جمعه 19 بهمن 1397 - 12:02:15

مدل های جدید و متنوع طراحی ناخن

انواع روش های طراحی ناخن

طراحی ناخن در خانه

 

مدل های متنوع طراحی ناخن

 

یکی از بهترین روش ها  برای زیباتر کردن دست، دیزاین و طراحی ناخن ها است. طرح های بسیار متنوعی برای طراحی ناخن وجود دارند که با توجه به سلیقه خود می توانید نسبت به انتخاب آن اقدام کنید. طرح های گلدار، چسباندن استیکر، استفاده از رنگ های خنثی و جیغ، فرنچ و ... از جمله مدل های متنوع طراحی ناخن هستند که با توجه به موقعیت های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اگر می خواهید به جای استفاده از طرح های همیشگی برای ناخن هایتان، این بار از طرح های جدید الهام بگیرید، پیشنهاد می کنیم مطلب مدل های جدید و متنوع طراحی ناخن از وب سایت رژلب را از دست ندهید.


طراحی ناخن چیست؟


به هر طرح و رنگی که روی ناخن اعمال شود، طراحی ناخن می گوییم. طراحی ناخن می تواند با استفاده از دستگاه و لوازم تخصصی در سالن های کاشت و طراحی ناخن انجام شود یا با وسایل ساده و دم دستی در منزل. فرقی نمی کند برای طراحی ناخن خود متحمل هزینه شوید یا این کار را خودتان در منزل انجام دهید؛ طراحی ناخن می تواند زیبایی دست های یک خانم را چند برابر کند.ابزارها، لوازم و روش های بسیاری برای طراحی ناخن وجود دارند که در ادامه همین مقاله به تفصیل راجع به آن ها سخن خواهیم گفت.

 

روش های طراحی ناخن


روش های بسیاری از طراحی ناخن وجود دارند که می توان با توجه به سلیقه و تیپ شخصیتی، نسبت به انتخاب آن ها اقدام کرد. در ادامه شما را با این روش ها آشنا خواهیم کرد.

طراحی ناخن با لاک آکریلیک

این روش که به طراحی وان استروک نیز معروف است، طرفداران بسیاری دارد. در این روش از رنگ آکریلیک بر پایه آب استفاده می شود و برخلاف سایر طرح هایی که با جلوی دست انجام می شود، باید مچ دستتان حرکت کند تا قلم طرح های مورد نظر را بکشد. در روش طراحی ناخی آکریلیک باید بتوانید دو نوع رنگ را به صورت همزمان استفاده کنید. در واقع، مهارت کافی برای برداشتن دو رنگ و استفاده از آن ها روی ناخن، از اهمیت بالایی برخوردار است. در روش وان استروک باید از قلمو در زوایای مختلف و به صورت ضربه ای استفاده کنید.

طراحی ناخن با استفاده از ژلیش ناخن

طراحی ناخن با ژلیش یکی از بهترین راهکارها برای افرادی است که تمایل دارند بدون استفاده از کاور یا کاشت، ناخن های خوش فرمی داشته باشند. دوام این نوع طراحی معمولا بین 20 تا 30 روز به طول می انجامد. روش انجام طراحی ژلیش بدین صورت است که ابتدا ناخن ها را ژل زده و سپس روی آن طراحی کنید. ژلیش ناخن ترمیم ندارد و پس از گذشت مدت زمان گفته شده، باید طرح را از روی ناخن برداشته و دوباره ژل بزنید. توجه داشته باشید که جنس طراحی شما نیز باید از جنس ژلیش باشد. علاوه بر این، طراحی ناخن به روش ژلیش به صورت عادی خشک نمی شود و حتما باید از دستگاه UV استفاده نمایید.

 

طراحی ژلیش ناخن

 

طراحی ناخن با پودر کروم

برای طراحی ناخن با پودر کروم، ابتدا یک لایه بیس کت روی ناخن ها بزنید تا نقش محافظ داشته باشد. سپس یک لایه نازک از لاک ناخن ژلیش را روی ناخن ها بزنید. حال دست ها را درون دستگاه UV قرار دهید تا لاک خشک شود. دوباره یک لایه از بیس کت روی ناخن ها زده و اجازه دهید خشک شود. در این مرحله یک اپلیکاتور کوچک و تمیز بردارید و پودر کروم را به آرامی روی سطح ناخن بزنید. اضافه پودر کروم را از روی ناخن ها بردارید و یک لایه دیگر تاپ کت بزنید تا درخشندگی آن چند برابر شود.

طراحی ناخن با اکسسوری

برخی افراد تنها به یک طرح ساده اکتفا نمی کنند و تمایل دارند از اکسسوری های تزئینی برای زیبایی هر چه تمام تر بهره ببرند. این مورد کاملا سلیقه ای است و به خلاقیت شما بستگی دارد. برخی افراد تمایل دارند از اکلیل استفاده کنند. برخی دیگر نیز از انواع سنگ ها و مرواریدهای مخصوص طراحی ناخن کمک می گیرند. در این بین، برچسب های مخصوص طراحی ناخن نیز وجود دارد که در نهایت با لاک تاپ کت تثبیت می شوند. روش دیگری از طراحی ناخن با استفاده از آب و لاک نیز وجود دارد که مقداری از لاک با رنگ های متنوع را در آب ریخته و ناخن را در آن فرو می برند. با انجام این کار یک طرح آبرنگی روی ناخن ایجاد می شود.

طراحی فرنچ ناخن

یکی از طراحی های ساده اما در عین حال زیبایی که از دیرباز تاکنون وجود داشته است، فرنچ ناخن است. معمولا فرنچ ناخن را با استفاده از لاک هایی به رنگ طبیعی ناخن انجام می دهند؛ اما شما در صورت تمایل می توانید از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید. برای افزایش زیبایی کار نیز می توانید از انواع سنگ ها و مرواریدها در فرنچ خود به کار ببرید.


ابزارهای طراحی ناخن


وسایل طراحی ناخن زیادی  در مارکت ها وجود دارند که می توانید برای زیبایی هر چه بیشتر دیزاین از آن ها بهره مند شوید. در ادامه با پرکاربردی ترین این ابزارها آشنا خواهید شد.

برچسب و استیکر

این برچسب ها دارای چسب خیلی قوی هستند. باید آنها را روی لاک و یا ناخنی که خشک شده بگذارید و با برق ناخن یا تاپ کات، آن را روی ناخن فیکس کنید. این استکیرها در طرح های مختلف مثل گل یا کارتونی در اکثر مغازه ها وجود دارد.

ابزارهایی برای گذاشتن نقطه و خط

این ابزارها یکی از مهمترین ابزارها در طراحی ناخن به حساب می آید. ابزارهای فوق، کشیدن خط روی ناخن را برای شما سریع تر و راحت تر می گرداند. اصولا این ابزارها دارای 5 سایز مختلف هستند که هر کدام دارای دو سر متفاوت اند.
 

سنگ و نگین تزیینی

سنگ ها در سایز ها، اندازه ها و رنگ های مختلف وجو دارند. این وسایل طراحی ناخن، درخشش و جلوه خاصی به ناخن می دهند.

لمه های نواری برای ناخن

این لمه ها به عنوان فرنچ روی ناخن قرار میگیرند و دارای رنگ ها و مدل های مختلفی هستند.

دانه ها و سنگ های برجسته

این سنگ های ریز روی ناخن توسط  ژل قرار گرفته و حالت 3 بعدی به ناخن میدهند.

اکلیل و پودرهای براق

به جای لاک های اکلیلی که پاک شدن آنها خیلی سخت و دشوار است میتوانیم از این پودرها و اکلیل های متنوع در طراحی ناخن استفاده کنیم. به عنوان تیپ فرنچ یا حتی طراحی نقطه ای نیز می توان از این پودر ها استفاده کرد. مزیت این پودرها این است که داخل کاشت قرار می گیرند و با ژل کاور می شوند؛ به همین دلیل می توانیم تا زمان ترمیم از این طراحی استفاده کنیم.

لاک

همیشه مدل های مختلفی از لاک را داشته باشید تا بتوانید از رنگ های مختلف برای طراحی هایتان استفاده کنید. رنگ مشکی و سفید جز اصلی ترین رنگ ها به حساب می آیند که باید همیشه آن ها را در کنار دیگر لاک هایتان داشته باشید. لاک های جدیدی که هر روز به مد اضافه میشود را امتحان کنید. لاک های آینه ای یا کروم، براق و اکلیلی. در حال حاضر لاک هایی که امروزه روی بورس هستند، لاک های آینه ای و کروم به خصوص در رنگ نقره ای است.

مهرهای طراحی

این مهر ها دارای طرح ها و شکل های مختلفی هستند که شما میتوانید با فشار دادن روی ناخن و لاک از این طرح ها استفاده کنید.

لاک بیس و پایه و برق ناخن

تاپ کات ها یا برق ناخن ها بیشتر برای دوام بیشتر ناخن استفاده می شود. و برق خاصی به ناخن ها می بخشد. لاک های بیس و پایه بیشتر برای تغذیه ناخن و همچنین استحکام ناخن ها به کار می رود. همچنین بعضی از این لاک ها بهتر است قبل از شروع طراحی و زدن لاک استفاده شوند.

 

آشنایی با ابزارهای طراحی ناخن

 

خلال دندان

خلال دندان ها برای پاک کردن اضافی لاک در گوشه های ناخن و کشیدن نقطه، ابزار کارآمدی به حساب می آیند.

قیچی و موچین

موچین برای گذاشتن سنگ های تزیینی روی ناخن وسیله ای سبک و راحتی به حساب می آید. همچنین می توان از قیچی برای بریدن نوارهای تزیینی و استکیرها استفاده به کار برد.

لاک پاک کن

همیشه سعی کنید در کیف خود لاک پاکن داشته باشید. پدهای لاک پاکن وسیله های خوبی برای پاک کردن ناخن ها به حساب می آیند. همچنین این پدها برخلاف استون ها حاوی مواد طبیعی هستند. البته برای ناخن های کاشت بهتر است از لاک پاکن هایی که مخصوص این ناخن ها هستند استفاده شود.

گوش پاک کن و پد آرایشی

با داشتن این ابزارها و اغشته کردن آن به استون خیلی راحت تر می توانید لاک های خود را پاک کنید.

انواع قلم های طراحی ناخن

این قلم ها در سایز های مختلف وجود دارند که کمک شایانی به کشیدن طرح ها می کنند.


آموزش طراحی ناخن در منزل


معمولا ایجاد طرح روی ناخن ها برای برخی خانم ها دشوار است؛ چرا که تبحر خاصی در آن ندارند. ما به شما این مژده را می دهیم که ابزارهای ساده ای در منزل همه ما وجود دارند که با استفاده از آن ها به راحتی می توان  دیزاین و طراحی ناخن را انجام داد. به جای صرف هزینه در آرایشگاه ها و مراکز خدمات ناخن می توانید از آموزش های زیر الگوبرداری کنید و خودتان ناخن هایتان را در منزل طراحی نمایید.

کاربرد اسفنج  در طراحی ناخن

یک تکه اسفنج بردارید. دو رنگ لاک را به سلیقه خود به گونه ای روی پالت آرایشی بریزید که در کنار هم قرار گیرند ولی ترکیب نشوند. حال اسفنج را برداشته و به آهستگی روی لاک ها ضربه بزنید تا به رنگ آغشته شود. سپس به همان آهستگی روی ناخن خود ضربه بزنید تا رنگ منتقل شود.

 

آموزش طراحی ناخن در منزل

 

کاربرد سنجاق مو در دیزاین ناخن

سنجاق مو به شما کمک می کند تا خال خال های جذابی را روی لاک خود پیاده سازی کنید.

طراحی ناخن با نوار چسب

برای طراحی ناخن با استفاده از نوار چسب، کافیست با کمک قیچی آن را به اشکال دلخواه برش زده و روی ناخن بچسبانید. زمانی که روی ناخن ها لاک می زنید و پس از خشک شدن چسب را از روی آن بر می دارید، شکل مورد نظر روی ناخن طراحی جالبی را پدید می آورد.

دیزاین ناخن با استفاده از روزنامه

ابتدا تکه های روزنامه را به صورت مربع های کوچک برش بزنید. سپس روی سطح ناخن ها را با رنگ روشن لاک بزنید. بعد از این که همه ناخن ها را لاک زدید، آن ها را به مدت چند دقیقه درون الکل قرار دهید. سپس از الکل خارج کرده و برش های روزنامه را به مدت 5 ثانیه روی ناخن قرار دهید. حال برش های روزنامه را به آرامی از سطح ناخن جدا کنید و برای تثبیت شدن لاک ناخن ها، مقداری برق ناخن روی آن بزنید.

کاربرد پلاستیک در طراحی ناخن

با استفاده از پلاستیک مچاله شده می توانید هاله زیبایی را روی ناخن خود طراحی کنید. بدین صورت که ابتدا ناخن هایتان را به رنگ دلخواه لاک بزنید. سپس یک پلاستیک مچاله شده را در رنگ دیگری از لاک فرو برده و به آن را به آرامی روی ناخن ها مانند مهر قرار دهید.

طراحی ناخن با براش آرایشی

اگر براش آرایشی دارید که قصد دور انداختن آن را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم دست نگه دارید. براش های آرایشی در طراحی ناخن کاربرد بسیاری دارند. برای استفاده از براش آرایشی در طراحی ناخن، می توانید موهای براش را به خوبی از هم باز کنید و در چسب یا لاک بی رنگ قرار دهید تا حالت سفت به خود بگیرند. سپس لاک پایه خود را بزنید و از براش برای ایجاد خطوطی روی آن استفاده کنید. بدین صورت که ابتدا براش را در یک رنگ متفاوت از رنگ پایه فرو کرده و به صورت افقی یا عمودی خطوطی ایجاد کنید. می توانید این کار را با یک یا دو رنگ لاک دیگر نیز تکرار کنید.

 

عکس مدل های طراحی ناخن دست

 

طراحی ناخن ساده و دخترانه

 

 

مدل طراحی ناخن مات

 

 

مدل طراحی ناخن به رنگ بنفش

 

 

طراحی ناخن مدل گل گلی

 

 

مدل طراحی ناخن عروس

 

مدل لاک کروم

 

 

طراحی ناخن رنگارنگ

 

طراحی ناخن با نگین

 

مدل طراحی ناخن

 

 

طراحی ناخن کودکانه

 

 

مدل طراحی ناخن شیک

 

 

مدل طراحی ناخن مجلسی

 

 

 

طراحی ناخن فانتزی

 

 

طراحی ناخن با لاک کروم و اکسسوری

 

 

مدل طراحی ناخن جذاب

 

طراحی ناخن مدل کاکتوس

 

 

طراحی ناخن با لاک سبز

 

 

طراحی ناخن ساده و شیک

 

 

دیزاین ناخن رنگارنگ

 

 

طراحی ناخن با لاک قرمز

 

 

طراحی ناخن با لاک صورتی

 

 

طراحی ناخن نوک تیز

 

طراحی ناخن با لاک مات و اکلیلی

 

 

طراحی ناخن طبیعی

 

 

طراحی ناخن به رنگ آبی

 

دیزاین ناخن آبی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: