پنجشنبه 15 آذر 1397 - 01:15:01

ده اشتباه بزرگ که در آرایش کردن انجام می دهید

 

با این ده نکته زمان کمتری برای آرایش صرف خواهید کرد

ده نکته مهم آرایشی

 

 


 

 

به نظر شما غیر ممکن است که در عرض نیم ساعت آماده شوید؟  آیا آرایش کردن در نیم ساعت برای شما امری زمان بر و وقت گیر شده؟ البته اینکه شما برای رسیدگی به وقت می گذارید، بسیار ارزشمند است؛ امّا لازم نیست، با صرف ساعتهای طولانی به وضعیت ایده آل خود دست یابید. شما می توانید با آگاهی از برخی باید و نبایدهای آرایشی زمان کمتری برای حاضر شدن صرف کنید. می پرسید چگونه؟ پس مقاله امروز سایت رژلب که درباره ده اشتباه بزرگ که در آرایش کردن انجام می دهید را با دقت مطالعه کنید تا زمان آرایش صورت خود را به حداقل برسانید.

 

 

 

آرایش صورت

 

 اشتباه اول در آرایش صورت

مرتب و منظم نیستید

لوازم آرایش خود را به ترتیبی که استفاده می کنید، مرتب و آماده کنید. براش ها را هم همینطور، تا موقع استفاده مجبور نباشید، کیف لوازم آرایشتان را بگردید.

 

 اشتباه دوم در آرایش صورت

بیش حد آرایش می کنید

اگر چیزی برای پنهان کردن در صورت ندارید، چرا از کانسیلر استفاده می کنید؟ همچنین، آیا می دانید که پایه آرایش نیز برای قسمت هایی که به پوشش دهی نیاز دارد، فقط باید استفاده شود؟ استفاده درست از لوازم آرایش را یاد بگیرید تا مرحله های آرایشی که مورد نیازتان نیست را حذف کنید. با این کار حتی در پول تان هم صرفه جویی می کنید.

  اشتباه سوم در آرایش صورت

لوازم آرایش خوب ندارید

استفاده از لوازم مناسب هم به بهتر شدن آرایش شما کمک می کند و هم آرایش شما زمان کمتری می برد. بنابراین، یک راه حل برد-برد است.

 

 اشتباه چهارم در آرایش صورت 

  فرمول های ساده را بکار نمی برید

اگر اسم شما در مورد طول کشیدن آرایشتان بد در رفته است، احتمالاً شما به یک پک دیگری احتیاج دارید که نتیجه خوبی بگیرید. استفاده از کرم ها، بهتر و راحتتر از محصولات پودری است، زیرا زمان کمتری میبرد تا بتوانید آرایشتان را به شکل عالی به اتمام برسانید و همچنین برای پاک کردن آن به هنگام اشتباه، راحتتر می توانید آن را پاک کنید.

 

  اشتباه پنجم در آرایش صورت

 آرایش چشم را آخر از همه انجام می دهید

آثار آرایش چشم، روی صورتتان پخش می شود و شما مجبور می شوید، آنها را از روی صورت پاک کنید. همیشه اول چشمانتان را آرایش کنید.

 

  اشتباه ششم در آرایش صورت

 از خودتان مراقبت نمی کنید

هر چه بیشتر از خودتان مراقبت کنید، کمتر لازم است، عیب های خود را بپوشانید و درست کنید. آب فراوان بنوشید، مصرف کافئین را به حداقل برسانید، غذاهای سالم بخورید و نشان دهید برای خود و زیباییتان ارزش قائل هستید.

 

 اشتباه هفتم در آرایش صورت

بی برنامه هستید

منظره جذابی به نظر نمی رسد، اگر شما مقابل آینه ایستاده باشید و ندانید چه کار باید انجام دهید، در حالیکه زمان ثانیه به ثانیه می گذرد. بهتر است همیشه از شب قبل لباستان را انتخاب کرده و لوازم جانبی را آماده نمایید. صبح بعد از دوش گرفتن، به راحتی و سرعت می توانید، لباس بپوشید و بدون تاخیر آرایشتان را انجام دهید.

 

 اشتباه هشتم در آرایش صورت 

وابستگی شدید به آرایش پیدا کرده اید

لازم نیست، شما آرایش زیادی داشته باشید تا زیبا به نظر برسید. شما می توانید به سادگی آرایش کنید و مراحل آرایش صورت خود را با سرعت بیشتر و فرمول ساده تری انجام دهید.

 اشتباه نهم در آرایش صورت

 تلاش زیادی می کنید

شما به مراحل زیادی برای آرایش روزانه خود احتیاج ندارید. تلاش شما، نباید برای عالی به نظر رسیدن باشد، بلکه باید روی ویژگی های مورد علاقه صورتتان کار کنید تا آنها را ارتقا بدهید. آرایش جدی و سنگین خود را برای شب های خاص بگذارید. اگر همیشه آرایش خود را برای فرش قرمز انجام دهید، شما دیگر نمی توانید، توجه دوستان آشنایان و جمعیت را در مراسم های خاص جلب کنید!!! زیرا همیشه اینگونه بوده اید. از آرایش خاص و عالی به عنوان یک سلاح رمزآلود استفاده کنید.

 اشتباه دهم در آرایش صورت

بدون استنسیل خط چشم می کشید

برای اینکه خط چشم را راحتتر بکشید از استنسیل استفاده کنید. استنسیل برش های کاغذی هستند که طرح های آرایشی مختلفی را در برمی گیرند، شما می توانید نوعی استنسیل به طرح خط چشم استفاده کنید تا بهتر در زمان صرفه جویی کنید. استفاده از استنسیل آسان و همراه با دستورالعمل های دقیق است، بنابراین شما دقیقا می دانید، چه طور از آن  برای آرایش چشم استفاده کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: