دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 11:16:17

آرایش صورتی برای پوست هایی با رنگ متوسط

اگر رنگ پوست شما متوسط است، شانس آورده اید. دختران بسیاری هستند که دارای پوست هایی با رنگ های متفاوت هستند، از پوست روشن گرفته تا پوست تیره، اما ممکن است همه ی آن ها به تطبیق پذیری پوست های متوسط و ملایم با تمام رنگ ها غبطه بخورند. هر نوع رنگ و سایه ای می تواند اینگونه پوست ها را زیباتر کند، و همین باعث می شود تا طیف رنگ صورتی برای پوست های متوسط عالی به نظر برسد. از رژگونه ی صورتی روشن تا رژ لب آلبالویی- ما به شما می گوییم که کدام رنگ از طیف صورتی برای پوست شما مناسب تر است.

رژ گونه ی صورتی

چه کسی گونه های صورتی را دوست ندارد؟ اگرچه رنگ های صورتی روی گونه های شما طوری به نظر می رسند که انگار به صورت طبیعی گل انداخته اند اما برای پوست های متوسط که نه کاملا تیره هستند و نه کاملا روشن، رنگ های سرد صورتی همراه با کمی رژگونه ی تمشکی جلوه ای طبیعی پیدا می کنند. صورتی گلی به اندازه ی کافی رنگ زنده ای است که پوست بیرنگ یا سرد شما را با طراوت تر نشان داده و همچنان صورت شما را طبیعی نشان دهد. از طرف دیگر رژ گونه هایی که ته رنگ هلویی دارند می توانند پوست شما را گرم تر جلوه دهند.

از  لب های صورتی روشن تا آلبالویی

افرادی که رنگ پوست شان متوسط است می توانند از هر رنگ رژ  لبی استفاده کنند، از رژ لب صورتی روشن تا تیره! اما رژ لب صورتی با ته رنگ آلبالویی مناسب ترین رنگ رژ برای اینگونه افراد است.

رژ لب هایی که بیشترین زیبایی را به لب افرادی با پوست متوسط می بخشند رنگ های صورتی شکلاتی و صورتی هندوانه ای هستند که پوست شما را فوق العاده نشان می دهند و لب های تان را زیبا می کنند. همچنین برق لب های صورتی کمرنگ هم عالی هستند. اما اگر قصد رفتن به میهمانی، مراسم و یا قرار خاصی را دارید بهترین گزینه، رژ لب آلبالویی است که عملا شما را در میان جمع مطرح می سازد.

 

سایه چشم صورتی

اگر واقعیت را بخواهید، شما با هر رنگ پوستی می توانید از سایه ی چشم صورتی به عنوان یک ترفند استفاده کنید. اما ما به دنبال رنگ هایی هستیم که بتوانیم صورت مان را به بهترین وجه ممکن نشان دهیم و جلوه ی فوق العاده ای به چشم ها ببخشیم.  از آن جایی که پوست شما کمی مایل به روشن است، باید از سایه ای استفاده کنید که خودش را پشت چشم شما نشان دهد، نه اینکه با پوست تان ترکیب شود و اثری از آن نباشد.

برای این کار ابتدا از یک خط چشم سفید استفاده کرده و آن را روی خط پلک تان بکشید تا خط چشم تان محو شود و سایه ای که می زننید بیشتر خودش را نشان دهد. اما حالا سوال این است: از کدام طیف صورتی استفاده کنیم؟ شما می توانید از سایه ی صورتی مایل به بنفش استفاده کنید و کارتان را با کمی سایه ی اکلیلی یا براق به اتمام برسانید.    


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: