یکشنبه 06 آبان 1397 - 11:47:37

راهی برای از بین بردن جوش صورت

 

چگونه مزوتراپی به درمان آکنه کمک می کند؟

درمان جوش صورت با مزوتراپی

 

 


آکنه یکی از شایع ترین مشکلات دوران نوجوانی است که ممکن است تا بزرگسالی ادامه یابد. این مسئله حقیقت دارد که اگر هرچه سریعتر به درمان جوش صورت نپردازید، پوست شما دیرتر بهبود می یابد. ما در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  راهی برای از بین بردن جوش صورت به شما ارائه می کنیم که جزء جدیدترین روش های درمانی آکنه به حساب می آید. نام این روش "مزوتراپی" است. مزوتراپی، روشی آسان و مؤثر در درمان جوش صورت است. اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا ببینید چطور جوش صورت می تواند با این روش درمان شود. با ما همراه باشید.

 

درمان جوش صورت 

 


علت بوجود آمدن جوش صورت

شما ممکن است با آکنه آشنا باشید، امّا آیا می دانید چه چیزهایی باعث بوجود آمدن جوش صورت می شود و یا شرایط آن را بدتر می کند؟ جوش صورت موقعی پیدا می شود که منافذ پوست شما پر از سلول های مرده و چربی باشد. در نتیجه، سلول های مرده روی سطح پوست بالا می آیند و یا داخل منافذ پوستی به دام می افتند. عوامل متعددی باعث تشدید جوش صورت می شوند:
تأثیرات هورمونی: هورمون ها تولید چربی را تغییر می دهند. به همین دلیل جوش صورت، عموماً در دوران نوجوانی که هورمون ها ثبات کمتری دارند، پدیدار می شود.
رژیم غذایی: محصولات لبنی و غذاهای غنی از کربوهیدرات ممکن است، باعث تشدید جوش صورت شود.
مصرف دارو: برخی داروها می تواند، جوش صورت را افزایش دهد. با پزشک خود مشورت کنید تا دلایل اصلی آن را بیابید.
پوست خشک: اگر منافذ پوست بسته باشد، وضعیت آکنه ممکن است، بدتر شود. عرق کردن و لمس کردن پوست ممکن است، باعث ایجاد منافذ نامشخص شود. بنابراین، مواد آرایشی که در منافذ پوست باقی مانده اند، باید تمیز شود.

 


چگونه مزو تراپی به درمان جوش صورت کمک می کند؟


مزوتراپی درمانی است، بدون جراحی که با تزریق در لایه های زیرین پوست به درمان بافت ها می پردازد. با موادی که می توان برای تزریق های متعدد استفاده کرد، مزوتراپی یک روش همه فن حریف برای شرایط پوستی متفاوت است. مزوتراپی جوش صورت را از طریق تحریک فیزیکی و شیمیایی درمان می کند. در این روش با تزریق داروهای خاص، میزان تولید چربی را در پوست کاهش یافته و این امر باعث می شود تا آکنه شما سریع تر درمان شود. به علاوه، مزوتراپی رشد سلول های تازه را تحریک می کند و آنها را جایگزین سلول های مرده می کند. در نتیجه پوست شما روشنتر به نظر می رسد. جوش صورت با درمان و سبک زندگی مناسب از بین می رود. با یک متخصص پوست درباره درمان مشورت کنید و تا بهترین راه برای از بین بردن جوش صورت را پیدا کنید.

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: