شنبه 03 فروردین 1398 - 23:56:06

30 مدل رنگ مو پرطرفدار سال 98

رنگ موی مرجانی مد سال 98

بهترین رنگ موهای سال 2019

 

رنگ مو 98


اگر جزء افرادی هستید که تمایل بسیاری به دنبال کردن مد دارند، با آمدن سال جدید و معرفی رنگ سال باید با رنگ موهای جدید نیز آشنایی پیدا کنید. رنگ موهای بسیار زیبا و متنوعی در سال 98 که مصادف است با سال 2019 و 2020 میلادی، معرفی شده اند که در ادامه به شرح هر یک خواهیم پرداخت.


رنگ موی مرجانی


رنگ مرجانی یکی از رنگ های انتخابی کارشناسان مد برای سال 2019 می باشد که از استقبال گسترده ای در بین نوجوانان و جوانان برخوردار شده است. این رنگ با تناژ گرم و جذابی که دارد، ظاهری لطیف به چهره می بخشد. درواقع رنگ مرجانی ترکیبی از صورتی و طلایی است و در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد.
توجه داشته باشید که رنگ مرجانی برای افراد دارای رنگ پوست گرم و ظاهر بور مناسب نیست. البته افرادی که دارای پوست سبزه یا گندمگون هستند، یا صورت لاغر و ظریفی دارند، می توانند با خیال راحت نسبت به انتخاب این رنگ اقدام کنند. در ادامه نمونه هایی از رنگ موی سال 98 را مشاهده می کنید.

 

 

مدل رنگ موی مرجانی


رنگ موی مشکی پر کلاغی


اگر پوست سفیدی دارید، رنگ موی مشکی پر کلاغی برای شما گزینه مناسبی محسوب می شود. رنگ مشکی یکی از رنگ های برگزیده سال 98 توسط کارشناسان زیبایی است که ترکیب آن با چهره سفید شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد.

 

مدل رنگ موی مشکی


رنگ موی بلوند یخی


اگر رنگ موی بلوند یخی را برای امسال خود برگزیدید، باید بگوییم که دل و جرأت بسیاری دارید. این رنگ در عین حال که به تعداد بسیار کمی از افراد می آید، اما چنانچه درست انتخاب شود، چهره را بسیار متفاوت تر کرده و ظاهر جدیدی به شما می بخشد. این رنگ خصوصا برای خانم هایی که تارهای سفید بین موهایشان پدیدار شده، بهترین گزینه است. اگر رنگ موی خود را بلوند یخی کردید، سعی کنید همیشه آرایش کنید. اما اگر تمایلی به این کار نداشتید، حتما رژلب رنگی مانند قرمز بزنید.

 

رنگ موی بلوند یخی


رنگ موی بلوند عسلی


رنگ موی عسلی سالیان سال است که مورد استقبال خانم های خوش سلیقه قرار گرفته است. اگر شما هم در این دسته افراد قرار دارید، به شما مژده می دهیم که رنگ موی بلوند عسلی دوباره در سال 98 محبوب شده و انتخاب فوق العاده ای برای همه سنین محسوب می شود.

 

رنگ مو بلوند عسلی


رنگ موی قهوه ای تیره


رنگ های قهوه ای در سال 2019 بسیار مد شده اند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود نسبت به انتخاب آن ها اقدام کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به روشن کردن موها ندارید و پوست تیره ای دارید، بهتر است رنگ موی قهوه ای تیره را برای خود برگزینید.

 

رنگ مو قهوه ای تیره

 


رنگ موی قهوه ای شاه بلوطی


رنگ موی بلوطی به رنگ فندقی بسیار نزدیک است و طیف متوسطی از قهوه ای را شامل می شود. رنگ موی بلوطی نیز برای افراد دارای پوست تیره بهترین گزینه است.

 

رنگ مو شاه بلوطی


رنگ موی قهوه ای شکلاتی


رنگ شکلاتی از جمله رنگ های پر طرفدار در میان مردم ایران و سراسر جهان است که با رنگ های مختلف پوست و حالت های مختلف چهره هماهنگ می باشد. نکته جالب دیگر در رابطه با رنگ موی شکلاتی، تناسب آن با همه گروه های سنی است. چه خانم های مسن تر که به دنبال پوشاندن موهای سفید خود هستند و چه دختر خانم های جوانی که تمایل به بالاتر به نظر رسیدن سن شان ندارند، می توانند از انواع طیف های رنگ شکلاتی محبوب استفاده کنند.

 

 

رنگ مو شکلاتی


رنگ موی مسی


چند سالی است که رنگ موی مسی بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. دلیل آن هم ایجاد کنتراست جذاب در موها و چهره است که جذابیت خاصی را به دنبال دارد. این رنگ مو، تناسب بسیاری با رنگ پوست خانم های ایرانی دارد و خانم ها را بسیار جوان تر از سن واقعی شان نشان می دهد. پس اگر در مورد انتخاب رنگ موی مسی مردد بودید، حالا می توانید با خیال راحت نسبت به انتخاب آن اقدام کنید.

 

رنگ مو مسی


مدل های مختلف آمبره


آمبره چند سالی است که محبوب شده و این محبوبیت را حتی تا سال 2019 نیز ادامه داده است. آمبره مو شامل طیف های مختلفی از رنگ است؛ بدین صورت که قسمت ریشه مو کاملا تیره بوده و هر چه به سمت ساقه و نوک موها پیش می رویم، تناژ رنگ مورد استفاده، کم رنگ تر می شود. اگر چندان اهل رنگ کردن هر ماهه موهای خود نیستید، آمبره برای شما بهترین گزینه است. زیرا با رشد موها حالت خود را حفظ می کند و به هیچ عنوان جلوه بدی پیدا نخواهد کرد.

 

مدل رنگ مو آمبره


هایلایت مو


اگر زمینه موهایتان مشکی است و قصد انجام هایلایت روی آن را دارید، باید بگوییم که بهترین تصمیم ممکن را گرفته اید. هایلایت های تیره و روشن بسیاری برای موهای طبیعی وجود دارند که در سال 98 بسیار محبوب خواهند بود.

 

رنگ مو هایلایت


رنگ موی طوسی خاکستری


امروزه رنگ موی طوسی خاکستری از استقبال بسیار زیادی در بین جوانان برخوردار بوده است. اگر می خواهید در سال 98 ظاهر متفاوت تری داشته باشید، پیشنهاد می دهیم این رنگ را امتحان کنید. ترکیب رنگ موی طوسی با رنگ آبی پاستلی بسیار زیبا خواهد بود و ظاهر شیک و آرامی به شما می دهد.

 

رنگ مو طوسی خاکستری


رنگ موی بژ


رنگ موی بژ یکی از محبوب ترین رنگ ها در تمام دوران ها است؛ اما رنگ موی بژ 98 اندکی با رنگ های بژ سالیان پیش تفاوت دارد. رنگ موی بژ سال 98 دارای سایه های بلوند و روشن است که آن را تبدیل به رنگی شیک و خاص می کند. این رنگ خاص موجب روشن تر و شفاف تر نشان دادن چهره شما می شود.

 

رنگ مو بژ

 


رنگ موی بنفش


اگر اهل تنوع و مد هستید و بخشی از موهای خود را دکلره کرده اید تا هر هفته رنگ موهای فانتزی خود را تغییر دهید، پیشنهاد نخست ما به شما رنگ بنفش است. بنفش یکی از محبوب ترین رنگ های فانتزی به خصوص در میان سلبریتی ها است که شما نیز در صورت تمایل می توانید از آن برای رنگ موی خود انتخاب کنید.

 

 

رنگ مو بنفش


رنگ موی مرواریدی با تناژ صورتی


برای این که موهای خود را به رنگ مرواریدی در بیاورید، باید پایه موهای خود را به 9 برسانید. این رنگ بسیار شیک است و برای فصول گرم سال بسیار ایده آل می باشد. اما باید توجه داشته باشید که نیاز به رنگساژ کردن مداوم دارد.

 

رنگ مو صورتی مرواریدی


کلیه رنگ موهای فانتزی


رنگ های موسوم به فانتزی، جزء پیشنهادات کارشناسان زیبایی در سال 98 هستند. این نوع رنگ مو، طیف وسیعی از رنگ های آبی، سبز، قرمز، صورتی و ... را شامل می شود که در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار است. برای رسیدن به تناژ رنگ های فانتزی، باید حتما ابتدا موهای خود را دکلره کنید. اگر می خواهید یک رنگ موی فانتزی و شیک بروز داشته باشید، پیشنهاد ما به شما پیاده سازی آن با تکنیک بالیاژ است.

 

رنگ مو فانتزی


رنگ موی رزگلد


ترکیب رنگ موی رزگلد با قهوه ای شکلاتی، علاوه بر این که چهره را درخشان نشان می دهد، دوام رنگ را نیز افزایش می دهد. این رنگ مو برخلاف سایر رنگ موهای هم خانواده، نیازی به آرایش برای نشان دادن خود ندارد.

 

رنگ مو رزگلد

 

رنگ موی هایلایت مخفی


اگر تمایل ندارید هایلایت موهایتان به وضوح مشخص باشد، سال 98 بهترین فرصت برای انجام هایلایت مخفی است. برای انجام این کار کافیست در لا به لای موهای طبیعی خودتان، چند تکه هایلایت با رنگ دلخواه انجام دهید. استفاده از رنگ های فانتزی برای انجام این کار بسیار ایده آل است.

 

رنگ موی هایلایت مخفی


رنگ موی ماهگونی


رنگ موی ماهگونی با آن تناژ قرمز و بنفش خود آن قدر جذاب است که برای درخشش نیازی به هایلایت ندارد. این رنگ مو در دسته رنگ های گرم قرار داشته و لازم نیست با آن همیشه چهره آرایش شده ای داشته باشید.

 

رنگ موی ماهگونی


رنگ موی قهوه ای خاکستری


رنگ موی قهوه ای خاکستری برای افرادی که دارای رنگ پوست سفید و گلگونی هستند، بهترین انتخاب است. برای به دست آوردن این رنگ شیک و کلاسیک، نیاز به رساندن مو به پایه 9 دارید.

 

رنگ موی قهوه ای خاکستری


رنگ موی بلوند خاکستری


رنگ موی بلوند خاکستری در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای رسیدن به این رنگ مو می توانید یک سانت از ریشه مو را به حال خود رها کنید تا زحمت رنگ کردن ریشه را نداشته باشید.

 

رنگ مو بلوند خاکستری


رنگ موی دودی – کرمی – هلویی


امروزه یکی از جدیدترین تکنیک های رنگ مو در اروپا، کالر ملتینگ است که از سه رنگ مو یا بیشتر تشکیل می شود. این تکنیک بسیار شبیه به تکنیک های آمبره و سامبره است؛ با این تفاوت که لزوما از یک رنگ تیره به رنگ روشن یا برعکس نمی رسیم. در واقع می توان در تکنیک کالر ملتینگ، از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید.
در ترکیب رنگ موی کالر ملتینگ می توانید ریشه موها را تیره نگه دارید و از نارنجی مایل به قرمز برای شروع کار استفاده کنید. در ادامه دودی – هلویی، نارنجی – نارنگی و در آخر نیز با رنگ کرم به کار خود خاتمه دهید. با استفاده از این متد، ظاهر رنگ موی شما همانند لحظه غروب خورشید در کرانه اقیانوس می ماند.

 

رنگ موی دودی هلویی


رنگ موی بلوند کره ای


اگر همیشه مشکل این را داشتید که رنگ موی بلوند شما به جای تناژ دودی و پلاتینه، دارای تناژ زرد بود، باید بگوییم که این موضوع یک ترند در سال 98 است. بلوندهای سال 2019 به جای تناژ سفید و نقره ای، دارای تن طلایی و زرد کره ای هستند و می توانند حساسیت شما نسبت به این موضوع را به طور کل از بین ببرند.

 

رنگ مو بلوند کره ای


رنگ موی کره بادام زمینی و ارغوانی


اگر به دنبال تغییر و سبک خاص هستید، ترکیب رنگ موی بلوند طلایی با تناژ کره بادام زمینی و سایه هایی به رنگ ارغوانی مایل به بنفش می تواند یک انتخاب منحصر به فرد باشد.

 

رنگ موی کره بادام زمینی


رنگ موی عسلی – توت فرنگی


این رنگ را می توان حد تعادل بین بلوند طلایی و مسی پر طراوت در نظر گرفت. این رنگ می تواند جذابیت خاصی به چهره ببخشد.

 

رنگ موی توت فرنگی


رنگ موی بلوطی – طلایی


رنگ موی بلوطی را می توان با هایلایت هایی از رنگ های طلایی و قهوه ای ترکیب کرد. این رنگ می تواند چهره را روشن تر نشان دهد. علاوه بر این نگهداری بسیار آسانی دارد.

 

رنگ موی بلوطی طلایی


رنگ موی کاراملی


معمولا افرادی که به رنگ موی بلوند معمولی علاقه مندند و از طرفی تمایل دارند تنوعی نیز در آن ایجاد کنند، رنگ موی کاراملی را بر می گزینند. حتی می توان از این رنگ برای ایجاد هایلایت در بین موها نیز استفاده کرد. رنگ موی کاراملی برای فصول گرم سال یک انتخاب مناسب است.

 

رنگ موی کاراملی


رنگ موی یاسی


رنگ های روشن یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان محسوب می شوند. رنگ موی بنفش پاستلی یکی از همین رنگ هاست که در بین خانم های جوان بسیار پرطرفدار است.

 

رنگ موی یاسی


رنگ موی لاجوردی


ترکیب رنگ موی آبی و لاجوردی در پایین موهای تیره، ترکیب بسیار خاص و شیکی را به وجود می آورد که می توانید از آن برای رنگ موی سال 98 خود ایده برداری کنید.

 

رنگ موی لاجوردی


رنگ موی آمبره با ریشه تیره


اخیرا سلبریتی های بسیاری اقدام به رنگ کردن موی خود به سبک آمبره با ریشه تیره می کنند و شما نیز می توانید از آن ها ایده برداری کنید. همان طور که می دانید، در روش آمبره بخش پایینی مو نسبت به بخش هایی بالایی روشن تر هستند.

 

رنگ موی آمبره تیره


رنگ موی بلوند پلاتینی


یکی از رنگ موهای محبوبی که اکثر خانم های دارای پوست روشن نسبت به آن ابراز علاقه می کنند، بلوند پلاتینی است. این رنگ هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خود را دارد. بلوند پلاتینی در سال 98 بسیار محبوب خواهد بود؛ پس اگر تاکنون نسبت به انتخاب آن شک داشتید، حال بهتر می توانید راجع به آن تصمیم گیری کنید.

 

رنگ موی بلوند پلاتینی


در مقاله 30 مدل رنگ مو پرطرفدار سال 98 به بررسی انواع رنگ موهای متناسب با هر سلیقه و مشخصات ظاهری پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شوند. چنانچه تجربه های جدیدی در رنگ مو، هایلایت، آمبره و سامبره داشتید، می توانید آن را از قسمت نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: