یکشنبه 21 تیر 1394 - 23:45:59

چطور رنگ رژ لبمان را ثابت نگه داریم

هیچ کس نمیخواهد بعد از خوردن غذا یا خوراکی های مختلف رژ لبش کمرنگ شود. اگرچه می توان دوباره ودوباره رژ لب را تمدید کرد اما اگر به دنبال روش ساده تری هستید که رژتان کمرنگ نشود، روش های زیر پیشنهاد می شوند:

1.      لایه برداری کنید

مشابه بقیه اعضای بدنتان، لایه برداری به شما کمک می کند تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید. به میزان مشابه عسل و شکر را با هم مخلوط کرده و با یک مسواک نرم روی لب هایتان بمالید. این کار را یک تا دوبار در هفته انجام دهید تا به سرعت لب هایی نرم و زیبا داشته باشید.

2.      لب های خود را مرطوب نگه دارید

سعی کنید رژ لبت را روی لب های خشک و پوست پوست نزنید، چرا که  این کار لب های شما را خشک تر می کند. پس برای این که مطمئن باشید لب های نرمی خواهید داشت، طی روز و قبل از استفاده از رژ از مرطوب کننده لب استفاده کنید.

3.      زیر سازی

مشابه صورت ، چشم ها و دیگر نقاط، لب ها نیز نیاز به یک زیر سازی مناسب دارند که شما می توانید این کار را به وسیله خط لب نیز انجام دهید.این کار پایه رژ زدن را برای شما آماده می کند.

4.      رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید

حالا وقت این است که رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ، سعی کنید به جای استفاده از رژ لب به طور مستقیم از پد و یا فرچه مخصوص این کار استفاده کنید. سپس یک دستمال کاغذی بین لب هایتان قرار داده و رژ خود را دوباره  بزنید تا وضوح رنگ رژ و ثابت ماندن رنگ آن را تضمین کنید.

5.      تثبیت نهایی

در آخر، روی رژ خود کمی پنکک زنید. نگران خشک شدن لب هایتان نباشید، زیرا تنها به مقدار کمی پودر روی لب هایتان نیاز دارید تا ثابت ماندن رنگ آنها را تثبیت کنید و دیگر نگران پاک شدن آن نباشید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 07 مرداد 1394 - 14:21:00
این مطلب خیلییییییی مفید بود ...
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: