چهارشنبه 09 آبان 1397 - 14:44:25

ده مدل گریم برای هالووین

 

ده گریم آسان برای هالووین

گریم ترسناک مخصوص هالووین

 

 

 

تصور کنید، می خواهید برای هالووین آماده شوید، امّا‌ دیر شده؟ در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما برای شما 10مدل گریم برای هالووین را آماده کرده ایم که در کمترین زمان ممکن، می توانید آن را انجام دهید. با ما همراه باشید:

 

 

اولین مدل گریم برای هالووین:

آرایش عنکبوتی

این گریم با سایه نارنجی برای چشم و طرح تارهای عنکبوت انجام می شود. درست است که خیلی ساده به نظر می آید؛ امّا به عنوان یک آرایش برای میکاپ انتخاب خوبی است. در این آرایش از سایه نارنجی استفاده کردیم، چرا که رنگ نارنجی نشان دهنده ی هالووین و کدو تنبل است. هرچند می توانید از هر رنگ سایه دیگری استفاده کنید.

 

گریم عنکبوتی

 

 

دومین مدل گریم برای هالووین:

جای خراش و چنگ

گریم خراش و چنگ، نشانه خوبی برای هالووین و مناسب با هر لباسی است. این حالت های نمایشی، می تواند نشانه ای از حمله گرگ و زامبی باشد. راه های زیادی برای نقاشی و گریم این مدل وجود دارد. امّا برای طبیعی نشان دادن، می توانید از رنگ های مصنوعی استفاده کنید.

 

گریم صورت خراشیده

 

 

سومین مدل گریم برای هالووین:

چهارشنبه های آدامز

خانواده آدامز یکی از شخصیت های نمادین هالووین هستند. برای آماده شدن به این سبک شما به یک دست لباس کاملاً مشکی و یک آرایش کامل تیره نیاز دارید. در انتها موهایتان را ببافید و صورتتان را کاملاً سفید کنید.

 

 

گریم آدامز

 

 

چهارمین مدل گریم برای هالووین:

عروسک ترسناک

آرایش عروسک ترسناک، یک ایده جالب توجه برای هالووین است. برای این میکاپ شما به یک سایه تیره و مژه مصنوعی و کمی پودر سفید نیاز دارید. برای این گریم از یک رژگونه کاملاً صورتی استفاده کنید و کمی کک و مک به صورتتان اضافه کنید. بیس اصلی صورت خود را سفید انتخاب کنید و یک لباس عروسکی بپوشید.

 

 

 

گریم عروسک ترسناک

 

 

پنجمین مدل گریم برای هالووین:

آرایش دلقک

برای این میکاپ شما به رنگ مصنوعی و سایه تیره نیاز دارید. متناسب با تصویری که مشاهده می کنید صورت و آرایشتان را آماده کنید.

 

 

گریم دلقک

 

 

 

ششمین مدل گریم برای هالووین:

جمجمه شکری

این مدل یکی از ایده های معروف هالووین است. برای این میکاپ شما به یک مداد نقاشی سفید یا مداد چشم سفید نیاز دارید. قدم به قدم با تصویر پیش روید و آن را روی صورت خود انجام دهید.

 

 

گریم جمجمه شکری


 

 

 

هفتمین مدل گریم برای هالووین:

گریم پیرزن

یکی از گریم های جذاب هالووین میکاپ پیرزنی است. یک لباس قدیمی بپوشید و از رنگ های خنثی و قهوه ای برای کشیدن چین و چروک استفاده کنید. برای طبیعی نشان دادن موها و ابروها، آن را خاکستری و سفید کنید.

 

 

گریم پیرزن

 

 

هشتمین مدل گریم برای هالووین:

اشک های خونی

این آرایشی ترسناک در عین حال بسیار ساده است. یک آرایش معمولی انجام دهید، سپس با رنگ های مصنوعی زیر چشم های خودتان اشک بکشید.

 

 

گریم خونی

 

 

 

نهمین مدل گریم برای هالووین:

پری دریایی

این مدل هم خیلی در هالووین مورد استفاده است. برای انجام این آرایش ساده از رنگ های براقی چون سبز و آبی و نگین های تزینی استفاده کنید. موهایتان را دورتان بریزید، حتی می توانید برای سنجاق سر از یک صدف استفاده کنید.

 

 

گریم پری دریایی

 

 

دهمین مدل گریم برای هالووین:

میکاپ توهم زا

این آرایش، توهمی در نگاه بیننده ایجاد می کند که انگار صورت شما مثل برچسب به جایی چسبیده است. برای شروع، یک آرایش معمولی انجام دهید، سپس دور تا دور صورتتان را خط بکشید و با هایلایتر آنها برجسته کنید.

 

 

 

گریم وهم انگیز

 

امیدواریم با خواندن مقاله 10مدل گریم برای هالووین بتوانید آرایشی متناسب با این رخداد هیجان انگیز انتخاب کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: