شنبه 05 اردیبهشت 1394 - 00:48:34

چگونه یک مرطوب کننده ی رنگی بسازیم

اگر شما به دنبال چیز خالص و مطلقی می گردید که رنگ پوست شما را روشن تر نماید افزودن یک ماده روشن کننده به کرم مرطوب کننده می تواند به شما کمک کند. خوشبختانه راه ساده و ارزانی است که می توانید در خانه نیز انجام دهید. در اینجا چندین راه را به شما معرفی می کنیم.

روش 1 از 3 روش موجود: کرم پودر مرطوب 

 کرم مرطوب کننده ی صورت را با فشار خارج کنید و به کف دستتان بمالید. دقت کنید که زیاد نباشد مقدار اندکی از آن کفایت می کند.

·         مرطوب کننده ی صورت دارای خاصیت ضد آفتاب مناسب است برای استفاده وشما میتوانید منفعت حفاظت از اشعه های خورشید را نیز به کرم تان بیفزایید.

اندکی به اندازه ی یک دکمه کوچک از کرم پودر را با کرم مرطوب کننده ی صورت ترکیب نمایید.

 

·          

      

کرم پودر و لوسیون  را با انگشت خود ترکیب کنید. سپس به صورت خود بمالید.

      

اگر مایلید که کرم روشن کننده تان کمتر درخشندگی داشته باشد ومات باشد اندکی پنکیک به آن بیفزایید. حتی باعث آسان تر ترکیب شدن آن نیز می شود.

روش 2 از 3 روش موجود : لوسیون برنزه کننده

این لوسیون برنزه کننده بسیار ملایم است و مانند گریم نمی باشد.کرم برنزه کننده به پوست شما درخشندگی می بخشد و پوست شما را اندکی برنزه رنگ نشان میدهد و نه قرمز رنگ..

 کرم مرطوب کننده ی مورد استفاده ی معمول تان را انتخاب کنید.

·       .  اگر از مرطوب کننده ی دارای روشن کننده برای بدن تان استفاده می کنید از نوع معمولی آن استفاده کنید

·         اگر از مرطوب کننده ی دارای روشن کننده برای صورت تان استفاده می کنید اطمینان حاصل نمایید که مخصوص استعمال صورت می باشد.

لوسیون برنزه کننده را انتخاب کنید

      

·         اگر شما قصد درست کردن کرم مرطوب کننده ی بدن را دارید از کرم برنزه کننده نیز استفاده کنید.  اگر شما قصد درست کردن کرم مرطوب کننده ی صورت را دارید از کرم پودر مایع  استفاده کنید.

                مواد اولیه را با هم ترکیب کنید. شما میتوانید  با یک چوب پلاستیکی در کاسه ترکیب نمایید و یا با یک حصیر اگر میخواهید به مقدار بیشتر برای کل بدن تان درست کنید.

      

·         برا ی صورت تان چون به مقدار کمی نیاز دارید میتوانید اول با انگشتتان  ترکیب و سپس اعمال نمایید.

روش 3 از 3 روش موجود : کرم مرطوب کننده ی دارای خاصیت برنزه

.

.یک کرم مرطوب کننده ی سفید رنگ را با یک کرم پودر ترکیب نمایید. توجه کنید که یک کرم پودر مات یک پایان حرفه ای تر را به دنبال دارد.

می توانید برای قوام بخشیدن  اندکی محو کننده به آن بیفزایید.

می توانید مقداری پودر برنزه کننده ی صورت برای واضح کردن آن بیفزایید.

با احتیاط مخلوط کنید.و کرم را توی یک قوطی بریزید.

به مقدار نیاز استفاده نمایید.

:نکات

1.  مرطوب کننده حاصل از این روش بسیار روشن تر از کرم پودر اصلی می باشد. کرم پودر بژ با پوست های عاجی رنگ، کرم پودر زیتونی با پوست های سبزه ی مایل به زرد  هماهنگ بوده و پوستهای تیره تر می توانند از کر پودرهای هماهنگ با پوست خود استفاده نمایند.

2. لوازم آرایش باید در جای خشک و خنک ، دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شوند و از گرما دوربمانند. مواد آرایشی بدون مواد نگهدارنده باید در عرض یک هفته مصرف شوند . میتوان مقدار می روغن جوجوبا به عنوان نگهدارنده به این محصول اضافه نمود اما باید به خاطر داشت که ممکن است به کیفیت حصول آسیب برساند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: