پنجشنبه 18 تیر 1394 - 23:11:48

10 مدل لاک ناخن برای پوست های تیره

لاک های ناخن یکی از محبوب ترین وسایل آرایشی هستند که می توانند رنگ پوست شما را زیباتر جلو دهند. اگرچه پوست های تیره در این زمینه با کمی مشکل روبرو هستند، اما انتخاب صحیح رنگ لاک می تواند به آنها کمک کند. به خاطر داشته باشید که برخلاف تصور عموم رنگ های تیره به شما جذابیت بیشتری می بخشند. مثلا بیشتر به رنگ بلوطی، سبز تیره،قهوه ای و قرمز فکر کرده و از رنگ های روشن به خصوص نارنجی، سفید ونقره ای دوری کنید. شما می توانید لاک را قبل از زدن بر روی ناخن کنار دستتان قرار داده و چک کنید که آیا این رنگ به شما می آید یا نه. نمونه ای از لاک های ناخن که مناسب پوست تیره باشند در ادامه آورده شده است.

1.       بلوطی

 

بلوطی نوعی قرمز تیره با ترکیب رنگ قهوه ایست که جذابیت خاصی به ناخن های شما می بخشد. در صورت استفاده از این رنگ دقت کنید که لاک را دو بار و با کمی فاصله بزنید. این رنگ پرطرفدارترین رنگ لاک برای پوست های تیره است.

2.       طلایی

 اگر می خواهید از رنگ زرد استفاده کنید اما نگران هستید که برایتان مناسب نباشد، می توانید به جای آن از لاک طلایی استفاده کنید.

 

3.سبز تیره

آیا از استفاده کردن از رنگ سبز اجتناب می کنید؟ بهتر است که تجدید نظر کنید، چرا که این رنگ سبز تیره هماهنگ با پوست شماست.

 

4.       قرمز جیغ

تعجب نکنید چرا که رنگ قرمز برای پوست های تیره بسیار مناسب است. قرمز جیغ بهترین رنگی است که می توانید روی ناخن هایتان امتحان کنید. این رنگ یکی از پر طرفدارترین رنگ هاست زیرا هیچ رنگ پس زمینه ای مانند نارنجی یا صورتی با آن ترکیب نشده است.

5.       کرم

این رنگی است که شما سر کار هم می توانید از آن استفاده کنید.

 

6.       جگری

این رنگ یکی از رنگ های پرطرفدار بوده که ترکیبی از قرمز و بنفش است و رنگ تیره آن به روشن تر نشان دادن پوست شما کمک می کند.

 

7.آبی آسمانی

اگر حوصله آزمایش رنگ های جدید را دارید، می توانید از رنگ آبی آسمانی استفاده کنید. به خصوص که این رنگ در تابستان جلوه ی بیشتری دارد.

 

8.شکلاتی

شکلاتی که یادآور رنگ شکلات آب شده می باشد برای پوست شما بسیار مناسب است. ترکیب این رنگ با طلایی نیز ناخن های شما را زیباتر میکند.

 

9.بنفش مخملی

بنفش مخملی یک رنگ زیباست که یادآور انگور های یاقوتی است. دقت کنید که رنگ های بنفش تیره یا روشن به اندازه این رنگ مناسب شما نیستند.

10. طلایی براق

اگر مناسبت ویژه ای در پیش دارید این رنگ زیبا به زیبایی ناخن های شما کمک می کند، چرا که ترکیب طلایی و نقره ای این رنگ جلوه زیبایی به ناخن های شما می بخشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 30 آبان 1397 - 15:18:38
عاااااالی
سه شنبه 01 آبان 1397 - 09:18:05
زیبا
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: