چهارشنبه 02 آبان 1397 - 11:42:31

مراقبت های لازم پس از دکلره

 

 

چگونه از موهای دکلره شده مراقبت کنیم؟

نحوه مراقبت صحیح از موی دکلره

 

 

 

اغلب کسانی که موی خود را دکلره می کنند، موهایشان پس از مدتی به رنگ قرمز یا نارنجی می گراید و دچار آسیب دیدگی می شود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما قصد داریم درباره عوارض دکلره با شما صحبت کنیم. ما می خواهیم به شما بگوییم که کسانی که دائماً موی خود را در آرایشگاه دکلره می کنند، چه آسیب هایی را به موی خود وارد می کنند.

 

آنچه هنگام دکلره اتفاق می افتد؟

هر بار که برای بور کردن موهایتان به آرایشگاه مراجعه می کنید، آرایشگر برای اینکه موهایتان رنگ بگیرد مجبور است، مو را به مرز سفیدی برساند. در حقیقت با هر بار دکلره ساختارموی شما به شدت ضعیف می شود.

 

 چرا دکلره به مو آسیب می زند؟ 

هنگام دکلره کردن ساختار مو در طی فرآیند شیمیایی که می گذراند، آسیب پذیر و خشک می شود. در این حالت مو به شدت شکننده می شود. البته راه های مختلفی وجود دارد تا بتوانیم موهای آسیب پذیر و مرده را احیا کنیم. 

 

دکلره مو

 

 

 

  مراقبت های لازم پس از دکلره

 
در اینجا قصد معرفی محصولی را داریم که تنظیم کننده PH رنگ موی شماست و از آسیب مو محافظت می کند. این محصول دارای یک سیستم دو مرحله ای است که در آرایشگاه ها استفاده می شود و از موی شما مراقبت می کند.

 

   ‎ محصولی جدید برای موهای دکلره

PH-bonder  مو را در برابر شکنندگی محافظت و تقویت کرده در عین حال به حفظ مو، کشش، صافی و درخشش آن کمک می کند. هنگامی که شما دکلره انجام می دهید. کمی از این محصول را به موهای خود بزنید. پس از اینکه موها سفید شدند آرایشگر موهایتان را با شامپوی مخصوصی که حاوی فیبر است و قابلیت بازیابی مو را دارد شستشو می کند. این شامپو به سلامتی مو کمک شایانی می کند. موی خود را 10 دقیقه شستشو دهید. این محصول به عنوان یک محافظ برای موی شما عمل می کند و از آسیب مو جلوگیری میکند. همچنین باعث‌ تغذیه رسانی‌‌ به کوتیکول مو‌ می شود.

 مراقبت از مو به چه معناست؟


‏Bondsها نقش مهمی در پشتیبانی موی ما دارند، آنها دارای مکانیسم هایی هستند که به عنوان پشتیبان داخلی مو فعالیت می کنند. زمانی که ازاین محصول در طول رنگ کردن مو استفاده کنید. از آسیب احتمالی که به مو وارد می شود، جلوگیری می کنید. همچنین زمان زیادی لازم نیست تا این محصول روی موی شما بماند و همراه با زمان دکلره مو فعال می شود.

 

 آیا میشود این کار را در خانه انجام داد؟


بله شما می توانید این تقویت مو را در خانه نیز انجام دهید و نیازی نیست حتماً به آرایشگاه مراجعه کنید. هفته ای یکبار این درمان و تقویت کننده را استفاده کنید و فیبر مو را به تعادل برسانید. این محصول به منظور حفاظت از موهای ساخته شده و کمک می کند که موی صاف و درخشانی داشته باشید. امیدواریم پس از خواندن مقاله "مراقبت های لازم پس از دکلره" بتوانید، آسیب های مربوط به موهایتان را شناسایی کرده و در درمان آن بکوشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: