یکشنبه 06 آبان 1397 - 11:07:47

چگونه خط چشم بکشیم؟

 

چه مدل خط چشمی، چشم های شما رو زیباتر می کند؟

ده مدل خط چشم برای ده چشم مختلف


 

 

چشم ها با داشتن مدل ها و رنگ های زیبای بسیار، دریچه قلب محسوب می شوند. مدل ، رنگ و سایز خط چشمی که استفاده می کنید، بسته به ساختار چشم شما متفاوت است، بنابراین انتخاب خط چشم مناسب، می تواند چشم شما را زیباتر کند. امروز در ما در سایت آرایشی رژلب  مقاله ای را گردآوری کرده ایم تا بیاموزید که چگونه خط چشم بکشید؟ در این مقاله با ساختارهای رایج چشم و شکل های مختلف خط چشم آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

 1. خط چشم مناسب برای چشم بادامی ها

اگر چشم های شما بادامی شکل است، به شما تبریک می گوییم، شما می توانید، هر مدل خط چشمی که دوست دارید برای چشمتان بکشید. تقریباً هر شکل خط چشمی برای چشم شما فوق العاده است. اگر می خواهید چشم های شما جلب توجه کند ، خط چشم را روی خط مژه ها بکشید، هم مژه های بالا و هم مژه های پایین. این به این معنی نیست که چشم های شما از دیگران زیباتر نیستند، بلکه با نگاهی به مشاهیر و هنرمندانی که چشمانی شبیه شما دارند، متوجه می شوید که مدل چشم های شما به همان اندازه زیبا و جذاب هستند.

 

 2. خط چشم مناسب برای چشمان نامتقارن

در این مدل از چشمان، تقارن یا همسان سازی را می توان با پوشش دادن خط چشم در نواحی ای که این تناسب را بر هم زده است، به خوبی به وجود آورد به طوری که چشم ها متناسب و زیباتر به نظر برسند.

 3. خط چشم مناسب برای چشمان نزدیک بهم

نکته مهم در مورد چشمان نزدیک بهم این است که برای کشیدن خط چشم باید طوری عمل کنید که چشم ها را بیش از این بهم نزدیک نکند، بلکه آنها را در همان جایی که هستند و یا دورتر از هم نشان دهد. برای اینکه یک فاصله بصری ایجاد کنید، خط چشم مشکی رنگ را به صورت V روی گوشه های خارجی چشمتان بکشید. گوشه های داخلی چشمتان را بدون خط چشم بگذارید تا تأثیر فوق العاده این روش را ببینید.

 

 

طرز کشیدن خط چشم


 

 4. خط چشم مناسب برای چشمان فرو رفته

این نوع چشم ها، معمولاً درشت تر مدل های دیگر هستند. اصولاً به دلیل اینکه استخوان زیر ابرو بزرگتر است، چشم ها فرو رفته به نظر می رسند. وجود استخوان بزرگ زیر ابرو باعث می شود، روی چشم شما سایه بیفتد و حتی چشمان شما را  فرو رفته تر کند. کاری که شما باید انجام بدهید این است که دقیقاً مخالف عمل کنید، یعنی پلک ها را با سایه های روشن و رنگ های باز پوشش بدهید. از خط چشم مشکی استفاده نکنید، حتی الامکان از خط چشم نرم و روشن استفاده کنید، خصوصاً برای پلک بالا.

 

 5. خط چشم مناسب برای چشمان خمار

چشم هایی که متمایل به پایین هستند، ناخواسته باعث می شوند، چشم های شما خمار یا خواب آلوده به نظر برسند. بنابراین، اگر می خواهید چشمتان شادابتر به نظر برسد، نباید زیر چشمتان را خط چشم بکشید. روی پلک بالا خط چشم بکشید به طوریکه گوشه خارجی چشم را پوشش داده و به آن حالت گربه ای بدهید. با انجام این آرایش قطعاً احساس می کنید، چشمانتان می درخشد.

 6. خط چشم مناسب برای چشمان تک پلکی

این نوع چشم به دلیل اینکه با یک لایه پوست پوشیده شده اند، کوچک تر به نظر می رسند. بنابراین نباید پلک پایین را خط چشم بکشید، چون باعث می شود چشم ریزتر به نظر برسد. خط چشمتان را  ضخیم بکشید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

 7. خط چشم مناسب برای چشمان گرد

برای این نوع چشم، باید با خط چشم شکل خاصی به آن بدهید. خط چشم دنباله دار همیشه به اندازه خط چشم ساده به صورت شما جلوه می دهد.

8. خط چشم مناسب برای چشمان نزدیک به ابرو

این نوع چشم ها، بسیار مشابه چشم بادامی ها هستند، امّا تفاوت در این است که روی پلک پایین مانور بیشتری می دهیم تا بیشتر از پلک بالا مورد توجه قرار گیرد و حالت متعادلتری بگیرد.

 9. خط چشم مناسب برای چشمان دور از هم

راهکارهای کشیدن خط چشم در این قسمت، دقیقاً برعکس چشم های نزدیک به هم است. شما باید کاری کنید، چشم ها در جای خود و یا نزدیکتر دیده شوند. این کار با کشیدن خط چشم باریک در پلک بالا و پایین امکان پذیر است. همچنین خط چشم ضخیم و حتی دنباله دار هم می تواند، این تعادل را ایجاد کند و چشم ها را زیباتر کند.

 10. خط چشم مناسب برای چشمان معمولی


خط چشم گربه ای با تمامی مدل های چشم تناسب دارد و زیباست. تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که شما چه تکنیکی متناسب با مدل چشمتان استفاده می کنید. بعضی چشم ها با خط چشم باریک یا ضخیم و یا رنگی زیباتر می شوند. امیدواریم با خواندن مقاله چگونه خط چشم بکشیم با مدل چشم خود و روش صحیح کشیدن خط چشم آشنا شده باشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: