سه شنبه 15 آبان 1397 - 14:27:22

24 مدل فرنچ ناخن جدید

 

فرنچ ناخن 2019

جدیدترین فرنچ های ناخن

 

فرنچ ناخن می تواند، دست های شما را زیباتر و آراسته تر کند. به همین خاطر فرنچ کردن، برای اغلب خانم ها جذابیت فراوانی دارد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب قرار است 24 مدل فرنچ ناخن 2019 را به شما بیاموزیم. این مدل ها به قرار زیر هستند:

 

 

اولین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ اکلیلی

فرنچ اکلیلی، مناسب آن دسته از خانم هایی است که دوست دارند با یک طراحی ساده، ناخن های خود را درخشان کنند.

 

 

فرنچ ناخن اکلیلی

 

دومین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن کرمی سفید

این مدل فرنچ، مناسب آن دسته از خانم هایی است که دوست دارند، ناخن آنها تغییر کمی پیدا کند. این نوع فرنچ، تنها با ترکیب دو رنگ سفید و کرمی انجام می شود.

 

 

فرنچ ناخن کرمی سفید

 

 

سومین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ با طرح صلیبی

فرنچ با طرح صیلبی نه فقط میان مسیحیان، بلکه برای غالب خانمها، جزء طرح های شیک و زیبا محسوب می شود. جواهرات و تزییناتی که طرح صلیبی دارند، عموماً صلابت و شکوه خاصی در خود دارند.

 

 

فرنچ ناخن با طرح صلیبی

 

 

چهارمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن با تیپ

ساده ترین روش فرنچ، قرار دادن تیپ بجای ناخن اصلی ماست. این روش برای خانم هایی مناسب است که دوست دارند برای مدت طولانی و در سریع ترین زمان ممکن، ناخن خود را فرنچ کنند.

 

 

 

 

فرنچ ناخن با تیپ

 

پنجمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن قرمز و نقره ای

اگر دوست دارید، ناخن خود را طوری فرنچ کنید که برای رفتن به مجالس رسمی مناسب باشد؛ به شما توصیه می کنیم این مدل فرنچ را امتحان کنید.

 

 

 
 

فرنچ ناخن قرمز و نقره ای

 
 

 

 

ششمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن خطی

این مدل فرنچ ناخن، مناسب خانم هایی است که دوست ندارند، حالت طبیعی ناخن شان چندان تغییر کند. برای این فرنچ تنها به یک لاک سفید و یک لاک براق نیاز دارید.

 

 

 

فرنچ ناخن خطی

 

 

 

هفتمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن قرمز

این فرنچ ناخن با وجود سادگی ای که در طراحی آن وجود دارد، می تواند به راحتی توجه اطرافیان شما را به خود جلب کند. فرنچ ناخن قرمز طرحی چشمگیر و متفاوت است.

 

 

 

فرنچ ناخن خطی

 

 

هشتمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ گل رز

این فرنچ ناخن با طرح گل رز، یادآور فصل بهار و زیبایی آن است. فرنچ گل رز با وجود سادگی، زیبایی خاص خود را دارد و مناسب خانم هایی است که از طرح های بهاری در پوشش یا جواهرات تزیینی خود لذت می برند.

 

 

 

 

فرنچ ناخن با طرح رز

 

 

نهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن شلوغ

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که طراحی های شلوغ و متفاوت را دوست دارند. طراحی های شلوغ اصولاٌ، جزء طراحی های ناخن گرم به حساب می آیند؛ حتی اگر رنگ های مورد استفاده شما، ترکیبی از رنگ های سرد باشد.

 

 

 

فرنچ ناخن شلوغ

 

 

دهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن فانتزی

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که به طراحی های فانتزی یا سیاه و سفید علاقه دارند. طراحی های فانتزی، عموماً مناسب دختر خانم ها است و برای محافل غیر رسمی و مهمانی ها کاربرد دارد.

 

 

 

فرنچ ناخن فانتزی

 

یازدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ناخن ساده

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که دوست دارند، یک طرح ساده و شیک را روی ناخن خود امتحان کنند. فرنچ ناخن ساده، اصولاً پرکاربردترین نوع فرنچ است؛ زیرا در تمامی محافل و مراسم رسمی و غیر رسمی، حتی اداره جات و دانشگاه ها نیز می توان از آن استفاده کرد.

 

 

 

فرنچ ناخن ساده

 

دوازدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ رنگین کمانی 

 فرنچ رنگین کمانی با تأثیر وهم انگیزی که دارد، می تواند هر چشمی را به خود خیره کند. برای انجام این فرنچ به رنگ های سیاه، آبی، صورتی و سبز نیاز دارید.

 

 

 

فرنچ ناخن رنگین کمانی

 

سیزدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ سیاه

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که به رنگ سیاه علاقه دارند. برای انجام این فرنچ، تنها به یک لاک سیاه و براق کننده ناخن نیاز دارید.

 

 

 

 

فرنچ سیاه

 

چهاردهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ هندوانه ای

این مدل فرنچ مناسب دختر خانم های جوان است که دوست دارند با رنگ های شاد و جذاب ناخن خود را بیارایند. ترکیب رنگ های گرم و سرد در این مدل فرنچ، زیبایی خاصی بدان می دهد.

 

 

 

 

 

فرنچ هندوانه ای

 

پانزدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ شطرنجی

 فرنچ شطرنجی مناسب سلیقه هایی است که به طرح ها و خطوط موازی علاقه دارند. اصولاً ترکیب رنگ سفید و سیاه ابهت و شکوه خاصی به ناخن می دهد، علی الخصوص اگر این ترکیب رنگ با طرح های هندسی موازی همراه باشد.

 

 

 

فرنچ شطرنجی

 

شانزدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ شکل دار

این مدل فرنچ مناسب دختران جوان است. برای انجام این فرنچ، باید طرح های آماده ای موجود در بازار را خریداری کرده و با لوازم مخصوص فرنچ آنرا به ناخن بچسبانید. 

 

 

 

فرنچ شکل دار

 

هفدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ برجسته

 فرنچ برجسته مناسب خانم هایی است که دوست دارند، کار طراحی ناخن آنها به چشم بیاید. این طراحی ناخن ترکیبی از فرنچ و آمبره ناخن است. برای انجام این طراحی به لاک رنگ سیاه، سفید و قهوه ای نیاز دارید.

 

 

فرنچ برجسته

 

هجدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ ضربدری

این مدل فرنچ با طرحی که دارد، شباهت زیادی به تور پیدا می کند. برای انجام این فرنچ لازم است از قلم موی طراحی نازک استفاده کنید تا طرح توری ضربدری، تمییز و یکدست از آب در بیاید.

 

 

 

فرنچ ضربدری

 

نوزدهمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ براق

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که دوست دارند، ناخن شان فوق العاده براق و درخشان به نظر برسد. فرنچ براق، ناخن شما را رویایی تر از همیشه نشان می دهد.

 

 

 

فرنچ براق

 

 

 

بیستمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ محو

این مدل فرنچ  یکی از ساده ترین مدل های فرنچ است. برای طراحی این فرنچ، تنها لازم است یک لاک سیاه و براق کننده ناخن همراه داشته باشید.

 

 

 

فرنچ محو

 

بیست و یکمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ مرمری

فرنچ مرمری با درخشش و طرحی که دارد، می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. اگر چندان به اصول و تکینیک فرنچ آشنایی ندارید، توصیه می کنیم، این طرح را به آرایشگرتان نشان دهید تا آن را برای شما انجام دهد. 

 

 

 

فرنچ مرمری

 

بیست و دومین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ نگین دار

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که به طرح های نگین دار علاقه دارند. برای انجام این فرنچ، تنها به یک لاک سیاه، براق کننده ناخن و چند نگین نیاز دارید.

 

 

فرنچ نگین دار

 

 

بیست و سومین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ هندسی

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که به طرح های موازی و هندسی علاقه دارند. برای انجام این فرنچ، باید از قلم موی طراحی استفاده کنید. اگر با اصول فرنچ آشنایی ندارید، پیش از شروع، آن را با مداد روی ناخن خود ترسیم کنید و بعد با قلم مو طرح را بسازید. 

 

 

 

فرنچ هندسی

 

بیست و چهارمین مدل فرنچ ناخن جدید:

فرنچ سیاه وسفید

این مدل فرنچ مناسب خانم هایی است که به طرح های سیاه و سفید علاقه دارند. این مدل فرنچ با وجود سادگی طرحی چشمگیر است. خطوط منحنی این فرنچ، نیمی از سیاه و نیمی دیگر سفید هستند.

 

 

فرنچ سیاه وسفید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: