دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 13:47:20

30 مدل طراحی ناخن عروس

آموزش طراحی ناخن عروس

طراحی ناخن مراسم نامزدی و عقد

 

مدل طراحی ناخن جدید و زیبا

 

کمتر خانمی را می توان پیدا کرد که علاقه ای به لاک ناخن نداشته باشد؛ به همین دلیل برای بسیاری از عروس خانم ها اهمیت دارد که مدل جدید و زیبایی از طراحی ناخن را برای مهمترین روز زندگی خود انتخاب کنند. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلب 30 مدل طراحی ناخن عروس، جدیدترین و زیباترین مدل های ناخن عروس را به شما معرفی کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

 

1. اگر اهل تنوع و خاص بودن باشید، این مدل طراحی ناخن ها به کارتان می آید. در طراحی ناخن فوق، از سه رنگ هلویی، سفید و طلایی استفاده شده و ترکیب زیبایی را زقم زده است. بدین صورت که همه انگشت ها به جز انگشت وسط و حلقه را هلویی کرده و سپس از ترکیب رنگ های سفید و طلایی یا حتی به صورت تک رنگ برای دیزاین استفاده می نماییم.

 

 

2. امروزه انواع دیزاین های شاین و اکلیل دار بسیار مد شده است. اگر می خواهید از مد پیروی کنید اما از طرفی هم نمی خواهید ناخن هایتان خیلی شلوغ به نطر برسد، می توانید ناخن ها را تا نیمه اکلیل کار کنید.

 

 

3. دیزاین ناخن های سفید  با نگین یکی از بهترین گزینه ها برای زیبایی هر چه تمام تر عروس خانم ها است. برای این کار می توانید پس از مانیکور، همه ناخن ها را به رنگ سفید زده و جهت خارج کردن مدل از حالت سادگی و یکنواختی بیش از حد، روی یک الی چند ناخن خود را نگین بچسبانید.

 

 

4. طراحی ناخن با سنگ های تزئینی یکی دیگر از مدل هایی است که مورد پسند اکثریت قرار می گیرد. برای این مدل طراحی ناخن عروس می توانید ابتدا ناخن ها را فرنچ کرده و روی یک یا دو تا از آن ها را با سنگ های تزئینی به رنگ نقره ای کار کنید. هماهنگی این مدل ناخن با لباس عروس فوق العاده خواهد بود.

 

 

5. از انواع تورهای سفید دانتل می توان برای طراحی ناخن عروس استفاده کرد. برای این کار ابتدا ناخن ها را برق ناخن بزنید. سپس تور دانتل را متناسب با سلیقه خود روی ناخن گذاشته و فیکس کنید. می توانید در قسمت های خالی ناخن نیز چند مروارید کارکنید تا زیبایی کار دو چندان شود.

 

 

 

6. دیزاین ناخن گل یکی از پرطرفدارترین طراحی ها در بین عروس خانم ها می باشد. در این طراحی ناخن گل از مواد کاشت استفاده شده است. ابتدا برق ناخن زده و پس از خشک شدن، با استفاده از مواد طراحی کاشت، شکل گل را طراحی می کنیم. برای زیباتر شدن طراحی خود می توان از انواع مروارید و سنگ های تزئینی در سایزهای مختلف استفاده کرد.

 

 

7. اگر تمایل به استفاده از سایر رنگ ها را نیز دارید و از طرفی می خواهید که از رنگ سفید نیز در دیزاین ناخن ها به کار گرفته شود، می توانید از مدل بالا کمک بگیرید. در این مدل طراحی ناخن، از ترکیب رنگ های سفید مات، صورتی مات و رزگلد شاین استفاده شده که جلوه بسیار شیک و زیبایی را خلق کرده است. 

 

 

8. در تصویر بالا یک دیزاین ساده اما شیک را مشاهده می کنید که از برگ گیاهان الهام گرفته شده است. فرم ناخن تیز با این مدل بسیار همخوانی دارد.

 

 

9. لاک کروم به رنگ های روشن و ملیح انتخاب بسیار خوبی برای مراسم عقد، نامزدی و ... است. خصوصا اگر با لباس عروس خانم نیز تناسب داشته باشد.

 

 

10. اگر به مدل ناخن فشن و نوک تیز علاقه مندید، این مدل می تواند ایده خوبی برای شما باشد.

 

 

11. برای آن دسته از عروس خانم هایی که به دیزاین ساده و بی رنگ ناخن علاقه مندند، این مدل را پیشنهاد می دهیم. می توانید با به کار بردن چند مروارید جلوه زیبایی به ناخن ها ببخشید.

 

 

12. یک مدل ناخن زیبا برای طرفداران رنگ طلایی. اگر تمایل دارید رنگ دیزاین ناخن هایتان در مراسم عروسی غیر از سفید باشد، نظرتان چیست که به طلایی هم فکر کنید؟

 

 

13. از آن جایی که در طراحی ناخن سرامیکی رنگ پایه سفید است، می توان از آن برای مراسم عروسی نیز استفاده کرد.

 

 

14. عروس خانم هایی که تمایل زیادی به استفاده از اکسسوری دارند، می توانند این طراحی ناخن شلوغ را برای خود انتخاب نمایند.

 

 

15. نظرتان درباره طراحی ناخن پاستیلی عروس چیست؟ اگر از رنگ های تکراری خسته شده اید، پیشنهاد می دهیم این رنگ های ملیح و مات را نیز امتحان نمایید.

 

 

16. ترکیب رنگ طوسی، سفید و مشکی جلوه زیبا و شیکی را به وجود می آورند. از این ترکیب می توان برای مراسم حنابندان و نامزدی استفاده کرد.

 

 

17. رنگ کالباسی مختص افرادی است که از تکرار خسته شده اند و به دنبال رنگ شیک و جدیدی هستند. می توانید از این رنگ در مراسم عقد و نامزدی هم استفاده کنید.

 

 

18. رنگ کرم از دیرباز بسیار مورد توجه عروس خانم ها بوده است. می توانید برای افزایش جلوه ناخن ها از چند تناژ این رنگ بهره ببرید.

 

 

19. رنگ هلویی یکی دیگر از رنگ های مورد علاقه عروس خانم ها است که در این مدل با یک لاک رزگلد شاین ترکیب زیبایی را خلق کرده اند.

 

 

20. در صورت تمایل می توانید از ترکیب چند رنگ برای لاک زدن ناخن های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که تناژ لاک ها نزدیک به هم بوده و از زیاده روی پرهیز شود.

 

 

21. برای عروس خانم های ساده پسندی که تمایلی به رنگ های مختلف ندارند، این مدل دیزاین ناخن را پیشنهاد می کنیم.

 

 

22. یک مدل دیگر برای طرفداران مدل ناخن فرنچ. در این تصویر در کنار استفاده از تکنیک فرنچ، از انواع نگین های تزئینی نیز استفاده شده است.

 

 

23. یک مدل بسیار زیبا و جذاب از طراحی ناخن فانتزی برای عروس خانم هایی که از مدل های تکراری خسته شده اند.

 

 

24. می توانید انگشت حلقه تان را به رنگ خنثی درآورید و با طراحی اکلیل، جلوه و تناسب زیبایی را خلق کنید.

 

 

25. عروس هایی که ناخن شان کوتاه است، می توانند از مدل بالا استفاده کنند و بدین ترتیب یکی از جدیدترین طراحی های ناخن عروس را تجربه نمایند.

 

 

26. در تصویری که مشاهده کردید، دیزاین ناخن کلاسیک برای طرفداران این سبک را برایتان گردآوری کرده ایم.

 

 

27. طراحی ناخن متفاوت عروس برای افرادی است که سلیقه خاصی دارند.

 

 

28. یک طراحی ناخن ساده دیگر که در آن از رنگ کرم به همراه خطوط سفید و نگین استفاده شده است.

 

 

29. اگر لباس مراسم حنابندان یا عقدکنان تان به رنگ آبی است، می توانید یک یا دو ناخن از انگشت های خود را به آن رنگ طراحی کرده و سایر ناخن ها را لاک سفید بزنید.

 

 

 

30. آخرین تصویر از ژورنال طراحی ناخن امروز به دیزاین گلبهی اختصاص دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد می توانید آن را از قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

یکشنبه 02 تیر 1398 - 23:46:59
خیلی خوب بود باز هم طرح های ساده و شیک بزارین
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 17:08:03
خیلی زیبا بود
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 08:05:53
09012012073کاشت ناخن
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 18:57:06
کار 1-5-7-8-9-11-12-15-16-18-19-21-25-26-27-28عالی هستند لطفا مدل ناخن دخترانه هن بفرستید متشکرم
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 03:30:40
کار 22 14 9 6 و4 خیلی عالیه حرف نداره خیلی قشنگه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: