چهارشنبه 07 فروردین 1398 - 23:11:29

30 مدل آرایش چشم 2019

مدل های آرایش چشم 98

جدیدترین مدل های آرایش چشم

 

آرایش چشم 2019


به طور حتم می دانید که چشم ها، یکی از مهم ترین اجزای صورت تان هستند که نقش به سزایی در زیبایی هر چه بیشتر آن ایفا می کنند. انواع مختلفی از آرایش چشم وجود دارد که در دسته بندی های متفاوتی همچون اروپایی، عربی، مجلسی، ساده و ... قرار می گیرند. در ادامه مقاله 30 مدل آرایش چشم 2019 قصد داریم شما را با جدیدترین مدل های آرایش چشم آشنا کنیم تا در محافل و مجالس، بیش از پیش بدرخشید.


آرایش چشم اروپایی


تمام آرایش های اروپایی، بر سادگی و زیبایی طبیعی تاکید دارند؛ از این رو شما در آرایش چشم اروپایی شاهد به کارگیری رنگ های ملایم و شاین خواهید بود. در واقع خبری از رنگ های غلیظ سایه و خط چشم های ضخیم نخواهد بود.

 

آرایش چشم اروپایی


آرایش چشم عروس


آرایش چشم عروس معمولا طبق فاکتورهای متعددی همچون مدل ابروها، فرم صورت، رنگ چشم، سلیقه عروس خانم و ... صورت می گیرد. امروزه مدل های لایت و ساده آرایش چشم برای عروس بسیار رواج دارد.

 

آرایش چشم عروس


آرایش چشم خلیجی


از آن جایی که در آرایش خلیجی بیشتر تمرکز روی چشم ها قرار دارد، معمولا از رنگ های تیره و جیغ بیشتر استفاده می شود. معمولا در آرایش چشم خلیجی شاهده سایه های تیره و خط چشم های ضخیم هستیم. مدل آرایش چشم خلیجی برای افرادی که دارای چشم های درشت هستند، بهترین انتخاب است.

 

آرایش چشم خلیجی


آرایش چشم لایت


در آرایش چشم لایت، بیشتر از رنگ های روشن مانند کرم، گلبهی، صورتی روشن، بژ، نقره ای، نارنجی و کلیه رنگ های روشن استفاده می شود. بیشترین تمرکز در آرایش چشم لایت روی مژه ها بوده و از خط چشم باریک استفاده میشود. حتی در صورت تمایل می توان از مژه مصنوعی استفاده کرد و خط چشم نکشید.

 

آرایش چشم لایت


آرایش چشم اکلیلی


یکی از ترندهای سال 2019، آرایش چشم اکلیلی است که همراه با خط چشم گربه ای جلوه بسیار زیبایی ایجاد می کند. رنگ های طلایی، بژ، کرم، صورتی، خاکستری ومسی از جمله بهترین گزینه ها برای آرایش چشم اکلیلی به حساب می آیند. می توانید داخل چشم را مداد سفید بکشید و مژه های پلک پایین را نیز ریمل بزنید تا جلوه چشم ها بیش از پیش شوند.

 

آرایش چشم اکلیلی


آرایش چشم اسموکی


آرایش چشم اسموکی تنها مختص رنگ های دودی و خاکستری نمی شود. شما می توانید برای آرایش اسموکی از انواع رنگ های قهوه ای تیره و سورمه ای نیز استفاده کنید. اگر دارای چشم های درشت هستید، می توانید داخل چشم ها را مداد تیره بزنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود. استفاده از مژه مصنوعی نیز یکی دیگر از کارهایی است که می توانید جهت زیبایی هر چه بیشتر چشم ها استفاده کنید.

 

 

آرایش چشم اسموکی


آرایش چشم عربی


در آرایش چشم عربی نیز فوکوس روی چشم ها قرار دارد. برای این کار می توانید از سرمه چشم استفاده کرده و دور تا دور چشم ها را سرمه بکشید. استفاده از سایه چشم چندان مرسوم نیست و می توانید از ریمل نیز استفاده نکنید.

 

 

آرایش چشم عربی


آرایش چشم متناسب برای چشم درشت


برای آرایش چشم درشت می توانید با استفاده از یک سایه روشن، روی استخوان ابرو و پلک را رنگ زده و قسمت های خارجی چشم ها را تیره کنید. بهتر است خط چشم را خیلی دنباله دار نکشید تا طول چشم ها بیش از اندازه بزرگ دیده نشود. گوشه های داخلی چشم را نیز می توانید با استفاده از یک رنگ روشن شاین، سایه بزنید. استفاده از ریمل یا مژه مصنوعی را فراموش نکنید.

 

 

آرایش چشم درشت


آرایش چشم متناسب برای چشم ریز


برای درشت نشان دادن چشم های ریز می توانید از سایه های روشن استفاده کرده و با کمک تکنیک کانتورینگ، چشم ها را درشت تر نشان دهید. بدین گونه که رنگ روشن تر را وسط پلک بزنید و رنگی که کمی تیره تر است را در اطراف چشم استفاده کنید. فرقی نمی کند که از سایه براق استفاده کنید یا نه؛ اما مهم استفاده از رنگ های روشن است. پلک بالای چشم را با احتیاط اندکی بالا بکشید و با استفاده از یک مداد چشم مشکی، قسمت بن مژه را تیره کنید. این کار باعث می شود مژه ها پرتر به نظر برسند و چشم ها بازتر شود. برای کشیدن خط چشم نیز می توانید در صورت تمایل ادامه آن را پهنتر بکشید. استفاده از مداد چشم سفید در داخل پلک پایین و نصب مژه مصنوعی می تواند شما را در داشتن چشم هایی درشت تر یاری دهد.

 

 

آرایش چشم ریز


آرایش چشم رنگ سال 98


همان طور که می دانید، رنگ سال 2019 و 98، مرجانی است. این رنگ تناژی بین رنگ های نارنجی و مسی است که چشم های شاداب و سرزنده نشان می دهد. می توانید از تکنیک سایه تک رنگ به همراه خط چشم برای آرایش چشم خود استفاده کنید. خط چشم خود را اندکی دنباله دار بکشید و از رنگ قهوه ای برای کشیدن زیر پلک پایین استفاده کنید. داخل پلک را مداد چشم سفید بزنید و از ریمل حجم دهنده برای حجیم نشان دادن مژه ها استفاده نمایید.

 

 

آرایش چشم 2019


آرایش چشم غلیظ


در آرایش چشم غلیظ، دست شما در انتخاب انواع سایه های تیره و جیغ باز است. حتی می توانید از چند رنگ تیره در کنار هم استفاده کنید. اما خوب است بدانید که این سبک آرایش بیشتر مختص چشم های درشت است و در صورتی که شما دارای چشم های ریزی هستید، انتخاب سایه های تیره و جیغ می توانید چشمان شما را کوچک تر از همیشه نشان دهد.

 

 

آرایش چشم غلیظ


آرایش چشم طلایی


طرفداران رنگ طلایی می توانند از این رنگ شیک برای سایه چشم خود استفاده کنند. از آن جایی که سایه های شاین ترند سال هستند، انتخاب سایه شاین طلایی، گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. مکمل این رنگ، قهوه ای، مسی و سایر رنگ های گرم است که در صورت تمایل می توانید از آن ها نیز به کار ببرید.

 

 

آرایش چشم طلایی


آرایش چشم با خط چشم گربه ای


اگر تمایل چندانی به سایه چشم حتی از نوع ملایم آن ندارید، می توانید تنها به کشیدن یک خط چشم اکتفا کنید. حال برای آن که چشم های شما از حالت سادگی در بیاید و جلوه زیباتری داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خط چشم گربه ای است. دنباله خط چشم خود را کمی به سمت بیرون بکشید، به طوری که نه خیلی نازک و نه خیلی کلفت باشد. در این مدل آرایش چشم، استفاده از مژه مصنوعی و ریمل را فراموش نکنید.

 

 

خط چشم گربه ای


آرایش چشم مناسب چشم رنگی


اگر دارای چشم های رنگی هستید، دست شما در انتخاب سایه چشم بازتر خواهد بود. سایه چشم در کنار چشم های رنگی از جلوه بیشتری برخوردار خواهد بود. شاید به همین دلیل است که اکثر عروس خانم ها در سب عروسی خود از لنز استفاده می کنند. می توانید از انواع رنگ های مکمل با رنگ چشم خود استفاده کنید.

 

آرایش چشم رنگی

 


آرایش چشم مجلسی


آرایش چشم مجلسی کاملا ه سلیقه شما بستگی دارد. بعضی افراد آرایش چشم غلیظ را می پسندند؛ اما برخی دیگر ترجیح می دهند آرایش چشم لایت داشته باشند. برخی دیگر نیز حتی به زدن ریمل اکتفا می کنند و تمایلی به مصرف سایه یا خط چشم ندارند. برای آرایش چشم مجلسی باید به سلیقه خود رجوع کنید.

 

آرایش چشم مجلسی

 

 

آرایش چشم شیک


آرایش چشم اگر طبق اصول خود پیش برود، بسیار شیک خواهد بود. در واقع، فرقی نمی کند که شما کدام مدل آرایش چشم را برای خود می پسندید، مهم این است که اصول سایه و خط چشم زدن متناسب با ویژگی های اجزای صورت خود را رعایت کنید.

 

آرایش چشم شیک

 


آرایش چشم با سایه رنگی


اگر از سایه های خنثی و تکراری خسته شده اید، چرا به سراغ سایه های رنگی نمی روید؟ اتفاقا سایه های رنگی یکی از ترندهای سال 2019 هستند که با توجه به سلیقه خود می توانید نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر خود اقدام کنید. اگر اهل رنگ موهای فانتزی هستید، می توانید از رنگ های مکمل آن برای سایه خود استفاده کرده و ظاهر منحصر به فردی ایجاد کنید.

 

آرایش چشم با سایه رنگی


آرایش چشم با خط چشم


اگر در تکنیک های آرایش چشم مبتدی هستید و قادر به زدن سایه نمی باشید، می توانید از مدادها یا خط چشم های رنگی برای این کار استفاده کنید. معمولا کار با خط چشم و مداد راحت تر از سایه است که افراد در صورت تمایل می توانند به جای سایه های رنگی از خط چشم رنگی جهت سهولت کار استفاده کنند.

 

آرایش چشم با خط چشم

 


آرایش چشم دخترانه


همان طور که از نام آرایش چشم دخترانه بر می آید، باید از رنگ های ملایم مانند صورتی، هلویی، کرم و بژ برای سایه استفاده کرد. بهتر است در آرایش چشم دخترانه خط چشم نکشید و تنها به زدن ریمل حجم دهنده اکتفا کنید.

 

مدل آرایش چشم دخترانه


آرایش چشم 2019


خوشبختانه در سال 2019، اکثر مدل های آرایش چشم ترند هستند و شما بدون نگرانی می توانید نسبت به هر کدام انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که مدل انتخابی با مدل چشم شما سازگاری داشته باشد.

 

آرایش چشم 2019


آرایش چشم زنانه


در آرایش چشم زنانه، می توانید با توجه به سلیقه خود نسبت به انتخاب یکی از مدل های اصلی سایه و خط چشم اقدام کنید. در واقع هیچ محدودیتی در آرایش چشم زنانه وجود ندارد و این که آرایش چشم شما غلیظ باشد یا ملایم، کاملا به سلیقه شما مربوط می شود.

آرایش چشم زنانه

 


آرایش چشم مناسب برای چشم پف دار


در آرایش چشم پف دار باید نزدیک ترین قسمت به مژه ها را با سایه تیره رنگ کنید و هر چه به سمت بالاترین قسمت پلک می رسید، سایه روشن به کار ببرید. بهترین مدل برای خط چشم، مدل پهن است که از قسمت یک پنجم به بعد گوشه داخلی چشم تا انتهای پلک کشیده می شود.

 

آرایش چشم پف دار


آرایش چشم نقره ای


ترکیب سایه چشم نقره ای با سایه دودی و مشکی هارمونی بسیار جذابی را ایجاد می کند. برای این که چشم ها از جذابیت بیشتری برخوردار باشند، می توانید ترتیب استفاده از سایه های پشت پلک را در پلک پایینی نیز رعایت کنید. کشیدن خط چشم گربه ای نمای کار شما را دو چندان خواهد کرد.

 

آرایش چشم نقره ای


آرایش چشم تیره


در این سبک آرایش، شما مجاز هستید که از انواع رنگ های تیره برای پشت پلک خود استفاده کنید. همچنین می توانید از تناژ های مختلف یک رنگ استفاده کنید تا نمای کار بیشتر شود. ترکیب انواع رنگ های روشن و تیره قهوه ای یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

 

آرایش چشم تیره


آرایش چشم آبی


برای این مدل آرایش می توانید از انواع رنگ های آبی پالت سایه خود استفاده کنید. بهترین روش این است که روشن ترین رنگ سایه آبی را در گوشه داخلی چشم خود به کار ببرید و هر چه به سمت خارجی پلک می روید، از رنگ تیره تر استفاده کنید. استفاده از رنگ سورمه ای هم در این آرایش می تواند جذاب باشد.

 

آرایش چشم آبی


آرایش چشم هلویی


یکی از ترندهای سال 2019 استفاده از رنگ هلویی است که با رنگ مرجانی نیز هارمونی جذابی را ایجاد می کنند. هر گاه قصد پوشیدن لباسی به رنگ مرجانی داشتید، برای سایه چشم خود از رنگ هلویی استفاده کنید و ترکیب خارق العاده ای را ایجاد نمایید.

 

آرایش چشم هلویی


آرایش چشم صورتی


اگر به استفاده از رنگ های شاد برای آرایش چشم خود علاقه دارید، صورتی یکی از بهترین گزینه هایی است که جذابیت شما را دو چندان می کند. می توانید در سایه چشم خود از انواع مات و شاین این رنگ استفاده کنید. کشیدن خط چشم گربه ای نیز به شدت پیشنهاد می شود. استفاده از مژه مصنوعی و ریمل را نیز فراموش نکنید.

 

آرایش چشم صورتی


آرایش چشم سبز


در آرایش چشم سبز نیز می تواند درست به مانند سایر رنگ ها عمل کنید و از تناژ روشن رنگ سبز به تناژ تیره آن پیش بروید. در کلیه آرایش چشم های رنگی همواره باید استفاده از خط چشم و ریمل را فراموش نکنید. البته در سبک آرایش فشن، می توان از خط چشم استفاده نکرد.

 

آرایش چشم سبز


آرایش چشم بنفش


رنگ بنفش را با مشکی ترکیب کنید و اثر منحصر به فرد آن را در چهره خود مشاهده نمایید. این روزها رنگ موی بنفش نیز بسیار مد است که می توانید رنگ مو و آرایش خود را با هم ست کنید.

 

آرایش چشم بنفش


آرایش چشم شیک و جذاب


شیک بودن آرایش چشم های شما در رعایت اصول و هماهنگی رنگ های مورد استفاده با پوست شما خلاصه می شود.

 

آرایش چشم جذاب

 

در این مقاله از وب سایت رژلب به بررسی 30 مدل آرایش چشم 2019 پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: