دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 - 16:03:39

صفر تا صد ورود به بازار کار پردرآمد میکروپیگمنتیشن

دوره های آموزشی متد میکروپیگمنتیشن

راهنمای انتخاب مدرس برتر میکروبلیدینگ

 

بازار کار میکروپیگمنتیشن به چه صورت است؟


امروزه افزایش تمایل خانم ها برای انجام آرایش دائم ابرو، لب و چشم، حرفه میکروپیگمنتیشن را به یکی از پردرآمدترین رشته ها در بین تخصص های زیبایی تبدیل کرده است. میکروپیگمنتیشن کاربردهای بسیاری در حوزه زیبایی و پزشکی دارد و فردی که از روش اصولی اقدام به فراگیری آن کرده باشد، به مرور زمان و با کسب تجارب بسیار، به سطح بالایی از درآمد خواهد رسید. اگر شما هم علاقه مندید این رشته را فرا بگیرید، پیشنهاد می کنیم مطالعه مطلب صفر تا صد ورود به بازار کار پردرآمد میکروپیگمنتیشن را از دست ندهید.


دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن شامل چه مواردی است؟


- آموزش بهداشت فردی
- آموزش و شناخت ویروسها ، بیماری ها در رابطه با منعیت انجام میکروپیگمنتیشن
- شناخت آناتومی چهره جهت متعادل سازی
- شناخت انواع پوست در هنگام کاربا دستگاه کارتریج
- معرفی دستگاه های دارای مجوز بهداشت ومعرفی بهترین رنگ های تاتو و کاربری دستگاه میکروپیگمنتیشن
- پوست شناسی و مراقبت های پوستی
- رنگ شناسی و کاربرد صحیح ابزار ها
- آموزش انواع طراحی ها و قرینه سازی ابرو
- آموزش انواع خط چشم ساده، رنگی و چند رنگ
- آموزش انواع تکنیک های هاشور، سایه، سه بعدی، کرکی یا تارمویی، تیغ ماهی و فلت
- آمورش رژلب، خط لب، رژ لب سه بعدی، برجسته کردن و حجیم کردن لب
- آموزش انواع روش های پاک کردن تاتو و خالکوبی قدیمی و هاشور جدید
- میکروبلیدینگ
- مراقبت های قبل و بعد از تاتو


شرایط گذراندن دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن


پیش تر داشتن پیش نیاز برای گرفتن مدرک آرایش دائم اجباری نبود؛ اما جدیدا از طرف سازمان فنی حرفه ای  محدودیت هایی مبنی بر داشتن  دو مدرک متعادل سازی چهره و پیرایشگر ابرو جهت اخذ مدرک آرایش دائم  اعمال شده است.
رشته آرایش دائم دردو بخش تئوری و عملی آموزش داده می شود که مدت زمان کلاس با توجه به نوع کلاس که عمومی یا خصوصی باشد، تعیین می شود. نکته حائز اهمییت این است که هنرجویان خودشان روی مدل زنده کار عملی انجام دهند. درصورتیکه هنرجویان فقط بیننده کار عملی باشند و یا فقط روی پوست مصنوعی کار کنند حتما در حین کار دچار مشکل خواهند شد. دلیل این امر این است که در رشته میکروپیگمنتیشن علاوه بر دانستن مباحث تئوری، میزان فشار دست وشناسایی لایه های پوست نیز حائز اهمیت بالایی است که این تجربه فقط با کار عملی حاصل می شود.

 

معرفی بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن


روش های فراگیری متد میکروپیگمنتیشن


برای آموزش میکروپیگمنتیشن، دو راه پیش روی شما قرار دارد. راهکار اول مراجعه به مراکز معتبر و دارای مجوز آرایش دائم است که این رشته را طبق سرفصل های فنی و حرفه ای و ساعات تعیین شده به صورت تئوری و عملی آموزش می دهند. در پایان نیز آزمون هایی به عمل آمده و به هنرجو مدرک اعطا می شود.
روش دوم مراجعه به افراد دارای مدرک مربیگری میکروپیگمنتیشن هستند که صاحب آموزشگاه نمی باشند؛ ولی معمولا یا دارای سالن آرایشی هستند یا در مراکزی مشغول فعالیت می باشند. این افراد قادر به ارائه آموزش های لازم هستند؛ اما برای دریافت مجوز شما را به آموزشگاه های معتبر معرفی می کنند تا در آنجا آزمون دهید. در نظر داشته باشید که احتمال اخذ هزینه جداگانه بابت آزمون و مدرک در این شرایط وجود دارد.
هزینه آموزش میکروپیگمنتیشن بر اساس جایی که آموزش می بینید متفاوت است. یعنی نرخ آموزشگاهها با افراد خصوصی فرق دارد و نکته دیگر تعداد افراد شرکت کننده در کلاس هستند. موارد و سرفصل های آموزشی ارائه شده در کلاس نیز باید در نظر گرفته شود .


وضعیت اشتغال در رشته تخصصی میکروپیگمنتیشن


قطعا هر کسی که قصد یادگیری رشته میکروپیگمنتیشن را دارد، در وهله اول به این فکر می افتد که پس از گذراندن دوره و هزینه هایی که صرف می کند، قرار است چه نتیجه ای بگیرد و آیا می تواند بلافاصله در مراکز و آرایشگاه های معتبر مشغول به کار شود؟
افرادی که رشته میکروپیگمنتیشن را گذرانده و موفق به اخذ مدرک رسمی می شوند، می توانند در آرایشگاه ها یا مراکز میکروپیگمنتیشن به عنوان پیگمنتر مشغول به کار شوند و اگر بخواهند بحث درمانی این رشته را نیز به فعالیت خود اضافه کنند، ابتدا می بایست زیر نظر یک پزشک پوست کارهای درمانی مربوط به این رشته را نیز انجام دهند.
علاوه بر خدمات میکروپیگمنتیشن ، پیگمنت آرتیست هایی که مدرک مربیگری این رشته را دریافت کرده اند، می توانند به عنوان مربی آرایش دائم مشغول به کار شوند.

اگر به دنبال یک مربی حرفه ای برای گذراندن دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما سرکار خانم نیلوفر قیومی است. نیلوفر قیومی با 19 سال سابقه و بانوی برتر کارآفرین کشور در منطقه ولنجک افتخار دارد تا با حضوری قدرتمندتر در حوزه های آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، صفر تا صد آرایش دائم و ارائه مدرک پایان دوره و همینطور ارائه خدمات آرایش دائم و تتو میزبان بانوان گرامی باشد.

 

راهنمای خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن


یکی از چالش هایی که هنرجویان رشته میکروپیگمنتیشن بعد از گذراندن دوره ها دارند خرید محصولات میکروپیگمنتیشن است. همه ما می دانیم داشتن تجهیزات استاندارد و با کیفیت در ارائه خدمات خوب و رضایت مشتریان قطعا تاثیر بسیاری دارد. به عنوان مثال اگر شما از رنگ میکروپیگمنتیشن خوب استفاده نکنید، ممکن است باعث ریزش رنگ یا تغییر تناژ رنگ در صورت مشتری شود و نتوانید رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورید. یا اگر از محصولات بی حسی خوب استفاده نکنید قطعا فرآیند پیگمنتیشن را برای مشتری به تجربه ناخوشایندی تبدیل کرده اید. اما در بین محصولات میکروپیگمنتیشن، انتخاب یک مارک خوب دستگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا عموما تجهیزات و کالاهای با دوام در هر حرفه و کاری بالاترین هزینه را به خود اختصاص می دهند و از آنجایی که عمر این دستگاه ها بلند مدت است باید قبل از خرید و انتخاب بررسی های لازم را انجام داد تا دچار پشیمانی نشویم.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن نیلوفر قیومی


قطعا وقتی به بازار لوازم آرایشی تهران و خیابان منوچهری یا جمهوری مراجعه می کنید با ورود به هر مغازه نام غریب و آشنا از مارک های مختلف  دستگاه های میکروپیگمنتیشن را می شنوید. دستگاه میکروپیگمنتیشن جانسون، دستگاه میکروپیگمنتیشن سان شاین، دستگاه تاتو ورساچی، فوپس مد، بایوتاچ، اس تی رانگ و....اما خیلی از این مارک های دستگاه تاتو که فروشندگان مختلف پیشنهاد می دهند حتی در شکل ظاهری با هم چندین تفاوتی ندارند. به صورت کلی از نظر ظاهری می توان دستگاه های میکروپیگمنتیشن را به دو دسته دستگاه هایی که فقط یک قلم یا هندپیس دارند و دستگاه های تبلت دار تقسیم کرد.
دستگاه های میکروپیگمنتیشن قلمی فقط یک هندپیس است که مستقیم به برق وصل می شوند ولی دستگاه های میکروپیگمنتیشن تبلت دار معمولا دستگاه هایی هستند که یک پایه یا صفحه نمایش مجزایی برای تنظیماتی مثل سرعت و قدرت دارند البته یک سری از دستگاه های میکروپیگمنتیشن تبلت دار هوشمند هستند و تنظیمات پیش فرض دارند. تفاوت مهم دیگر در انتخاب و خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن در کاربرد های این دستگاه ها و نحوه اتصال کارتریج به هندپیس است که در ادامه به نکات مهمی که در هنگام خرید یک دستگاه میکروپیگمنتیشن باید توجه کنید، می پردازیم.


نکات مهم قبل از خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن


مهم ترین نکته در دستگاه های میکروپیگمنتیشن قابلیت نصب کارتریج یکبار مصرف است درحالیکه درستگاه های تاتو فقط قابلیت تعویض سوزن را داشتند. در دستگاه میکروپیگمنتیشن کارتریج دارای محفظه ایمنی جهت جلوگیری از بازگشت مواد و خون و لنف به داخل هندپیس است. در صورتی که در دستگاه های تاتو فقط سوزن تعویض می شد و خون و لنف نفر قبلی که از دستگاه استفاده کرده بود در هندپیس یا بدنه دستگاه باقی می ماند و عملا به نفر بعدی حتی با استفاده از سوزن نو منتقل می شد.

 نوع حرکت نیدل میکروپیگمنتیشن

در پروسه تاتو کردن با دستگاه های غیر ایمن شاهد درد بسیار شدید و خونریزی زیاد بودیم؛ در حالی که یک دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب به دلیل حرکات محاسبه شده نیدل در پوست مانع از تخریب بافت پوست می شود و به لایه های عمیق پوست نفوذ نمی کند و فقط رنگ را در لایه بین درم و اپیدرم می نماید.

 میزان لرزش دستگاه میکروپیگمنتیشن

سومین ویژگی دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب را می توان عدم لرزش دستگاه نامید چرا که اگر دستگاه میکروپیگمنتیشن لرزش زیاد داشته باشد کنترل هندپیس برای کاربر یا پیگمنتر بسیار سخت می شود.

 میزان صدای دستگاه میکروپیگمنتیشن

چهارمین ویژگی که یک دستگاه باید داشته باشد تا بگوییم مارک این دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب است، میزان صدای دستگاه می باشد. زیرا پروسه آرایش دائم بحث حساسی است که کوچکترین خطا در کار پیگمنتر ممکن است عوارض جبران ناپذیری به بار آورد قطعا آرامش فردی که متقاضی عمل میکروپیگمنتیشن است در تمرکز پیگمنتر خیلی تاثیر دارد گاهی صدای زیاد برخی از دستگاه های تاتو آرامش فرد را از بین می برد و برایش اضطراب و استرس ایجاد می کند.

 طراحی و وزن هندپیس دستگاه میکروپیگمنتیشن

عمل میکروپیگمنتیشن کار بسیار ظریفی است که احتیاج به تسلط کافی دارد و ارگانومیک بودن و سبک بودن هندپیس خیلی در اجرای صحیح حرکات دست پیگمنتر تاثیر دارد.همینطور بی سیم بودن و ارتباط وایرلس بین هندپیس و دستگاه میکروپیگمنتیشن آزادی عمل پیگمنتر را بالا می برد.

 هوشمند بودن دستگاه میکروپیگمنتیشن

بین مارک های مختلف دستگاه میکروپیگمنتیشن که در بازار موجود است بهترین دستگاه ها معمولا آنهایی هستند که هوشمند هستند یعنی برای دستگاه تنظیمات پیش فرضی تعیین شده که به پیگمنتر کمک می کند که برای نواحی مختلف صورت یا برای پوست هایی با نوع جنس مختلف از چه سرعت و قدرتی برای تزریق رنگ استفاده کند.

 منبع تغذیه دستگاه میکروپیگمنتیشن

بین مارک های مختلف دستگاه های میکروپیگمنتیشن برخی فقط با برق کار می کنند اما برخی علاوه بر این به صورت شارژی هم کار می کنند. اگر شما قصد دارید که میکروپیگمنتیشن را به صورت کار جدی آغاز کنید و وارد بازار کار شوید این نکته بسیار مهم است که دستگاه میکروپیگمنتیشن شما بک آپ باطری و شارژ داشته باشد که در صورت قطع شدن برق شهری برنامه ریزی و ساعت حضور مراجعین شما به هم نریزد و ایجاد نارضایتی و بی نظمی بین مشتریان شما ایجاد نشود.

 نحوه نصب کارتریج به دستگاه میکروپیگمنتیشن

وقتی داخل هندپیس را نگاه می کنید متوجه می شوید که در بعضی از آنها حفره دایره مانندی وجود دارد و در بعضی دیگر تی شکل است. مدل دستگاه میکروپیگمنتیشن است که مشخص کننده این موضوع است که چه نوع کارتریجی با این دستگاه هماهنگ است. اکثر کارتریج های موجود در بازار پیچی است و اگر شما دستگاه میکروپیگمنتیشنی داشته باشید که کارتریج تی شکل را می پذیرد ممکن است در آینده برای خرید کارتریج ها دچار مشکل شوید. البته چون کارتریج هایی که انتهای گردی دارند به صورت چرخشی داخل هندپیس پیچ می شوند از استاندارد بالاتری برخوردارند زیرا بعضا دیده شده که کارتریج های تی شکل در حین کار با مشکل از جا درآمدن کارتریج مواجه شده اند زیرا کارتریج تی شکل در داخل نر و مادگی هندپیس فرو می رود.

 ضمانت دستگاه میکروپیگمنتیشن

اگر به عنوان یک پیگمنتر می خواهید وارد بازار کار شوید و در این رشته سرمایه گذاری کنید بهتر است بدانید که دستگاه میکروپیگمنتیشنشما بعد از مهارت و آموزش های خودتان بزرگترین سرمایه شماست پس بهتر است در هنگام خرید از داشتن ضمانت نامه برای دستگاه مطمئن شوید.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن نیلوفر قیومی

 

درآمد میکروپیگمنتیشن به چه صورت است؟


درآمد حاصله از خدمات میکروپیگمنتیشن نیز با توجه به نوع کار ، مکان و شهر شما تعیین می شود که در تهران از 300 تا 800 هزار تومان ودر شهرستانها بین 200 تا 500 هزار تومان برآورد می شود.

 

آموزش حرفه ای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به روش فیبروز نیلوفر قیومی

 

خانم نیلوفر قیومی قصد دارد طی دوره های آموزش خصوصی یک هفته ای، آموزش های مقدماتی و پیشرفته ای را در حوزه میکروپیگمنتیشنو میکروبلیدینگ برای علاقه مندان برگزار کنند که شرح آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

آموزش مبانی اصلی و تئوری این حرفه
مبانی رنگ شناسی و آشنایی با لایه های پوست
قرینه سازی ابرو (با دیوایدر و خط کش)
میکروپیگمنتیشن که شامل موارد ذیل هستند:
  - میکروپیگمنتیشن ابرو
  - میکروپیگمنتیشن لب
  - میکروپیگمنتیشن چشم
  - میکروپیگمنتیشن خط لب
  - میکروپیگمنتیشن بن مژه

دکوپاژ تتوهای قدیمی
میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز
شناخت و آموزش زاویه های صحیح در اجرای بلیدینگ
روش تلفیق بلید و دستگاه میکروپیگمنتیشن
طراحی خطوط و معرفی استایل ابروپاسکالپ سر
ارائه کلیه محصولاتی نظیر مداد طراحی، 2 عدد رنگ، تیغ بلید، قلم بلید، پوست مصنوعی، موچین و قیچی

برگزاری کلاس ها به چند نوع ورکشاپ، تئوری و عملی دسته بندی می شوند که خوشبختانه کلاس های آموزشی خانم قیومی  تمامی این گزینه ها را در بر می گیرند. از جمله مزایای آکادمی خانم 
نیلوفر قیومی این است که هنرجویان تا تسلط یافتن کامل به مباحث، می توانند به تمرین و مرور عملکردهای آموزش داده شده بپردازند. این روند حتی پس از پایان یک هفته آموزشی و تا زمان یادگیری کامل نیز ادامه خواهد داشت. پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی، به هنرجویان گواهی پایان دوره و مدرک بین المللی اعطا می گردد.


روش های شرکت در کلاس های تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیلوفر قیومی


چنانچه در شهر تهران سکونت دارید، به شما پیشنهاد می دهیم که به صورت حضوری جهت مشاوره شرکت در کلاس ها اقدام کنید. اما در صورتی که ساکن شهرستان هستید، می توانید یکی از راه های ارتباطی زیر را جهت هماهنگی کلاس ها برگزینید.

تماس با مرکز میکروپیگمنتیشن نیلوفر قیومی

http://niloofarghayoomi.com


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: