را برای 5 دقیقه به صورت می زنیم و می گذاریم روی صورت بماند تا تاثیر جادویی خود را نشان دهد.

 


 شوینده پنجم برای پاکسازی پوست:

ژل های پاک کننده روغنی

این محصولات روغن های ژله ای هستند و باعث تغذیه پوست می شوند با این حال شما با یک تیر، دو نشان می زنید و مجبور نیستید، هزنیه بیشتری را صرف پاک کننده بکنید.
No7 Radiant Results Nourishing Melting Gel Cleanser این محصول، از نظر اقتصادی قیمت خوبی دارد. همچنین حالتی ابریشمی دارد که پوشش خاصی به پوست می دهد.
محصول Nyasa Pure Glow Nourishing Cleansing Balm رایحه ها و اسانس های مختلفی دارد که لذت پاک کردن پوست را دو چندان می کند.

 


 شوینده ششم برای پاکسازی پوست:

فوم های پاک کننده

همانطور که از نام این محصولات پیداست، این پاک کننده ها یک حالت فوم و کف روی پوست ایجاد می کنند. برای خرید این محصول باید مراقب باشید که از فرمول هایی که باعث خشکی بیش از حد می شوند استفاده نکنید.
فوم La Roche-Posay Effaclar Purifying Cleansing Gel باعث تغییر و بهبود پوست می شود که مشتریان زیادی را به خودش جلب کرده است.
Kate Somerville Daily Foaming Cleansers این محصول حاوی مقداری گوگرد است که از باز شدن منافذ پوست جلوگیری کرده و منجر به پاکسازی و از بین بردن لکه های پوستی می شود.

 


 شوینده هفتم برای پاکسازی پوست:

پاک کننده هایی با خاک رس

این پاک کننده ها، کاملاً مناسب برای پوست های دارای لک و جوش است. درست است که این محصولات جدید نیستند، امّا این بار با اشکال و ترکیبات جدید به بازار آمده اند. خاک رس از دوران باستان مورد استفاده قرار گرفته و از نفوذ روغن و کثیفی به منافذ باز پوست جلوگیری می کند. این محصولات جهت استفاده روزمره هستند و پوست را خشک نمی کنند.
پاک کننده L’Oreal Paris Pure-Clay Cleanser Purity Foam Wash مخلوطی از زغال فعال و رس است، این ترکیب برای پاک کننده های عمیق مناسب است.
محصول Elizabeth Arden Probiotic Cleanser یکی دیگر از محصولات مفید است که ترکیبی فشرده از رس خنثی دارد و 
به هیچ وجهه پوست را خشک نگه نمی دارد.

 

 امیدوارم پس از خواندن مقاله هفت شوینده جدید برای پاکسازی پوست، یکی از گزینه های مختلف و مناسب با پوست تان را انتخاب کنید. هر شوینده دارای ترکیبات مناسب برای نوع خاصی از پوست است که در صورت انتخاب شوینده نادرست ممکن است، سبب خارش، خشکی و قرمزی پوست خود شوید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: