چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 23:15:58

چگونه میکاپ آرتیست شویم؟

یک میکاپ آرتیست خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی یکی از بهترین مدرسین میکاپ و گریم حرفه ای

 

چگونه یک میکاپ آرتیست حرفه ای شویم؟


اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه مندید به کمک استعدادهایتان چهره افراد را زیباتر کنید، شغل میکاپ آرتیست یا آرایشگری مناسب شما است. اما سوالی که در این بین پیش می آید، این است که چگونه می توان میکاپ آرتیست شد؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را به هدف تان نزدیک تر کنیم.


چگونه می توان مهارت های لازم برای میکاپ آرتیست شدن را کسب کرد؟


یک میکاپ آرتیست خوب پیش از هر چیز باید از عهده چهره خود بر بیاید. برای این کار می توانید حسابی روی چهره خود تمرین کنید. حتی می توانید از دوستان خود نیز بخواهید که اجازه دهند روی صورت آن ها تمرین کنید. تمرین و ممارست روی افراد با چهره های مختلف، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که تجربه بیشتری کسب کنید. پس سعی نمایید افراد دارای رنگ پوست، رنگ چشم، اشکال چهره متفاوت و سنین مختلف را پیدا کرده و آن ها را مجاب کنید که روی صورت شان آرایش انجام دهید.


شناسایی بهترین برندهای لوازم آرایش در جهان


برندهای مختلف را شناسایی و سعی کنید آن ها را تهیه نمایید. بسیاری از میکاپ آرتیست ها در جهان، یک برند خاص را به سایر برندها ترجیح می دهند. شما هم می توانید پس از امتحان کردن مجموعه عظیمی از برندهای لوازم آرایش، بهترین برندهای متناسب با سلیقه و روش های خود را انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین میکاپ آرتیست


شرکت در کلاس های آموزش آرایش و گریم


معمولا در صورت داشتن استعداد و مهارت کافی و بدون مهارت های آکادمیک نیز می توانید به عنوان یک میکاپ آرتیست فعالیت کنید؛ اما اگر زمان و پول در اختیار دارید، بهتر است در کلاس های آموزش آرایشگری شرکت کنید تا علاوه بر کسب مهارت و دانش تخصصی، امکان تاسیس آرایشگاه نیز داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که شرکت در کلاس های آموزشی در یک کفه ترازو قرار دارد و استعداد ذاتی، تمرین و آزمایشات متعدد شما در کفه مقابل قرار می گیرند.


آشنایی با مدل های مختلف آرایش


برای آشنایی با مدل های مختلف آرایش می توانید وبلاگ ها و همایش های مد و فشن را دنبال کنید. مطالعه مجلات بین المللی و تماشای فیلم نیز می تواند کمک بسیاری به شما کند. زمانی که مشتری قصد دارد مدل یا سبک خاصی از آرایش را به شما توضیح دهد تا آن را روی صورت وی پیاده سازی کنید، حائز اهمیت است که سریعا آن را متوجه شوید. علاوه بر این، زمانی که با سبک ها و ترندهای آرایشی مختلف آشنایی داشته باشید، راحت تر می توانید نوع متناسب با چهره و سلیقه مشتری را پیدا و اجرا کنید.
دانستن تفاوت های بین آرایش شب و روز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. آرایش روز باید ملایم و مینیمال باشد. معمولا در آرایش روز، آرایش چشم کاملا ساده بوده و سعی می شود از رژلب هماهنگ با رنگ تناژ لب مشتری استفاده شود. این در حالی است که آرایش شب می تواند بنا به سلیقه مشتری پر زرق و برق و از رنگ های تیره تر نیز به کار رفته باشد. البته یادتان باشد که یا لب ها را پررنگ و برجسته نشان دهید یا چشمان را .
یکی از بهترین مدل های آرایشی که همیشه مد است، استفاده از رژلب قرمز در کنار آرایش بسیار ملایم چشم ها و صورت است. می توانید برای افراد دارای پوست تیره از رژلب قرمز با تناژ تیره استفاده نمایید. برای افرادی که دارای پوست روشن هستند نیز تناژ نارنجی بهترین گزینه است.


فعالیت در فروشگاه های لوازم آرایش


در ابتدای کار می توانید در فروشگاه های لوازم آرایش بزرگ فعالیت کنید. این عمل به شما کمک می کند تا محصولات مختلف از برندهای معروف را روی انواع پوست ها و چهره ها امتحان کرده و مهارت های وسیعی کسب نمایید. علاوه بر این، می توانید در مورد لوازم آرایش با برندهای متفاوت نیز اطلاعات بسیاری کسب کنید.

 

 معرفی آرایشگر عروس حرفه ای


درست کردن رزومه


نمونه کارهای شما نشان دهنده توانایی ها و استعدادهای شما است. همچنین شما را قادر می سازد تا استعدادهای خود را به مشتریان و کارفرمایان آینده خود نشان دهید. برای نشان دادن استعدادهای خود بهتر است مدل های غیر حرفه ای را برگزینید. بهتر است افرادی را پیدا کنید که مدل صورت آن ها با سبک آرایش تان هماهنگی داشته باشد. از مدل های خود عکس قبل و بعد تهیه کنید. برای این کار از دوربین حرفه ای استفاده کنید. می توانید نمونه کارهای خود را در قالب یک آلبوم تهیه نمایید. همچنین می توانید از شبکه های مجازی برای نمایش نمونه کارها و معروفیت خود بهره مند شوید.


انتخاب عرصه فعالیت


در ابتدا تصمیم بگیرید که قصد دارید در چه صنعتی فعالیت کنید. آیا می خواهید با ستاره های تلویزیون و سینما کار کنید؟ یا می خواهید یک گریمور حرفه ای عروس باشید؟ آرایش فشن، سینما و تلویزیون، عروسی و تئاتر از جمله شاخه هایی از آرایش و گریم صورت هستند که می توانید با توجه به علاقه مندی ها و استعداد خود، یک یا چند مورد از آن ها را برگزینید. زمانی که عرصه فعالیت خود را انتخاب کردید، وقت آن رسیده که به صورت کاملا جدی و حرفه ای روی آن تمرکز کنید و قدرت خارق العاده خود را به رخ جهانیان بکشید.


از تبلیغ کردن غافل نشوید


سعی کنید در منقطه زندگی خود به دنبال سالن های میکاپ و گریم حرفه ای بگردید و با کارفرماها وارد مذاکره شوید. اگر می خواهید به دنبال یک کار تمام وقت باشید، به صورت پروژه ای یا فریلنسری کار کنید، آن را به کارفرماها اعلام نمایید. از دوستان و اعضای فامیل خود نیز بخواهید که شما را به عنوان آرایشگر خود در مراسم شان انتخاب کنند.
اگر به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری خوب و مربی برتر هستید، پیشنهاد ما به شما سرکار خانم آزیتا فرد می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری از ایشان را در دسترس شما قرار خواهیم داد:


آموزش تخصصی میکاپ و گریم توسط آزیتا فرد


یکی از خدمات سالن زیبایی آزیتا فرد، آرایش حرفه ای صورت است که توسط خانم آزیتا فرد، مدرس بین المللی گریم انجام می‎شود. سالن زیبایی آزیتا فرد دارای دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت است. بررسی چهره‌ها و شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک‌های میکاپ اروپایی و عربی از جمله دیگر مباحث آموزشی در سالن زیبایی آزیتا فرد است. آموزش گریم و میکاپ در این سالن، بصورت خصوصی و نیمه خصوصی انجام می‎شود.

انواع بافت و شینیون

شینیون و انواع بافت در آرایشگاه آزیتا فرد، بالاترین کیفیت و ماندگاری را دارد. در این آرایشگاه می توانید، انواع متدهای بافت از بافت تزیینی با مهره گرفته تا بافت های سرخپوستی و آفریقایی روی سر خود ببینید.

مشاوره پوست و مو

مشاوره پوست و مو از جمله خدمات سالن زیبایی آزیتا فرد است. با استفاده از راهنمایی مشاوران مجرب سالن زیبایی آزیتا فرد، می‎توانید مشکلات پوستی خود را به بهترین شکل حل کنید.
 

گریمور عروس حرفه ای در شمال تهران

 

رنگ و مش

انواع کوپ های ژورنالی، رنگ مو و انواع لایت های مد روز، همراه با کراتین، احیاء مو و ویتامینه در آرایشگاه آزیتا فرد انجام می شود.

خدمات ابرو

طراحی دائم ابرو به همراه میکروپیگمنتیشن در آرایشگاه آزیتا فرد صورت می گیرد. انواع سایه برای ابرو، چشم و... در این آرایشگاه به صورت تخصصی انجام می‌شود.
 

خدمات ناخن

مانیکور و پدیکور ناخن با بهره گیری از جدیدترین طراحی ناخن در آرایشگاه آزیتا فرد انجام می شود.
 

ارائه مدرک

در ضمن اگر علاقه دارید هریک از این خدمات را آموزش ببیند، با حضور در کلاس های سالن زیبایی آزیتا فرد، پس از گذراندن دوره، می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

 

دسترسی به آرایشگاه آزیتا فرد


بهترین مسیر برای رسیدن به آرایشگاه آزیتا فرد، استفاده از خط مترو تجریش است که با پیاده شدن در آخرین ایستگاه می‌توانید به سمت کامرانیه حرکت کنید.
آدرس آرایشگاه آزیتا فرد: کامرانیه جنوبی- نرسیده به کوه نور- جنب بانک سینا - روبروی بانک شهر- پلاک 18- طبقه سوم - واحد 11- سالن زیبایی آزیتا

 

 

تلفن تماس با سالن زیبایی آزیتا فرد

 

آدرس اینستاگرام سالن زیبایی آزیتا فرد

@

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 22 فروردین 1398 - 17:17:17
خیلی خوب بود توضیخاتتون ممنون.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: