شنبه 17 فروردین 1398 - 16:43:30

نگاهی اجمالی به نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019

زمان و آدرس نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد دبی

موقعیت جغرافیایی و راه های دسترسی به نمایشگاه

 

نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019


به بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی محصولات آرایشی زیبایی، مو و عطر در خاورمیانه خوش آمدید. اگر به صورت تخصصی در حوزه آرایش و زیبایی فعالیت می کنید، احتمالا نام Beautyworld Middle East را شنیده اید. در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم شما را با بزرگترین نمایشگاه زیبایی در خاورمیانه و ویژگی های آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


تاریخچه نمایشگاه بیوتی ورد


مسه فرانکفورت (Messe Frankfurt) برای بیش از 20 سال متوالی است که نمایشگاه های بین المللی خود را تحت عنوان بیوتی ورد برگزار می کند. هدف از برپایی این نمایشگاه ها، به وجود آوردن بستری مناسب برای تبادل اطلاعات پیرامون مسائل آرایشی و زیبایی است.
ایونت هایی در این نمایشگاه ها در حال برگزاری هستند که همگی توسط کارکنان سالن های آرایش و زیبایی، ناخن، اسپا، مو و دانش آموختگان آکادمی های تخصصی زیبایی آموزش داده می شوند. در سال 2018، پنج رویداد بیوتی ورد توسط مسه فرانکفورت در دبی، توکیو، اوزاکا، فوکوئوکا و جده برگزار شد که در مجموع 2872 غرفه دار و بیش از 147 هزار بازدید کننده از سراسر جهان در آن حضور به عمل آوردند.

 

تاریخچه نمایشگاه بیوتی ورد


نمایشگاه بیوتی ورد خاورمیانه در سال 2019


نمایشگاه Beautyworld Middle East، یکی از بزرگترین و در عین حال زیباترین نمایشگاه های زیبایی در سراسر جهان محسوب می شود. این نمایشگاه یکی از مهم ترین پلتفرم ها برای توسعه مارکت های زیبایی برای 20 سال متوالی است که می تواند موقعیت خوبی را برای یافتن محصولات و مارک های جهانی معتبر فراهم سازد.
نمایشگاه بیوتی ورد خاورمیانه، در تاریخ 15 لغایت 17 آوریل معادل با 26 تا 28 فروردین در دبی برگزار خواهد شد. جهت مراجعه به این نمایشگاه، کافیست به امارات متحده عربی، شهر دبی، مرکز بین المللی انجمن و نمایشگاه های دبی مراجعه فرمایید. همچنین جهت برقراری تماس تلفنی می توانید از طریق شماره 0097143894500 اقدام نمایید.


راه های ارتباطی با بیوتی ورد دبی 2019


اگر قصد مراجعه به نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019 از کشورهای دیگر را دارید، بهترین روش برای رسیدن به کشور امارات و شهر دبی، خطوط هوایی است. به محض رسیدن به فرودگاه بین المللی دوبی، راه های انتقالی جهت مراجعه به نمایشگاه بین المللی زیبایی دبی وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

 

نمایشگاه بیوتی ورد 2019

 

مسیر ارتباطی بین فرودگاه و نمایشگاه بیوتی ورد با ماشین

اگر با ماشین قصد تردد در مسیر بین فرودگاه و نمایشگاه را دارید، باید مسافتی حدود 18 کیلومتر را در 20 دقیقه بپیمایید. از مزایای تردد این مسیر با استفاده از ماشین این است که جلوه های زیبایی از شهر همانند سیتی سنتر دیره و دولفیناریوم دوبی پیش چشمان تان نمایان خواهد شد.

مسیر ارتباطی بین فرودگاه و نمایشگاه بیوتی ورد با مترو

اگر قصد دارید با استفاده از مترو به محل نمایشگاه های بین المللی زیبایی در دبی بروید، خود را به متروی GGICO برسانید و با قرار گرفتن در مسیر E11، در ایستگاه World Trade Centre از آن پیاده شوید.


موقعیت جغرافیایی نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد دبی


خوشبختانه تدابیری اندیشیده شده تا مراجعه کنندگان نمایشگاه بیوتی ورد دبی 2019، دسترسی راحت تری به امکانات مورد نیاز داشته باشند. در ادامه شما را با انواع رستوران ها و هتل های اطراف نمایشگاه آشنا خواهیم کرد.

بهترین هتل های اطراف نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد 2019

به دلیل توریستی بودن شهر دبی، هتل های بسیاری را می توان در آن یافت. در ادامه لیستی از بهترین و نزدیک ترین هتل های اطراف نمایشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد تا با دید بازتری نسبت به انتخاب آن ها اقدام کنید.

 

نمایشگاه زیبایی 2019 دبی

 

هتل Four Points by Sheraton

این هتل با قابلیت های بسیار خوبی که دارد، توانسته امتیاز 4.4 را به خود اختصاص دهد. شراتون در خیابان شیخ زاید واقع شده و برای اقامت یک شب در این هتل چهار ستاره می بایست مبلغی حدود 60 دلار را پرداخت نمایید. از امکانات این هتل می توان به چشم انداز زیبا و وسیع، استخر و وای فای رایگان اشاره کرد که همگی تجربه خوبی از سفر را دراختیار شما قرار می دهند. اگر با ماشین سواری یا تاکسی قصد تردد در مسیر بین هتل و نمایشگاه را دارید، ظرف مدت زمان 10 دقیقه به مقصد خواهید رسید.

هتل Dusit Thani Dubai

اگر به دنبال هتلی لوکس حوالی نمایشگاه بیوتی ورد هستید، پیشنهاد ما به شما هتل داسیت تانی است. این هتل را می توان در دسته هتل های پنج ستاره قرار داد و با قابلیت های خوبی همچون استخر، سالن غذاخوری عالی و ... که دارد، این موضوع را به خوبی ثابت کرده است. هزینه اقامت در هتل داسیت برای یک شب، 61 دلار است. شما ظرف مدت زمان 11 دقیقه با استفاده از وسیله نقلیه تاکسی یا ماشین شخصی به این هتل خواهید رسید.

هتل Conrad Dubai

تمام توقع هایی که از یک هتل لوکس برای اقامت خود در مدت زمان نمایشگاه بیوتی ورد خواهید داشت، در این هتل برآورده خواهد شد. هتل کنراد دبی در دسته هتل های پنج ستاره قرار دارد و با امکاناتی همچون رستوران های شیک، وای فای رایگان و ... تجربه خوبی از اقامت را برای شما رقم خواهد زد. هزینه هر شب اقامت در این هتل معادل 80 دلار بوده و فاصله شما تا نمایشگاه با ماشین حدود 8 دقیقه خواهد بود.

بهترین رستوران های اطراف نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد 2019

زمانی که در نمایشگاه Beautyworld دوبی حضور دارید، قطعا تمایل دارید تجربه خوبی از رستوران های اطراف نیز داشته باشید. در ادامه چند پیشنهاد جذاب برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم به کارتان بیایند.

رستوران Tresind Dubai

این رستوران با سالن غذاخوری مطلوبی که ارائه می دهد، به یکی از بهترین رستوران های اطراف نمایشگاه تبدیل شده است. ترسیند در خیابان شیخ زاید واقع شده و فاصله آن تا نمایشگاه حدود سه کیلومتر با ماشین است. توجه داشته باشید که رستوران فوق تنها تا ساعت 3 بعد از ظهر سرویس دهی خواهد داشت.

 

نمایشگاه زیبایی دبی 2019

 

رستوران Al Nafoorah

اگر در مدت زمان اقامت تان در دبی، هوس نوش جان کردن غذاهای لبنانی کردید، بد نیست سری به رستوران ال نفورا بزنید. این رستوران در برج های امارات واقع در خیابان شیخ زاید قرار گرفته و تا ساعت 3:30 بعد از ظهر از شما پذیرایی خواهد کرد. فاصله شما از نمایشگاه بیوتی ورد تا این رستوران با ماشین حدود 2.2 کیلومتر خواهد بود.

رستوران Mazaher

یکی دیگر از رستوران های لبنانی خوب واقع در اطراف نمایشگاه، مظاهر است. مزیت هتل فوق این است که اگر تا ساعت 3  نیمه شب نیز قصد نوش جان کردن غذا داشتید، می توانید به آن مراجعه نمایید. فاصله نمایشگاه و رستوران از هم با ماشین، 2.6 کیلومتر است.


ایونت ها و غرفه های نمایشگاه بیوتی ورلد 2019


ایونت ها و غرفه های بزرگی در نمایشگاه بیوتی ورد خاورمیانه برگزار و در آن به معرفی محصولات و برندهای آرایشی، آموزش آرایش و پیرایش و ... پرداخته خواهد شد که در مقاله بعدی به تفصیل راجع به ایونت های نمایشگاه توضیح خواهیم داد. برند لوازم گریم و آرایش گریماس یکی از صدها برندهای بین المللی آرایش و زیبایی در جهان است که غرفه ای را در نمایشگاه به خود اختصاص خواهد داد. در این غرفه، امکان اجرای میکاپ توسط مدرسان طلایی گریماس در فضایی بین المللی و در حضور هزاران بازدید کننده از اکثر کشورهای جهان فراهم شده است.

 

آدرس و نقشه مپ نمایشگاه زیبایی دبی 2019

 


شرکت گریماس اعلام می دارد مدرسانی که امکان حضور در نمایشگاه دبی را از تاریخ 26/01/1398 تا 28/01/1398 دارند، می توانند جهت ثبت نام و زمانبندی دقیق با شماره 09124707403 تماس حاصل نمایند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 18 فروردین 1398 - 05:48:18
با این قیمت دلار کجا میشه رف
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: