دوشنبه 08 تیر 1394 - 22:24:19

تاثیر مژه در زیبایی چشمها

'مژه مصنوعی'

انتخاب صحیح مژه مصنوعی

 برای زیبایی هر چه بیشتر چشمها و کامل شدن آرایش چشم ،مژه ها را نباید فراموش کرد.ریمل از قدیم راه حل مناسبی برای بلند کردن مژه ها و پر پشت نشان دادن مژه ها بوده است .اما در طول زمان محصولات و روش های  دیگری هم برای آرایش مژه ها ارایه شده مثل:مژه مصنوعی،اکستنشن مژه و فیبر مژه و...که البته فیبر مژه را به راحتی نمیتوان در مغازه های لوازم آرایشی و داروخانه ها پیدا کرد.

مزایای  مژه مصنوعی

تولیدکنندگان ریمل در آگهی های بازرگانی خود مدام فرمول جدیدی ارائه می دهند؟ و هر بار مدعی هستند که این فرمول جدید کار مژه مصنوعی را برای شما انجام می دهد! و این داستان همچنان ادامه دارد. دلیل این امر آن است که هیچ ریملی نمی تواند مژه شما را بلندتر، ضخیم تر و پرپشت تر از مژه مصنوعی جلوه دهد.

دوم اینکه: مژه های مصنوعی کاربرد راحتی دارد و کافی است آن را یکبار بچسبانید. جنس های جدیدی به بازار آمده که نیاز به چسب جداگانه ای ندارد و استفاده از آنها آسان شده و فقط آماده گذاشتن روی مژه با یک فشار انگشت است. بعلاوه اینکه از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است چون یکبار مصرف نیست و می تواند چندین بار  استفاده شود همچنین تنوع دارد و با تغییر آرایش صورت، می توانید شکل آن را تغییر دهید. هنگام خرید مژه مصنوعی، یا مژه مصنوعی را انتخاب کنید که طبیعی به نظر برسد یا مژه رنگی را انتخاب کنید که جلب توجه بیشتری کند.

 

معایب مژه مصنوعی

دو کلمه ای که شخص بعد از گذاشتن مژه مصنوعی به آن فکر می کند: چسب مژه است. کثیف کاری دارد و خصوصا زمانی که چشم شما به چسب حساس است چشم قرمز و یا حتی عفونی می شود.

مساله دیگر افتادن مژه مصنوعی است. زمانی که در میهمانی یا جشن عروسی، خود عروس یا اقوام درجه یک او هستید و همه نگاه ها به سمت شماست اتفاق بدی می افتد و آن اینکه مژه مصنوعی می افتد و گم می شود و شما روی زمین دنبال آن می گردید! به این نکته توجه کنید: قبل از اینکه مژه مصنوعی را از روی مژه خود بکنید، چسب آن را جدا کنید.

نحوه استعمال

راهنمای استفاده از ریمل را بخوانید. مواردی که اشاره می شود را بررسی کنید، 1- بلندی و خمیدگی تارهای برس ریمل با شکل چشم و مژه شما تناسب داشته باشد. اگر بلندتر از مژه شما بود اضافی آن را ببرید. 2- ریمل را از سمت لبه های تیز آن خم کنید تا شکل C حاصل شد این کار باعث می شود از نظر انعطاف پذیری با خطوط مژه شما تناسب بیشتری داشته باشد. اگر خود مژه مصنوعی چسب نداشت قبل از گذاشتن مژه، با استفاده از خلال دندان یک لایه نازک چسب روی انتهای مژه بزنید. 10 ثانیه صبر کنید سپس مژه مصنوعی را روی مژه قرار دهید. برای یکدست شدن و همرنگ شدن مژه مصنوعی با مژه طبیعی می توان رویش ریمل زد.

'فیبرمژه'

مزایا فیبرمژه

فیبرمژه می تواند دومین انتخاب خوب شما باشد تا به طور طبیعی مژه های شما را بلند و پرپشت نشان دهد نه فقط طبیعی دیده می شود بلکه طریقه استفاده از آنها آسان تر از مژه مصنوعی است، فیبرها شبیه ریمل، یک تیوپ و یک ابزار کوچک دارد که به کمک آن، مستقیما روی مژه کشیده می شود. فیبرهای ترکیبی که مرکب از چند ماده مصنوعی است به انواع مژه می چسبد، بلندی آن به مژه طبیعی شباهت دارد و با قرار گرفتن در فضای بین مژه ها باعث افزایش حجم مژه و در نتیجه پرپشت جلوه دادن آن می شود.

معایب فیبرمژه

فیبر مژه ها بسیار نازک هستند و می توانند به راحتی وارد چشم شوند و خطر عفونت چشمی را افزایش دهند. کسانی که از لنز استفاده می کنند بهتر است بیشتر مراقب باشند یا اینکه از استفاده فیبر و لنز به صورت همزمان خودداری کنند. و در طول مدتی که فیبرها روی مژه شما قرار دارند همیشه خطر افتادن آنها روی صورت یا حتی روی شیشه عینک شما (اگر عینکی هستید) وجود دارد و هر چه زمان بیشتری می گذرد خطر افتادن فیبر بیشتر می شود و اگر ریمل هم روی آن کشیده شده باشد که دیگر هیچ! یکی دیگر از معایب فیبر ها چسبندگی آن در گوشه های مژه هاست که یک درگیری مداوم در طول مهمانی برای شما خواهد بود. اگر با همه این معایب باز هم می خواهید از فیبر مژه استفاده کنید توصیه ما این است که محصولات شرکت های مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام فیبر با شرایط استفاده شما مناسب تر است.

نحوه استعمال

بعضی از فیبرها خود دارای ریمل هستند. ولی برخی دیگر را حتما باید با ریمل مجزا استفاده کنید. این فیبرمژه ها در تیوپ جداگانه ای عرضه می شود و استفاده از آنها چند مرحله دارد. ابتدا مژه را فر دهید سپس روی مژه را ریمل زده سپس فیبر را روی مژه های خود از ته مژه تا نوک آن بکشید توجه داشته باشید که فیبر را فقط روی مژه بالایی بکشید تا چشمان شما حالت عنکبوتی پیدا نکنند هنگام کشیدن فیبر با ابزاری که همراه آن ارائه شده است بسیار دقت کنید که فیبر را فقط روی موهای مژه بکشید فضای خالی را پر کنید تا حجم لازم را به آن بدهید. حال کار را با یک لایه دیگر از ریمل از ته تا نوک مژه تمام کنید تا فیبر و مژه را با ریمل بپوشانید.

'اکستنشن مژه'

افزایش طول و حجم واضافه کردن مژه ها  با کمک گرفتن از موی طبیعی یامصنوعی که به صورت خارجی به مو یا مژه وصل می شوند،را اصطلاحا" اکستنشن مژه"می گویند.

تارهای مژه را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند که بسیارظریف ونازک هستند وکاملا مشابه موهای طبیعی.

محاسن اکستنشن مژه

اکستنشن مژه به مراتب خیلی بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و خطر ریزش کمتری مژه گان شما را تهدید می‌کند.

 شما هنگامی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید احساس سنگینی را بر روی چشمانتان احساس می‌کنید اما اکستنشن این حالت سنگینی را ندارند

دوام وماندگاری اکستنشن مژه اول بستگی به مهارت آرایشگر،روش زدن.وچسب.و به مراقبت وتوجه مشتری (نگهداری صحیح ومراجعه مداوم وترمیم وپیگیریهای دقیق) دارد .و معمولا زمان ترمیم اکستنشن مژه یکمرتبه در ماه است.

شما هنگامی که کاشت انجام میدهید از مژه های مصنوعی چند شاخه ای استفاده می کنید که حجم و وزن بالای مژه باعث سنگینی میشوند اما اکستنشن بسیار شکیلتر وطبیعی تر وسبکتراست.

معایب اکستنشن مژه:

از معایب اکستنشن مژه شاید به توان به زمان ترمیم آن اشاره کرد.زیرا اکستنشن مژه کاملا کار تخصصی است و حتما باید در یک آرایشگاه معتبر و توسط کارشناس این کار انجام شود و شما باید حتما یکبار در ماه وقت بگذارید و سری به آرایشگاه بزنید و اکستنشن مژه کاری نیست که خودتان در منزل انجام دهید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: