پنجشنبه 08 آذر 1397 - 10:44:46

آموزش بافت موی توری

 

 

چگونه موهای خود را مدل توری ببافیم؟

مدل بافت مو ساده دخترانه

 

 آموزش مدل موی بافت توری


این مدل بافت یک مدل لایه لایه بصورت طناب یا تر است. در این مقاله از سایت رژلب سعی بر این داشتیم که راهنمای گام به گام این بافت را در اختیار شما بگذاریم. این بافت ترکیبی از مدل های مختلف بافت، مثل فرانسوی یا هلندی است که میتوان گفت هیچوقت از مد نخواهد افتاد.


 قدم اول برای بافت موی توری:

 قسمت بندی جلوی سر

ابتدا با قسمت بندی جلوی سر شروع کنید از کناره های سر با تبدیل کردن وسط سر به 5 قسمت شروع کنید و هر کدام از قسمت ها را با یک سنجاق از دیگر قسمت ها جدا کنید.

 


 قدم دوم برای بافت موی توری:

 قسمت مرکزی را گره بزنید

دو قسمت از شاخه های وسط سر را بالا ببرید و کمی به آن روغن بزنید. سپس مثل بند کفش آنها را گره بزنید و گره را در مرکز سر با انگشت اشاره خود نگه دارید. سپس یک سنجاق به آن بزنید.


 قدم سوم برای بافت موی توری: 

 بافت قسمت راست را انجام دهید

حالا به سمت راست حرکت میکنیم. لایه های مو را همینطور، مانند قسمت وسط از گوشه راستی شروع به گره زدن میکنیم و با یک سنجاق گره های مو را روی سر فیکس میکنیم. یک شاخه از قسمت راستی سر و جلوی سر که از قبل گره زده شده بود، مجدداً بهم گره بزنیم.


 قدم چهارم برای بافت موی توری: 

 گره دوم قسمت راست سر

برای گره دوم سمت راست سر، یک قسمت جدید را با ادامه قسمت دیگر گره میزنیم و دوباره انگشتمان را روی گره گذاشته و سنجاق را میزنیم.


 قدم پنجم برای بافت موی توری: 

 گره سوم سمت راست

این آخرین گره برای این بخش به حساب می آید. پس مثل گره های قبلی، اضافه گره قبلی را به آخرین بخش جدا شده گره میزنیم و انگشت اشاره را روی گره گذاشته تا با سنجاق فیکس کنیم.


 قدم ششم برای بافت موی توری: 

 تکرار کار برای قسمت چپی سر

به قسمت چپ میرویم و کارهای قسمت قبلی را در این بخش تکرار میکنیم و شروع به گره زدن میکنیم.


 قدم هفتم برای بافت موی توری:

 تشکیل و بافتن ردیف دوم

قسمت های بافته شده را بشمارید. این قسمت ها در ردیف اول باید به تعداد 7 باشد. برای ردیف دوم به قسمت وسطی برمیگردیم و شاخه سمت راست و چپ را بالا برده و گره میزنیم. سپس سنجاق را از گره جلویی باز کرده و به گره جدید میزنیم. این کار را مثل قسمت اول در سمت راست و چپ انجام میدهیم.


 قدم هشتم برای بافت موی توری: 

 بافت ردیف سوم

در ردیف دوم باید 7 گره داشته باشیم. برای ردیف سوم، همانند ردیف دوم بافت ها را انجام میدهیم. اول از مرکز سر شروع کرده و بعد به قسمت راست سپس چپ میرویم.


 قدم نهم برای بافت موی توری: 

 بستن پشت سر و گره ها

در این قسمت سنجاق ها را برداشته و دنباله ها یا اضافه های گره ها را یکجا جمع کرده و به سمت عقب میکشیم. پشت موها را دم اسبی بسته و این قسمت های اضافه را زیر قسمت جمع شده با کش میبندیم.

 بافت موی توری، مدلی است که گرچه انجام آن کار سختی به نظر می رسد، امّا امیدواریم با ترفندهای بالا توانسته باشیم، انجام آن را به ساده ترین شکل ممکن به شما بیاموزیم. اگر همچنان برایتان انجام این مدل مو مبهم به نظر می رسد، میتوانید جیف زیر را ملاحظه کنید.

 

 

 

مدل بافت مو جلوی سر

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: