دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 00:33:09

چگونه موهای فر و پر پشتی داشته باشیم

 بیشتر دخترانی که دارای موی فر هستند تمایلی به افزایش حجم موهای خود ندارند]اما اگر شما موهای باکیفیت دارید و یا موهای پر حجم و فر را دست دارید ,این مفاله را با دقت مطالعه کنید.این مقاله درباره کسانی  است که موهای سرشان دارای فر طبیعی و یا دارای موج میباشد.

وسایل مورد نیاز:

مواد حالت دهنده

فر کننده مو

2 تی شرت

 

1-      در حالیکه سرتان را وارونه کرده و زیر دوش قرار دارید موهایتان را بشویید.این مرحله اختیاری است زیرا ممکن است  گره در موهایتان ایجاد کنداما اگر این اتفاق نیفتاد شستن موهایتان باعث پر پشت شدن انها میشود.

2-      ابتدا از حالت دهنده استفاده کرده و موهایتان را خیس کنید و  مطمئن شوید که گره موهایتان از هم باز شده است و سپس انهاا را بشویید.

3-از نرم کننده  استفاده کنید.این نرم کننده باعث مرطوب شدن موهایتان شده و زمانی که موهایتان خشک شود,انها کمتر بهم گره میخورند .در واقع هنگامیکه موهایتان پیچ و گره خورده باشد نیاز به نرم کننده دارید اما هنگامیکه موهایتان بخوبی مرطوب شده باشد بهیچ وجه گره نمیخورند.

4-      استفاده از فرکننده مو..هرچقدر موهایتان فرتر باشد عانها پر پشت تر خواهند بود.محصولات مو دارای سولفات منیزیم است که مانند نمک دریایی عمل میکند.اگرفر کننده مو ندارید,  شما میتوانیدمقداری سولفات دومنیزی,روغن و اب را با یکدیگر ترکیب کرده و  در بطری اسپری بریزید و مانند محصولات تجاری فرکننده مو از ان استفاده کنید.

5-      استفاده از ژل حالت دهنده سبک.هنگتام استفاده از محصولات مو, موهایتان را بهم فشرده و سعی کنید سرتان را وارونه کنید تا بر حجم موهایتان افزوده شود.

           6- خیسی موهایتان را با استفاده از پارچه هایی از جنس میکروفایبر و یا از جنس پنبه همچون روبالشی و یا تی شرت بگیرید. برای بیشتر مجعد کردن موهایتان بیشتر از حد معمول آنها را با پارچه های مذکور خشک نمایید

                  7- قسمت های بهم ریخته ی موی خود را فر انگشتی کنید و به خشک کردن موهای خود ادامه دهید.

                  8- -سرتان را با تی شرتی از جنس پنبه ببندید.بستن این نوع از تی شرت  بدلیل تحت فشار قرار گرفتن مو در زیر ان بر حجک و فر مو میافزاید.

                  9-با کلیپس زدن به قسمت انتهایی موها ان قسمت ها را حجیم تر نشان دهید. اگر تمایل دارید که ریشه موهایتان صاف باشد, اما موبی بلندی دارید,میتوانید از کلیپس برای افزایش ریشه موهایتان استفاده کنید و البته اینکه  شما ممکن است بخواهید                   این کار راقبل ازبستن موهایتان انجام دهید.

              10-با استفاده از سری پخشنده سشوار موهایتان را خشک کنید.این کار به حجم و فر موهایتان میافزاید,اما مراقب باشیدتا همیشه از یک سری پخشنده استفاده کنید.وبا استفاده از سری پخشنده سشوار-که باید نزدیک به موهاتان انرا بگیرید-                       فرهایسر تان را خشک کنید.موهایتان را  70-80 در صد خشک کنید-کاملا خشک نکنید-زیرا باعث گره خوردن موهایتان میشودو اگر بعد از سشوار کردن موهایتان چند تا گره خوردگی در انها  وجود دارد ,انها را با محصولات سبک از بین                 ببرید.

              11-اجازه دهید تا موهایتان کاملا خشک شوند.زمانیکه موهایتان خیس میباشد به ان دست نزنید در غیر اینصورت انها بهم گره میخورند.

                   12-   فر موهای خود را تکان دهید تا باز  باز شود .به کمر خم شویدو دستانتان را لای موهایتان و نزدیک به ریشه ها قرار دهید .سپس  النها راز هم باز کنید. سر خود را به به سمت عقب برده و فر موهایتان را با دست از هم جدا کنید و فر                        موهای اطراف گوشتان و کناره ی سرتان را با دست تکان دهید تا از هم جدا شود.

 

نکات مهم:

 

-          هنگامی که به ارایشگاه میروید با استفاده از لایه های بلند مو میتوانید به حجم موهایتان اضافه کنید ولی اگر موهایتان دارای لایه های بلند است و حجم زیادی به موهایتان نداده است ,از لایه های کوتاهتر استفاده کنید.

-          برای داشتن موهای کوتاه لز محصولات سبک استفاده کنید.

-          خشک کردن موها در حالکه سرتان را وارونه کرده اید به موهایتان حجم میدهد ودر ضمن  مقدار زیادی مواد ارایشی مو بر روی موی سرتان  قرار ندهید زیرا باعث ضعیف و سیخ شدن موهاتیتان میشود.

 

هشدار!:

 

-          اگر از اسپری مو برای تنظیم استفاده میکنید مراقلب باشید تا فاقد الکل های خشک کننده باشد.

-          مراقب باشید شانه کشیدن باعث اذیت شدن موهایتان نشود.اگرچه اینکار به حجم موهایتان میافزاید اما میتواند باعث اسیب موها شده و گره موها را بیشتر کند.

-           زیاد از سشوار و سایر ابزارهای گرمازا استفاده نکنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: