شنبه 07 اردیبهشت 1398 - 13:15:54

30 مدل آرایش عروس زیبا 98

جدیدترین مدل های آرایش عروس

معرفی چند تن از بهترین میکاپ آرتیست های ایران

 

30 مدل آرایش عروس 98

 

همه عروس خانم ها تمایل دارند در مهم ترین شب زندگی خود که شب عروسی می باشد، بسیار زیبا ظاهر شوند و صحبت از زیبایی آن ها تا مدت ها نقل محافل باشد. از این رو، با وسواس و دقت فراوان نسبت به انتخاب آرایشگاه و سایر ملزومات این شب اقدام می کنند. اگر جشن عروسی شما هم نزدیک است و به دنبال یک میکاپ آرتیست حرفه ای هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب از وب سایت رژلب را از دست ندهید. در این مطلب، شما با مدل های مختلفی از آرایش زیبای عروس آشنا شده و چند میکاپ آرتیست حرفه ای خدمتتان معرفی می شوند.

 

 

1. امروزه آرایش عروس به سبک اروپایی، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این سبک آرایش از رنگ های ملایم و روشن مانند صورتی، هلویی، کاراملی، کرم و ... برای اجزای صورت استفاده می شود. در آرایش عروس اروپایی، حالت چهره بسیار طبیعی بوده و روی اجزای طبیعی صورت مانند مژه ها و ابروها بیشتر کار می شود.

 

 

2. این سبک آرایش لایت نام دارد که در آن مانند سبک اروپایی از رنگ های روشن استفاده می شود. میکاپ آرتیست این آرایش زیبا خانم آزیتا فرد هستند که با سال ها سابقه مفید آرایشگری، خدمات ارزنده ای را ارائه می نمایند.

 

 

3. اگر تمایل بیشتری به استفاده از رنگ های شاد در آرایش عروسی خود دارید، استفاده از رنگ صورتی ملایم یکی از بهترین گزینه ها است. می توانید برای رژگونه و سایه از رنگ های ملایم صورتی استفاده کنید و برای لب ها، از تناژ تیره تر صورتی به کار ببرید.

 

4. اگر موها و چشمان شما به رنگ عسلی می باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش چشم، رنگ طلایی و برای آرایش لب، رنگ هایی از تناژ قرمز است. توجه به هارمونی رنگ ها در آرایش می تواند چهره منحصر به فردی را برای شما به دنبال داشته باشد.

 

 

5. میکاپ شاین هم این روزها طرفداران خاص خودش را دارد. می توان برای چشم ها از سایه چشم اکلیلی استفاده کرد و روی لب ها را نیز برق لب زد.

 

 

6. موی تیره و رژلب قرمز از آن دسته هارمونی های آرایش عروس هستند که از گذشته تاکنون طرفداران بسیاری داشته و انصافا هم ترکیب بسیار زیبا و جذابی را خلق می کند.

 

 

7. رنگ موی بلوند اگر با روش های اصولی و درست انتخاب شود، می تواند تاثیر به سزایی در افزایش زیبایی و جذابیت عروس خانم ها داشته باشد. در این سبک آرایش که توسط خانم آزیتا فرد انجام شده، از تکنیک لایت استفاده شده است.

 

 

8. مدل دیگری از سبک آرایش ملایم و اروپایی را مشاهده می کنید که در آن از رنگ های صورتی استفاده شده است.

 

 

9. آرایش چشم اسموکی برای عروس نیز از جذابیت بالایی برخوردار است و منجر به درخشندگی این عضو از چهره می شود. افرادی که سبک های غلیظ تری از آرایش را می پسندند، می توانند از این مدل ایده بگیرند.

 

 

10. آرایش چشم اسموکی به رنگ سورمه ای نیز یکی از دیگر گزینه هایی است که طرفداران آرایش غلیظ می توانند آن را انتخاب کنند. بهتر است در صورت استفاده از سایه چشم تیره، رنگ رژلب را روشن و ملایم در نظر بگیرید.

 

 

11. یک مدل از آرایش عروس باحجاب را برای شما تهیه کرده ایم که توسط سالن آرایش و زیبایی نقره نگار انجام شده است.

 

12. همان طور که می دانید، در سبک آرایش خلیجی از آرایش چشم غلیظ استفاده می شود. در این آرایش زیبا نیز از همین تکنیک استفاده شده است که توسط سالن نقره نگار انجام گرفته.

 

 

13. اگر تمایل به انجام آرایش عروس به سبک اروپایی دارید، استفاده از لنز را فراموش نکنید. چرا که در طبیعی جلوه نمودن این سبک آرایش بسیار تاثیرگذار است.

 

 

14. این سبک آرایش عروس متناسب با فرم صورت و مدل مو که به سمت بالا کشیده شده، انجام گرفته است. این آرایش زیبا، نمونه کاری از خانم سارا عسگری می باشد.

 

 

15. ترکیب رنگ موی مشکی و رژلب زرشکی هارمونی بسیار زیبایی را ایجاد می کند که نمونه ای آن را در نمونه کاری از خانم عسگری مشاهده می کنید.

 

 

16. نمونه ای از جدیدترین میکاپ را مشاهده می کنید که توسط خانم سارا عسگری انجام شده است.

 

 

17. نمای دیگری از میکاپ قبل را می توانید در این تصویر مشاهده کنید.

 

 

18. مدل ابرو و مدل مو در زیبایی هر چه بیشتر عروس خانم ها بسیار موثر هستند. از این رو سعی کنید مدل ابرویی را انتخاب کنید که متناسب با فرم صورت باشد.

 

 

19. سبک دیگری از آرایش عروس به نام مدیوم وجود داشته که در سطح میانه آرایش غلیظ و آرایش ملایم قرار دارد.

 

 

20. یکی دیگر از مواردی که باید در آرایش عروس به آن توجه ویژه ای نشان داد، فرم صورت است. در این تصویر، نمونه ای از آرایش عروس متناسب با صورت گرد را مشاهده می کنید.

 

 

21. امروزه توجه اکثر چهره پردازان و آرایشگران جهان به سمت زیبایی طبیعی افراد معطوف است؛ از این رو سعی کنید میکاپ های خود را به گونه ای انجام دهید که از حالت طبیعی خود خارج نشود.

 

 

22. اگر قصد دارید موهای خود را برای مراسم عروسی تان روشن کنید، می توانید از این سبک آرایش الهام بگیرید.

 

 

23. مدل دیگری از آرایش عروس زیبا و ملیح را مشاهده می کنید که امروزه بسیار پرطرفدار است.

 

 

24. اگر می خواهید اصالت خودتان را در روز عروسی حفظ نگه دارید، پیشنهاد ما به شما آرایش عروس ایرانی است. در این سبک آرایش ابروها به صورت ضخیم و با رنگ طبیعی خود حالت داده می شوند. همچنین توجه روی چهره طبیعی معطوف شده و از رنگ های تند استفاده نمی شود.

 

 

25. یکی از فرم های صورت که با اکثر مدل های آرایش همخوانی دارد، فرم صورت بیضی شکل است. اگر دارای این فرم صورت هستید، با خیال راحت می توانید آرایش مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

26. یکی از ترندهای این چند سال اخیر، مدل موی باز عروس است که آرایش متناسب با آن را می توانید در این تصویر مشاهده کنید.

 

 

27. اگر قصد تغییر رنگ موهایتان به بلوند پلاتینیومی را دارید، خوب است بدانید که بهتر است از رنگ های شاد و جیغ برای رژلب خود استفاده کنید تا چهره تان حالت بی روح نداشته باشد.

 

 

 

28. یکی دیگر از رنگ موهای پرطرفدار برای عروس خانم ها، قهوه ای است. آرایش متناسب با این رنگ مو را در تصویر فوق مشاهده می کنید.

 

 

29. آرایش عروس متناسب با موی روشن را مشاهده می کنید که در آن فوکوس روی سایه چشم قرار دارد.

 

 

30. اگر از سبک های تکراری آرایش عروس خسته شده اید، می توانید به جای تاج یک تاج گل بزرگ بر سرتان بگذارید و در بهترین شب زندگی تان، خاص و متفاوت حضور پیدا کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 00:22:46
بسیار عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: