سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 00:57:22

طراحی خطی روی ناخن

 

آیا از این که همیشه روی ناخن های تان لاک یک رنگ می زنید خسته شده اید؟ شما می توانید روی ناخن های تان را با مدل های مختلف تزیین کنید اما اگر مبتدی هستید و عادت به استفاده از یک رنگ لاک دارید، می توانید با دنبال کردن مراحلی که توضیح داده ایم روی ناخن های تان را با کشیدن یک خط و چسباندن یک نگین، تزیین کنید.

 

1.       کارهای آماده سازی را انجام دهید. لاک های قبلی را پاک کرده، ناخن های تان را کوتاه کنید، سوهان بزنید و روغن تقویت کوتیکول را به ناخن ها و پوست اطراف آن ها بزنید.

 

2.       یک لایه برق ناخن بزنید. با این کار می توانید طرح تان را ثابت کرده و از زرد شدن لاک ناخن تان جلوگیری کنید.

 

3.       وقتی برق ناخن تان خشک شد، یک لایه از یک لاک اکلیلی بزنید. از لاک هایی با اکلیل های درشت استفاده نکنید. لاک تان باید متالیک باشد. ترجیحا از رنگ طلایی استفاده کنید.

 

4.       5 دقیقه صبر کنید تا لاک تان خشک شود.

 

5.       یک رنگ مات انتخاب کنید. رنگی را انتخاب کنید که با رنگ زمینه تان همخوانی داشته باشد. مثلا نقره ای و آبی، طلایی و قرمز، بنفش براق و صورتی مات.مراقب باشید که برس لاک تان زیاد بزرگ و پهن نباشد.

 

6.       وسط ناخن تان را از بالا تا پایین یک خط بکشید. برس لاک را زیاد روی ناخن تان فشار ندهید زیرا خط آن پهن می شود و تقریبا کل ناخن تان را می گیرد. باید خط تان را به گونه ای بکشید که رنگ های دو طرف آن کاملا مشخص باشد.

 

7.       صبر کنید تا خطی که کشیده اید خشک شود. اگر این خط خیلی کم رنگ است می توانید یک لایه ی دیگر روی آن بزنید.

8.       برای محافظت از رنگ لاک های تان یک لایه برق ناخن روی آن ها زبنید تا کاملا براق شوند. اما اگر می خواهید برق بیشتری داشته باشند، بقیه ی مراحل را دنبال کنید.

 

9.       از نگین های رنگی استفاده کنید. این نگین های رنگی را می توانید از هر خرازی ای تهیه کنید اما اگر می خواهید نگین مخصوص ناخن بخرید، به سالن های مخصوص طراحی ناخن و یا سایت های مخصوص این کار مراجعه کنید. نگین هایی که مختص ناخن هستند هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رسانند.

 

10.   یک عدد نگین را برداشته و قطره ای برق ناخن پشت آن بزنید. دقت کنید که زیاد از آن استفاده نکنید.

 

11.   نگین را به آرامی درست در وسط ناخن تان قرار دهید.

 

12.   از یک موچین کوچک استفاده کرده و با دقت با آن نگین را روی ناخن تان فشار دهید. نگین باید سفت روی ناخن تان بچسبد، و گر نه می افتد.

 

13.   این مراحل را روی تمام ناخن های تان تکرار کنید. یا اگر خواستید می توانید آن را فقط روی یک انگشت تان انجام دهید.

14.   وقتی که نگین خوب روی ناخن تان چسبید و خشک شد، دوباره یک لایه ی نازک دیگر از برق ناخن روی آن ها بزنید. اجازه دهید این لایه هم خشک شود تا کار شما هم به پایان برسد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: