جمعه 18 آبان 1397 - 01:57:08

پنج روش برای افزایش فروش محصولات آرایشی

 

پنج روش برای افزایش فروش محصولات آرایشی 

با راه و روش فروش محصولات آرایشی بیشتر آشنا شوید

 

 

 

 

آیا میدانستید از هر 10 نفر 9 نفر آرزو دارند تا در مورد قیافه جدید خود و کارهایی که در آرایشگاه انجام داده اند، اطلاعات کاملی داشته باشند؟ بیشتر مشتریان دوست دارند، آنچه در آرایشگاه انجام می شود را در منزل خود انجام دهند. امّا تحقیقات نشان داده است که اکثر مشتریان به محصولاتی که در آرایشگاه ها وجود دارد و آرایشگران با خرده فروشی آن را به مشتری ارائه می کنند، اعتماد کافی ندارند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب ما میخواهیم، درباره ی پنج روش برای افزایش فروش محصولات آرایشی با شما صحبت کنیم. 

 

 

محصولات آرایشی


 

روش اول برای افزایش فروش محصولات آرایشی: 

این سه کار را همیشه انجام دهید:

1. مدل و دیزاین استندی که محصولات را درون آن چیده اید هر روز به همان شکل همیشگی باشند.
2. همیشه مارک و برند محصول به سمت مشتری باشد تا مشتری آن را ببیند.
3. استند محصول را خیلی شلوغ نکنید و تنها 6 محصول را در استند نگهداری کنید.

 

روش دوم برای افزایش فروش محصولات آرایشی:

منظور و هدف خود را مستقیما بیان کنید

برای معرفی محصول، باید نیاز خاص مشتری را در نظر بگیرید. برای مثال: اگر مشتری شما از یک محصول شکایت میکند و از ماندگاری یک رنگ محصول، روی سر ناراضی است؛ بهتر است، محصولی در رابطه با این موضوع به او پیشنهاد دهید. بگذارید مشتری شما این را درک کند که شما به دنبال برطرف کردن نیازهای او هستید.
فروش جزئی یا به اصطلاح خرده فروشی؛ باید اول از یک مشاوره جزئی شروع شود. شما باید محصول و هدف مشتری خود را در نظر بگیرید. برای شروع مشاوره از چند سوال، درباره محصولاتی که مشتری دارد یا مثلاً در مورد نوع مو مشتری استفاده کنید.
حتی اگر مشتری محصولاتی که شما به او پیشنهاد کردید را خریداری نکرد از آنچه که ارائه دادید، یادداشت بردارید و برای پیشنهادات آینده خود برنامه ریزی کنید. بهتر است نمونه و اشانتیون به مشتری های خود دهید تا به خانه ببرند و استفاده کنند. سپس محصولات را خریداری کنند. تجربه نشان داده  که 69% خرید ها پس از استفاده از نمونه ها انجام شده است.

 

روش سوم برای افزایش فروش محصولات آرایشی: 

 پشت میز بشینید و با مشتری صحبت کنید

بگذارید میز کار شما، معرف شغل و کارتان باشد و از پشت میز با مشتری ارتباط برقرار کنید.
بهتر است که هنگام صحبت با مشتری از یکسری ابزار استفاده کنید و یکسری اطلاعات از مشتری را یادداشت نمایید.

 

روش چهارم برای افزایش فروش محصولات آرایشی: 

 اطلاعات خود در مورد یک محصول را محدود نکنید

سعی کنید تمام موارد خاص را بدانید؛ چرا که شما یک متخصص هستید. اگر متخصص پوست و مو هستید یا تخصصی درباره ی ناخن دارید؛ بهتر است، اطلاعات خود را کامل کنید و همیشه به روز باشید. به روز بودن، نه تنها شما را یک تکنسین حرفه ای میکند بلکه به اینکه یک مشاور زیبایی حرفه ای باشید، کمک شایانی میکند.

 

روش پنجم برای افزایش فروش محصولات آرایشی: 

 دنبال کننده مشتری باشید

همیشه حواستان به محصولات آرایشی باشد و به دنبال پیگیری محصولات باشید. میتوانید نمونه محصولات آرایشی را به مشتری دهید، سپس به دنبال خرید و رضایت مشتری باشید. همچنین مشتری را از برنامه و محصولات آرایشی آینده باخبر کنید. امیدواریم شما عزیزان از خواندن مقاله "پنج روش برای افزایش فروش محصولات آرایشی"، استفاده کافی را برده باشید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: