دوشنبه 06 خرداد 1398 - 08:06:20

مدل آرایش عروس 2019

نکاتی از آرایش عروس که باید بدانید

بهترین مدل موی عروس متناسب با فرم صورت

 

مدل آرایش عروس 2019

 

نوع آرایش عروس در هر فرهنگ و کشوری متفاوت است. در مبحث گریم و آرایش عروس قصد میکاپ آرتیست بر آن است که زیبایی های چهره را نمایان تر کرده و از طرفی، عیوب آن را نیز برطرف سازد. برای کسب بهترین نتیجه از آرایش عروس بسیار حائز اهمیت است که ابتدا نوع پوست وی را مشخص کرده و میکاپ را با توجه به آن انجام دهید. در ادامه مطلب مدل آرایش عروس 2019 با وب سایت رژلب همراه باشید تا به همه چیز در این باره بپردازیم.


مهم ترین نکات آرایش عروس که باید بدانید


آرایش عروس دارای سبک های متنوعی است که از جمله آن ها می توان به میکاپ لایت، میکاپ اروپایی، میکاپ عربی، میکاپ ایرانی و ... اشاره کرد. پیش از آن که نسبت به انتخاب سبک های آرایش عروس اقدام کنید، بهتر است ابتدا با میکاپ آرتیست خود مشورت کنید تا ببینید با اجزای چهره شما همخوانی دارد یا خیر؟ در ادامه شما را با سبک های آرایش عروس بیشتر آشنا خواهیم کرد:

سبک میکاپ عربی عروس

آرایش عربی عروس دارای مدل های مختلف تیره، متوسط و ملایم است که انتخاب آن کاملا به سلیقه مشتری و همچنین اجزای صورت وی دارد. اگر فاصله چشم و ابروی مدل زیاد و پلک از استاندارد مورد نظر برخوردار باشد، می توان از رنگ های غلیظ و تیره استفاده کرد. در این سبک می توان از رنگ های مکمل در کنار رنگ های اصلی نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، قرارگیری رنگ نارنجی در کنار طیفی از رنگ آبی در صورتی که در جای درست خود استفاده شود، جلوه بسیار زیبایی را رقم خواهد زد. رژلب های براق و تیره و همچنین کانتورینگ صورت می تواند میکاپ شما را بسیار برجسته نشان دهد.

 

سبک میکاپ عربی عروس

 

سبک میکاپ اروپایی عروس

در تکنیک آرایش عروس اروپایی، چهره فرد باید در ساده ترین و طبیعی ترین حالت ممکن خود باید. رنگ های مورد استفاده در این سبک، باید به رنگ طبیعی اجزای صورت نزدیک باشد. می توان از کانتورینگ با سایه روشن هایی نزدیک به رنگ طبیعی پوست استفاده کرد. همچنین، بهتر است به جای کشیدن خط چشم، بیشتر روی سایه مانور دارد. البته سایه چشم نیز باید در رنگ های خنثی و طبیعی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که تمایل به کشیدن خط چشم داشتید، می توانید به یک خط بسیار باریک بسنده نمایید. برای رژلب نیز بهتر است از رنگ کرم یا قهوه ای بسیار روشن استفاده کنید. استفاده از برق لب بدون رنگ هم گزینه بسیار عالی برای آرایش اروپایی است. این سبک آرایش نیز مانند همه سبک آرایش ها، باید به چهره شخص سازگار باشد. بدین معنی که شما نمی توانید روی شخصی که با آرایش ملایم، بسیار رنگ پریده و بی روح نشان داده می شود را میکاپ اروپایی کنید.

 

سبک میکاپ اروپایی عروس

 

سبک میکاپ لایت عروس

یکی از پرطرفدارترین سبک های آرایش عروس، متد لایت است که دارای غلظت بیشتری نسبت به سبک اروپایی دارد. در این سبک نیز شدت رژلب، سایه، رژگونه نباید به حدی زیاد باشد که کار از حالت ملایم خود خارج شود. در سبک آرایش عروس لایت می توان از رنگ هایی همچون کرم، قهوه ای روشن و متوسط، هلویی، صورتی، رزگلد و ... استفاده کرد. بهتر است در این سبک تمرکز را روی زیرسازی پوست و تکنیک های کانتورینگ قرار داد تا عیوب چهره به خوبی برطرف شوند. از آن جایی که این سبک میکاپ بسیار ملایم است، می توان از رنگ های شاد اما روشن برای رژلب استفاده کرد. گلبهی، صورتی، تناژهایی از قهوه ای روشن، بهترین گزینه برای این کار هستند. بهتر است رنگ های رژلب و رژگونه در یک تناژ مشابه باشند.

 

سبک میکاپ لایت عروس

 

سبک میکاپ ایرانی عروس

سبک ایرانی آرایش عروس، یک متد بین سبک اروپایی و سبک عربی است. بدین معنی که می توان از رنگ های گرم و متوسط برای سایه چشم، رژلب و رژگونه استفاده کرد. استفاده از خط چشم با در نظر گرفتن فرم پلک های مشتری، بلامانع است. در صورتی که تمایل داشتید آرایش چشم مشتری را کمی تیره تر در نظر بگیرید، بهتر است برای زدن رژلب از یک رنگ ملایم استفاده کنید. برعکس، اگر قصد دارید رنگ سایه را مات و ملایم در نظر بگیرید، بهتر است برای زدن رژلب از رنگ های شاد و کمی جیغ استفاده نمایید.

 

مدل میکاپ ایرانی عروس

 

علاوه بر سبک های آرایشی متناسب با فرم چهره خود، نکات دیگری نیز هستند که همواره باید به آن ها توجه داشته باشید. قدم اول در آرایش عروس، انتخاب یک میکاپ آرتیست حرفه ای و با تجربه می باشد. برای این کار می توانید در وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و ... نمونه کارهای آرایشگران مختلف را مورد مشاهده قرار دهید. از بین این نمونه ها، مدل هایی که با سلیقه شما مشترک هستند را برگزیده و یک قرار حضوری با میکاپ آرتیست ها تنظیم کنید. تصاویر منتشر شده در صفحات اجتماعی هر چقدر هم که خوب به نظر می رسند، باز هم بهتر است جهت بازدید حضوری اقدام کنید تا یکی از مهم ترین انتخاب های زندگی تان را به نحو احسنت انجام دهید.


پس از انتخاب میکاپ آرتیست مورد نظرتان، نوبت به مشاوره دادن می رسد. حتما طی چند جلسه با آرایشگر خود صحبت کنید و مدل های رنگ مو، شینیون و آرایش خود را تعیین نمایید. مراقبت از پوست و پاکسازی آن نیز یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه نشان دهید. عروس خانم ها باید مدت ها قبل از موعد جشن عروسی خود به فکر پاکسازی پوشت باشند. می توانید این کار را در مراکز تخصصی پوست انجام دهید. همچنین، استفاده از انواع ماسک ها و اسکراب های خانگی نیز می تواند کمک شایانی به شما کند. برای داشتن پوستی زیبا و شفاف، روزانه بیش از دو لیتر آب بنوشید. مصرف میوه و سبزیجات تازه را نیز فراموش نکنید.


یک هفته پیش از عروسی می توانید از آرایشگر خود بخواهید که یک روز را به تست آرایش اختصاص دهد. بدین صورت که مدل های مختلفی از میکاپ را روی چهره شما پیاده سازی کند تا مدل اصلی انتخاب شود. برای تناسب بهتر، پیشنهاد می کنیم در روزی که قصد تست میکاپ دارید، لباس سفید به تن کنید. همچنین، چند عکس بدون نور فلاش بگیرید تا انتخابی هر چه بهتر داشته باشید. آرایش روز عروسی شما باید با تمامی موقعیت ها و نورهای مختلف سازگار باشد. پس بهتر است از میکاپ آرتیست خود بخواهید که آرایش شما را هم در نور آفتاب و هم در نور اتاق تست کند.

 

ترفندهای آرایش عروس 2019


سعی کنید از موی مصنوعی استفاده نکنید. امروزه عروس خانم ها سعی می کنند به هر طریقی که ظاهر طبیعی شان است، نمایان شوند. موهای شما چه کم پشت باشد چه پرپشت، یک آرایشگر ماهر باید بتواند بهترین مدل شینیون را با آن انجام دهد. گذاشتن موی مصنوعی از این جهت خوشایند نیست که رنگ این موها در زیر نور فلاش عکاس با موی طبیعی تان متضاد نشان داده شده و چهره شما را کاملا غیرطبیعی نشان خواهد داد.


هر چقدر هم که به آرایش لایت و اروپایی تمایل داشته باشید، بهتر است از مصرف رنگ های کاملا مات و بی رنگ پرهیز کنید. از آن جایی که لباس شما سفید خواهد بود، بهتر است حداقل یکی از اجزای آرایش خود را با رنگ متضاد انتخاب کنید تا چهره تان بی رنگ و رو جلوه نکند. به عنوان مثال، اگر سایه چشم تان را مات و ملایم انتخاب می کنید، بهتر است لب ها را به رنگ شاد مانند صورتی یا قرمز در آورید. از آرایشگر خود بخواهید که مژه مصنوعی مرغوب و تکی برای شما استفاده کند. مژه های ریسه ای فرم چشم ها را بسیار مصنوعی و آرایش را غیر طبیعی نشان می دهد. در صورتی که مژه های تکی یا شاخه ای دارای سایز های مختلفی بوده و حالت چشم ها را خوش فرم تر نشان می دهد.


به طور کلی از آرایش زیاد پرهیز کنید. چرا که نه تنها جلوه جالبی ندارد، بلکه زیر نور فلاش هم زیبایی چندانی نخواهد داشت و عکس ها را مصنوعی نشان می دهد. یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش عروس، سبک کلاسیک است که هیچ گاه از مد نیفتاده و جلوه عکس ها را تا سالیان سال هم زیبا نشان خواهد داد. درست است که آرایشی که به تازگی مد شده می تواند برای شما جذابیت بیشتری داشته باشد؛ اما آرایش کلاسیک در گذر زمان هم جذابیت خود را خواهد داشت. با این حساب، پیشنهاد ما به شما این است که در روز عروسی تان مد را کنار بگذارید و تنها به فکر زیباتر شدن ظاهرتان باشید. علاوه بر این، برای آن که چشم ها حالت طبیعی خود را حفظ کنند، سعی کنید از سایه چشم تیره به خصوص مشکی استفاده نکنید. در صورت سیاه کردن بیش از حد چشم ها، نه تنها به جذابیت چهره خود کمکی نکرده اید، بلکه زیبایی طبیعی آن را نیز از بین برده اید.


آرایش عروس با رژلب قرمز


رژلب قرمز یکی از رنگ هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و چهره شما را مرموز و منحصر به فرد می کند. علاوه بر این، چهره خانم ها را شاداب تر و با انرژی تر نشان می دهد. از آن جایی که لباس عروس سفید است، رژلب قرمز با آن تضاد بالایی داشته و می تواند جلوه زیبایی را خلق کند. از این رو، یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ رژلب، قرمز است. به خصوص، زمانی که رنگ موی شما مشکی است، حتی می تواند زیبایی بیشتری را نیز ایجاد کند. اگر پوست شما روشن است، می توانید از تناژ گوجه ای رنگ رژلب استفاده کنید. افراد دارای پوست برنزه نیز می توانند از رژلب قرمز آجری و قرمز روشن استفاده کنند. در مورد افراد دارای پوست تیره نیز باید بگوییم که بهترین انتخاب، قرمز با ته مایه قهوه ای و نارنجی است. این رنگ ها گرایی خاصی به پوست های تیره می بخشند.

 

آرایش عروس با رژلب قرمز


راهنمای انتخاب مدل موی عروس


مدل موی عروس نیز تاثیر به سزایی در زیبایی هر چه بیشتر وی خواهد داشت و باید توجه ویژه ای نسبت به آن به خرج داد. در ادامه این مطلب، راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت را برایتان گردآوری کرده ایم که امیدواریم به کارتان بیاید.

مدل موی عروس متناسب با صورت گرد

اگر صورت گردی دارید، از عقب بردن موها و نمایان شدن گوش ها خودداری کنید؛ چرا که چهره شما را گردتر از آن چه هست نشان می دهد. بهتر است چند دسته موها را در اطراف چهره بریزید تا این موضوع به چشم نیاید.

مدل موی عروس متناسب با صورت مربع

اگر دارای فرم صورت مربعی شکل هستید، به هیچ عنوان نباید موهایتان را به طور منظم در اطراف صورت بریزید. بهتر است در این حالت، انتهای موها را در دو طرف صورت به طرف بیرون برگردانید. جلوی موهای شما نباید به حدی بلند باشد که از خط چانه پایین تر بیاید. از باز کردن فرق کج نیز پرهیز نمایید.

مدل موی عروس متناسب با صورت بیضی

صورت های بیضی شکل دارای فرم استانداردی هستند و می توان آن را به هر نحو ممکن آرایش کرد. فرقی نمی کند مدل موی بلند مد نظر دارید یا کوتاه؛ اکثر مدل موها با این نوع صورت هماهنگی دارند.

مدل موی عروس متناسب با صورت مستطیلی

بلند بودن بیش از حد موها، بر درازی چهره می افزاید. موهای خیلی کوتاه نیز برای فرم صورت مستطیلی انتخاب شایسته ای نیست. توصیه می کنیم از باز کردن فرق به خصوص فرق از وسط نیز خودداری کنید.

مدل موی عروس متناسب با صورت مثلثی و قلبی

موهای افراد دارای صورت قلبی شکل را نباید در بالای سر جمع کرد و پوش داد. بهترین مدل مو برای این فرم صورت، بدون فرق و گرد است. همچنین می توان موها را با انحنای آرام روی گونه ها ریخت تا از بزرگ نشان دادن سر و قسمت بالای پیشانی کم کرد.

 

مدل موی عروس 2019

 

در مقاله مدل آرایش عروس 2019 به ارائه نکات مهم از میکاپ عروس پرداختیم. همچنین، بهترین مدل موهای عروس متناسب با فرم صورت های مختلف را نیز مورد بررسی قرار دادیم. چنانچه هر گونه سوالی درباره آرایش عروس دارید، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: