دوشنبه 25 اسفند 1393 - 23:33:13

آموزش آرایش دودی ارغوانی چشم

آرایش دودی ارغوانی از معدود آرایش هایی می باشد که زمان و انرژی کمی از شما صرف نموده و بیشترین تاثیر را در زیبایی شما خواهد داشت.آرایش زنانه و زیبایی که با انواع مختلف چشم و پوست بانوان هماهنگی دارد.

همراه نمودن سایه ارغوانی با آبی، با ایجاد انعکاس متالیک ،بُعد و زیبایی خاصی به چهره شما می بخشد.

لوازم مورد نیاز برای این سایه رویایی به شرح زیر می باشد:

·        کرم پایه آرایش، کرم پودر، کانسیلر

·        رژ گونه

·        کیت آرایش ابرو

·        پرایمر چشم

·        سایه چشم در رنگهای طوسی، ارغوانی تیره، و رنگ نقره ای مایل به آبی

·        ریمل مشکی

·        مژه مصنوعی

·        رژ لب کالباسی مایل به نارنجی و برق لب

·        قلم های آرایشی

مرحله 1:صورت خود را بشویید و آرایش خود را با کرم پایه یا پرایمر صورت آغاز نمایید. سپس از کرم پودر هماهنگ ا رنگ اصلی پوست خود استفاده نموده و در نهایت از کانسیلر استفاده نمایید.گونه های خود را رژ گونه بزنید و محو کنید. برای رژگونه از رنگ هلویی استفاده نمایید.

مرحله2: با پر کردن و طراحی ابروها به صورت خود فرم و حالت دهید.برای این کار تا جایی که ممکن است از رنگ طبیعی ابروهای خود استفاده نمایید.

مرحله 3: با استفاده از پرایمر چشم ، پلک ها را ـماده ی آرایش نمایید.با یک قلم آرایشی محوکننده ، گودی بالای پلک را با سایه ی هلویی بپوشانید و سپس با استفاده از یک قلم محو کننده ی کوچک ،آن را با یک سایه ی طوسی مات ترکیب نمایید.

مرحله 4: با استفاده از قلم سایه، گوشه های داخلی و خارجی چشم را با سایه ی ارغوانی تیره مات بپوشانید.سپس در قسمت میانی پلک از آبی مایل به نقره ای استفاده نمایید.

مرحله 5: با استفاده از قلم کوچک بخش های درونی و بیرونی پلک پایین را با سایه ی ارغوانی که برای پلک بالایی مورد استفاده قرار دادید بپوشانید.همینطور مرکز پلک پایینی را نیز با سایه ی آبی مایل به نقره ای بپوشانید.

مرحله 6: برای عمق دادن به آرایش دودی خود، روی پلک بالایی و قسمت داخلی پلک پایینی  خط چشم مشکی بکشید. پس از چند با ر استفاده از ریمل مشکی، اگر میخواهید بیشتر دیده شده و به چشم بیایید از مژه مصنوعی استفاده نمایید.

مرحله 7: چشم های دودی ارغوانی شما باید مرکز زیبایی چهره شما باشد.بنابراین برای لبها از یک رژلب کالباسی مایل به بنفش استفاده نمایید تا آرایش متعادلی داشته باشید.

اکنون فقط کافیست زیباترین و جذاب تریم لباس خود را بپوشید و به مهمانی بروید!

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 16:41:22
سلام عالیییییی بود مرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: