دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 20:20:14

ناخن هایی با طرح تَرَک

کشیدن طرح تَرَک روی ناخن ها، راهی است بسیار آسان و کم هزینه که با توجه به بافت خاصی که روی ناخن ها ایجاد می کند اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این طرح را ابتدا فقط چند برند مشهور تولید کردند اما اکنون تقریبا تمام برند ها این نوع لاک را عرضه می کنند. اگرچه قیمت این لاک ها کمی بیشتر از لاک های معمولی است اما با یک شیشه آن ها می توانید بی نهایت ناخن های تان را لاک بزنید.

 

1.       یک لاک طرح ترک بخرید. شما می توانید این نوع لاک ها را از فروشگاه هایی که لاک می فروشند بخرید. اگر چه در نوع و کیفیت لاک های برندهای مختلف تفاوت هایی وجود دارند اما عملکرد همه ی آن ها تقریبا یکسان است. برای بار اول بهتر است که از لاک مشکی (اگر هر برند فقط یک رنگ داشته باشد، آن به احتمال زیاد مشکی است)، نقره ای و یا سفید استفاده کنید، زیرا این رنگ ها با اکثر رنگ های دیگر همخوانی دارند.

2.       یک لایه لاک روی ناخن های تان بزنید. اگر چه می توانید این مرحله را انجام ندهید، اما با این کار لاک شما لب پریدگی پیدا نمی کند و برای مدت طولانی تری روی ناخن های تان می ماند.

3.        یک لایه لاک غلیظ بزنید. تعداد لایه هایی که باید بزنید بستگی به رنگ لاک شما دارد اما باید مطمئن شوید که لاک تمام ناخن های تان یکدست و پررنگ زده شده اند. از آن جایی که لاک طرح ترک کمی شلوغ به نظر می رسد پس بهتر است برای زیر آن از یک لاک ملایم و ساده (اکلیلی نباشد) استفاده کنیدتا بیشتر طرح لاک تان جلب توجه کند.

4.       بگذارید لاک تان کاملا خشک شود. برای اطمینان بیشتر، چند دقیقه بیشتر از زمان معمول صبر کنید.

5.       وقتی لاک زیرین کاملا خشک شد یک لایه از لاک طرحدرا را روی آن بزنید. اگرچه نتیجه ی نهایی کار با توجه به مقدار لاکی که روی ناخن تان می زنید کمی متفاوت است اما پیشنهاد می شود که در لایه زیر لاک طرحدارتان از یک لاک رنگ روشن استفاده کنید تا طرحتان بیشتر خودش را نشان دهد. سعی کنید فقط یک لایه ی نازک را هر چه سریع تر روی ناخن های تان بزنید و از زدن لاک روی نقطه ای که لاک دارد بپرهیزید.

6.       بنشینید و منتظر بمانید. بعضی از لاک ها چند ثانیه پس از زدن ترک می خورند اما بعضی دیگر کمی طول می کشد تا طرح نهایی خود را نشان دهند.

7.       وقتی طرح نهایی لاک تان درست شد، یک لایه برق ناخن روی آن ها بزنید. برق ناخن به شما کمک می کند تا لاک تان به مدت طولانی تری مانده و لکه لکه نشود.

8.       از طرح ناخن های تان لذت ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: