چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 20:32:29

خرید لوازم آرایش ارزان اما با کیفیت

آرایش می تواند صورت همه را زیبا کند اما ممکن است همه نتوانند هزینه های زیادی را برای مرطوب کننده، کرم پودر، رژ لب و یا هر محصول آرایشی دیگری که در فروشگاه های لوازم آرایش عرضه می شود، بکنند. مطمئنا همه می خواهند که از برندهای مشهور و با کیفیتی که در تلویزیون و دیگر جاها تبلیغ می شود استفاده کنند. اما اگر شما خریدار خوبی باشید، به دنبال محصولی با کیفیت اما با قیمت ارزان تر می روید.

1.       شروع کنید. از طریق مجلات زیبایی و اینترنت به جستجوی محصولات آرایشی ارزان بپردازید.  این مرحله، اولین و بهترین مرحله از تلاش شما برای یافتن لوازم آرایشی با قیمت مناسب است. ممکن است در اینترنت مطالب مفیدی را پیدا کنید که از سطح مبتدی تا حرفه ای لوازم آرایش را توضیح داده باشند اما شما نباید هر چیزی که می بینید و می خوانید را باور کنید. شما درستی هیچ چیز را نمی فهمید مگر اینکه آن را امتحان کنید.

 

2.       ابتدا رنگ پوست، رنگ چشم ها و رنگ موهای تان را در نظر بگیرید و بعد به دنبال افرادی بگردید که موها، چشم ها و رنگ پوست شان شبیه به شماست. حالا به درستی متوجه می شوید که چه رنگ از لوازم آرایش را باید خریداری کنید.

 

3.       قبل از این که محصولی را بخرید حتما آن را امتحان کنید. صرفا به این دلیل که روی بسته بندی یک محصول نوشته شده بهترین محصول و یا ظاهر زیبای آن، نمی شود گفت که آن حتما بهترین است. همیشه پیش از اینکه چیزی بخرید آن را امتحان کنید و در صورت امکان آن را روی پشت دست تان تست کنید. نکته ی مهم دیگر این است که از فروشنده بخواهید در صورت نداشتن رضایت، محصول را باز گردانید. برخی از فروشگاه ها جنس فروخته شده را پس نمی گیرند اما برخی دیگر نه. حتما در این مورد از فروشنده سوال بپرسید زیرا نمی خواهید جنسی را بخرید که فقط در گوشه ای خاک بخورد.

 

 

4.       معمولا داروخانه ها گزینه های زیادی را با قیمت مناسب پیش روی شما می گذارند و این امکان وجود دارد که محصولی را با کیفیت مشابه برند های مشهور اما با قیمت پایین پیدا کنید. در واقع محصولاتی که در برخی داروخانه ها فروخته می شوند، همان لوازمی هستند که در مغازه ها و فروشگاه ها با قیمت بالاتر فروخته می شوند.

 

5.       چگونه باید کیفیت اجناس را امتحان کنیم؟ چند راه برای امتحان کردن کیفیت لوازم آرایشی وجود دارد:

·         ترفند اول این است که ابتدا رنگ محصول را تست کنید. برای این کار محصول را برداشته و مقداری از آن را اول روی انگشت و سپس روی پوست تان بمالید. رنگ رژ گونه یا سایه چشم نباید به سادگی پاک شوند مگر اینکه زود پاک شدن یکی از ویژگی های آن باشد. رنگ آن باید دقیقا با رنگی که روی بسته بندی به شما نشان داده شده، یکی باشد. نکته ای که در این جا وجود دارد این است که پوست های خشک، جای مناسبی برای امتحان کردن محصولات آرایشی نیستند. اگر می خواهید کرم زیرساز، کرم پودر، خط چشم و دیگر محصولات چرب را امتحان کنید اول مقدار کمی از آن را روی پوست تان بمالید و ببینید که روی پوست تان چگونه است. معمولا آن ها نباید به حالت چربی روی پوست بمانند. بلکه باید کم کم جذب پوست شده و به خورد پوست بروند. خط چشم هم باید به راحتی روی پوست کشیده شود نه اینکه آن را بکشد. دست تان را روی اثر خط چشم بمالید و ببینید که چگونه محو می شود. اگر به راحتی محو شود و یا به اطرافش مالیده شود مناسب نیست. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که ماندگاری محصولاتی که می خواهید بخرید چقدر است. همچنین آن ها نباید زیاد چرب، چسبناک و خشک باشند. اگر می خواهید به ماندگاری محصولات آرایشی لب یک برند پی ببرید می توانید خط لب آن را تست کنید.

 

6.       ابزار ها. استفاده از ابزار آرایشی مناسب می تواند به شما کمک کند تا بهترین بهره را از لوازم آرایش تان ببرید. وقتی نوبت به قلم موها رسید، بهتر است بهترین آن ها را خریداری کنید زیرا در صورتی که جنس قلم موها خوب باشد، با مراقبت از آن ها می توانید در تمام طول عمرتان استفاده شان کنید.  


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: