دوشنبه 15 تیر 1394 - 22:22:52

6 روش ساده برای سفید کردن ناخن ها

ما معمولا از رنگ های روشن و برق ناخن استفاده می کنیم اما کا فیست یک بار از لاک مشکی استفاده کنیم تا با مشکل تیره شدن سطح ناخن ها روبرو شویم. برای جلوگیری از این تیرگی کافیست ابتدا یک لایه اولیه بزنیم یا برای رفع این تیرگی  از روش های سریع و ساده زیر استفاده کنیم تا ناخن های ما رنگ طبیعی خود را بازیابند.

 

1-خمیر دندان سفید کننده: خمیردندان را با استفاده از یک مسواک بچه روی ناخن ها مالیده و یک یا دو دقیقه آن را بسابید. بسته به تیرگی ناخن ها این کار را چندین بار تکرار کنید. خمیر دندان سفید رنگ در مقایسه با خمیر دندان ژله ای قرمز و آبی موثرتر است. همچنین اضافه کردن بکینگ سودا به خمیر دندان نتیجه را بهتر میکند.

2-آب لیمو ترش و بکینگ سودا: نصف یک لیمو ترش (یا بیشتر)را در یک کاسه پلاستیکی آب گیری کرده و به آن بکینگ سودا اضافه کنید تا شکلی خمیر مانند بدست آید. سپس با استفاده از یک مسواک کهنه این خمیر را روی ناخن هایتان بمالید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید. اگر کنار ناخن های خود یک بریدگی هرچند کوچک دارید بهتر است از این روش صرف نظر کنید چرا که خاصیت اسیدی لیمو ترش برای زخمتان خیلی خوب نیست.

3-هیدروژن پروکسید 3 درصد و بکینگ سودا: این دو را با هم مخلوط کرده تا یک حالت خمیری مانند بدست آید. ناخن های خود را با این خمیر پوشانده و سه دقیقه صبر کنید سپس آن ها را با آب گرم بشویید.

4-تمیز کننده دندان مصنوعی: چند قرص را در آب گره حل کرده و بگذارید ناخن هایتان به مدت 5 دقیقه در آن خیس بخورد. این کار در صورت داشتن این نوع تمیزکننده امکان پذیر است.

5-مداد سفید کننده ناخن: از این مداد برای سفید کردن و سالم تر نشان دادن ناخن ها استفاده می شود.(مانند یک مانیکور اما طبیعی تر)

6-استفاده از یک لایه زیرین: شما می توانید از لک شدن و تیرگی ناخن های خود با استفاده از یک لایه لاک زیر لاک اصلی خود جلوگیری کنید. این مرحله اضافی در مقایسه با روش های سفید کردن کار ساده ای است. فراموش نکنید که این روشها ممکن است دستان شما را خشک کنند بنابراین پس از انجام کار از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: