دوشنبه 30 مهر 1397 - 17:55:07

آموزش اکستنشن موی کوتاه

آموزش اکستنشن مو مرحله به مرحله

آموزش وصل کردن اکستنشن مو

 

 

آموزش اکستنشن موی کوتاه مرحله به مرحله 

در این مقاله از سایت آرایش رژ لب  آموزش اکستنشن موی کوتاه توسط مو مصنوعی را نشان میدهیم. همه ی ما یک روز میخواهیم موهایمان را خرد و کوتاه کنیم و روز دیگر میخواهیم موهای بلند داشته باشیم.  در اینجا روش هایی به شما آموزش میدهیم تا بدون اینکه به موهایتان آسیبی وارد کنید از موهای کوتاه و بلند لذت ببرید. ما به شما تمام نکات و ترفند ها را برای وصل نمودن شاخه های مو را یادآوری میکنیم. اگر شما برای وصل کردن موها مشکل خواهید داشت و یا حتی فکر میکنید که این کار خیلی سخت انجام میشود پس حتما متن زیر را بخوانید.
نکته مهم قابل ذکر، این است که شاخه های اضافه مویی که انتخاب میکنید حتما ترکیب رنگی درستی با موهایتان داشته باشد تا موها را طبیعی نشان دهد.
اگر موهایتان ساده و یکدست است این بهترین فرصتی است تا از ترکیب رنگ جدید برای موهایتان استفاده کنید. شاخه های اضافه موهایتان را مناسب و با تناژ یکی انتخاب کنید تا موهای دو رنگ  داشته باشید. اگر موهای خودتان دو رنگ است از همان رنگ موها شاخه ها را انتخاب کنید و موهایتان را بلند کنید . همچنین میتوانید با اضافه کردن موها در یک رنگ دیگر مدل آمبره را روی سر خود ایجاد کنید.

 

 

آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مو

 

 

آموزش اکستنشن موی کوتاه مرحله به مرحله


مرحله اول
اولویت مرحله تقسیم کردن موهاست قسمت بیشتر موها را پشت سر ببرید و آن را جمع کنید و فقط قسمت کمی از موها را در پایین سر باقی بگذارید. سپس قسمت پایینی را شانه کنید و کمی پوش  دهید. سپس موها را جمع کنید و بپیچانید و با سنجاق مویی آن را جمع کنید.


مرحله دوم
موها را از قسمتی که جدا کرده ایم شروع به وصل میکنیم. همانطور که در بالا گفتیم برای اینکه موهایمان جذاب تر نشان داده شود از موهای با حالت های مختلف مثل بالیاژ و آمبره استفاده میکنیم و آن را به عنوان زمینه موها در پشت مو وصل میکنیم. روی نوار موها حالت سنجاق و کلیپسی وجود دارد که روی موها قفل میشوند.


مرحله سوم
اگر از دو حالت و رنگ برای موها استفاده کردید یک خط در میان موها را وصل کنید تا با موهای طبیعی خودتان ترکیب شود. این روش باعث میشود که موهای شما پرپشت هم نشان داده شود.


مرحله چهارم
به نوبت شاخه ها را وصل کنید و روی موهایتان قرار دهید سپس دسته دیگر از موها را بردارید و شانه بزنید و موها را وصل کنید. این کار را به صورت لایه لایه انجام دهید.


مرحله پنجم
هنگامی که به قسمت وسط سر رسیدید جایی که با ابروهای شما موازی ست، دو دسته از شاخه های 3 تایی را روی سر قرار دهید و به پست سر خودتان وصل کنید طوری که کامل آن قسمت را بپوشاند.


مرحله ششم
یکی از نکات مهم این است که وقتی اکستنشن را انجام میدهید به این توجه داشته باشید که قصد شما مخفی کردن موهای کوتاهتان است و میخواهید انها را لا به لای موهای اضافه شده بپوشانید.
اضافه کردن موها را تا بالای سر ادامه دهید و از انجا که ما موهای کوتاه تری در بالای سر داریم پس از موهای بیشتری برای بالای سر استفاده میکنیم و برای اینکه موهای کوتاه را بپوشانیم به بغل موها اضافه میکنیم. برای این قسمت از حتما موهای بیشتر و با شاخه های بیشتر استفاده کنید.


مرحله هفتم
به عنوان وصل کردن آخرین شاخه از یک شاخه 4 تایی استفاده کنید تا تمام قسمت های مو شما را بپوشاند و موهایتان را سفت و محکم نگه دارد.


مرحله هشتم
پس تمام شدن موهای شما احساس پرحجمی میکنند موهایتان را شانه کنید و قسمت وسط سرتان کمی شانه زنید و پوش دهید سپس موهای روی سر  را با بابلیس حالت دهید. تا با موهای وصل شده حالت یکسانی بگیرند.
حالا الان دارای موهای بلند و خوش حالت هستید همچنین هروقت حالتان بد شد و دلتنگ موهای کوتاه شدید موهای کلیپس شده را باز کنید و از موهای کوتاه لذت ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: