دوشنبه 27 آذر 1396 - 12:54:09

پاک کردن تاتو های قدیمی

ریموو تاتو های قدیمی و بدرنگ

 پاک کردن تاتو ابرو 

 

ریموو تاتو

 

 

اگر بخواهیم در مورد پاک کردن تاتو های قدیمی توضیح دهیم وارد مقوله خیلی بزرگی خواهیم شد .کلا پنچ نوع پاک کردن تاتو وجود دارد که با توجه به نوع پوست،رنگ استفاده شده در تاتو قبلی ،تکنیک اجرای تاتو قبلی و حتی محل مورد نظر پاک کردن تاتو با توجه به اینکه تاتو صورت یا تاتو بدن را بخواهیم پاک کنیم و چندین فاکتور دیگر ما باید یکی از 5 روش پاک کردن تاتو را  انتخاب کنیم.

برای پاک کردن تاتو های قدیمی اول از همه  پیگمنتر باید با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق به بررسی  لایه های پوستی مدل بپردازد  و در ادامه نسبت به تاتوی مشتری نظر دهد که با استفاده از کدام روش پاک کردن تاتو به بهترین نتیجه خواهد رسید. انتخاب نادرست یکی از روش های پاک کردن تاتو و عدم اجرای صحیح تکنیک های پاک کردن تاتو سبب بروز مستقیم آسیب های جدی در مدل می شود مثل:گودی و فرو رفتگی پوست محل تاتو،ایجاد اسکار،ایجاد گوشت اضافه در محل پاک کردن تاتو ،باقی ماندن رنگ های بژ و سفید در محل پاک کردن تاتو و.....

و اما نکته مهم دیگر مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو است که که هرنوع پاک کردن تاتو  مراقبت ها و درمان های خاص خودرا به همراه خواهد داشت .

 

انواع روشهای پاک کردن تاتوهای قدیمی

در اینجا به  سه روش پاک کردن تاتو های قدیمی می پردازیم.

1-پاک کردن تاتو با کاور کردن

2- پاک کردن تاتو با ریمو کردن

3- پاک کردن تاتو با طلا که در این آموزش شما پاک کردن تاتو با ریمو را یاد می گیرید

ابتدا کارتریج مخصوص کار را سر دستگاه می بندیم و شروع می کنیم به ایجاد خراش های بسیار کوچک در سطح ابرو .این کار اگر با دقت و اصولی انجام نشود ممکن است در پوست قسمتی که می خواهیم تاتو آن را پاک کنیم گودی و فرو رفتگی ایجاد شود.

 

با این روش ما رنگ را برمیداریم و از زیر پوست خارج می کنیم و پس از سپری شدن دوران نقاهت ادامه روال پاک کردن تاتو را انجام می دهیم.پس از اجرای خراش های سطحی به صورت دورانی مقداری از مواد ریمو را روی تاتو استفاده می کنیم و پس از چند ثانیه مکث دوباره کار را شروع می کنیم با این روش تمام رنگهای زیر پوست را خارج می کنیم.با توجه به عمق تاتو قبلی ما برای پاک کردن تاتو قدیمی در روش ریمو 2 الی 3 جلسه می توانیم کار را ادامه دهیم.اما معمولا در یک جلسه قسمت عمده رنگهای قدیمی تاتو از زیر پوست خارج می شود.

 

 

فیلم آموزش پاک کردن تاتو

 

**مژده به کسانی که از مدل و رنگ تاتو های قدیمی خود ناراضی هستند **

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

یکشنبه 19 فروردین 1397 - 12:36:52
تاتو منم 13 سال پیش انجام شده خسته شدم از یکنواختی قرمز شده اعتمادبه نفسم از دست دادم وتی تو ایینه به خودم نگاه میکنم هرجاهم میرم میگن یا کبودوسیاه میشه یا جاش میمونه موندم باید چیکار کنم دوس ندارم باز هاشورو تاتو مجدد کنم ابروهای خودمو ترجیح میدم
چهارشنبه 06 دی 1396 - 12:38:39
من چهار سال پیش تاتو کردم الان هم قرمز شده میخوام کلن پاک بشه .جاش میمونه یا نه????
دوشنبه 27 آذر 1396 - 15:59:34
من میخوام ابرو هامو که تاتو کردمو پاک کنم خیلی عمیقه تاتو میخواستم ببینم میشه:$
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: