پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 07:20:16

راهکارهای ساده مراقبت از پوست

مراقبت از پوست با ماسک و لایه بردار

معرفی یکی از بهترین مراکز تخصصی مراقبت از پوست

 

راهکارهای مراقبت از پوست


بسیاری از افراد به خصوص خانم ها با دغدغه مراقبت از پوست مواجه هستند. هیچ گاه نمی توان شخصی را پیدا کرد که از بروز چین و چروک روی پوست خود راضی و خوشحال باشد. اغلب افراد تمایل دارند پوست جوان و شادابی داشته باشند تا سن شان پایین بیاید. به بیانی دیگر، همه ما تمایل داریم هر طور که شده، روند پیری پوست مان را به تعویق بیندازیم. در ادامه این مطلب قصد داریم راهکارهای ساده مراقبت از پوست را به شما آموزش دهیم. همچنین، قصد داریم شما را با یکی از بهترین مراکز تخصصی مراقبت از پوست آشنا کنیم تا بیش از پیش پوست خود را سرحال و شاداب کنید.


پاکسازی و لایه برداری پوست را فراموش نکنید


اگر نسبت به از بین بردن سلول های مرده پوست خود اقدامی نکنید، خیلی از مشکلات پوستی نظیر جوش و آکنه، بروز چین و چروک، عدم بازتاب نور و از دست رفتن شفافیت به سراغ شما خواهد آمد. بهتر است کرم های لایه برداری را تهیه کنید که در تولید آن ها از اسیدهای آلفاهیدروکسی مانند اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک استفاده شده باشد. این گونه، روند از بین بردن سلول های مرده پوست تسریع می یابد. بهتر است کرم های لایه بردار، حدود 8 درصد از این مواد را داشته باشند؛ چرا که مقدار بیش از این مواد می تواند به پوست آسیب برساند. توجه داشته باشید که امکان دارد در دفعات نخست استفاده از لایه بردارها، پوست شما دچار سوزش شود. اما به مرور زمان به آن عادت خواهد کرد و دیگر دچار سوزش نخواهد شد.


از ماسک های طبیعی پوست استفاده کنید


هفته ای سه مرتبه از انواع ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کنید. انواع توت ها یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت ماسک طبیعی به شمار می روند که تاثیر ضد پیری نیز دارند. به عنوان مثال، تمشک حاوی الاجیک اسید است که موجب کاهش چین و چروک های پوستی می شود. آب تمشک قادر است از کلاژن پوست محافظت کرده و شادابی و زیبایی را به آن بازگرداند. برای تاثیر پذیری بیشتر می توانید به ماسک تمشک خود مقداری عسل اضافه کنید. عسل خاصیت رطوبت رسانی دارد و پوست شما را به خوبی آبرسانی می کند. ماسک ها را روی پوست تمیز قرار دهید و پس از گذشت 15 تا 20 دقیقه با آب سرد آبکشی نمایید.


از مصرف میوه و سبزیجات غافل نشوید


آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات، کمک بسیاری به پاکسازی پوست و همچنین پیشگیری از پیری زودرس می کنند. علاوه بر این، خاصیت ضد سرطانی دارند و دارای عناصری هستند که در سیستم گوارش ما از بین نمی رود. میوه و سبزیجات را اگر مستقیما روی پوست قرار دارید، حتی خاصیت بیشتری نیز خواهند داشت. یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از پوست، مصرف بروکلی است. بروکلی حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ث بوده که مصرف آن بهبود زخم ها، جای جوش و همچنین محافظت از پوست را به دنبال دارد. با مصرف بروکلی می توانید آثار تیرگی پوست ناشی از اشعه نور خورشید را نیز درمان نمایید.


قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید


یکی از بدترین کارهایی که می توانید در حق پوست تان انجام دهید، خوابیدن همراه با آرایش است. باقی ماندن آرایش و آلودگی روی پوست نه تنها موجب بروز خشکی می شود، بلکه موجب بروز پوسته های سفید نیز می شود. علاوه بر این، اکثر مواد آرایشی حاوی نوعی مولکول قندی هستند که موجب رشد قارچ در طول شب می شوند. آرایش چشم را نیز به خوبی پاک کنید؛ چرا که باقی ماندن آن می تواند موجب خارش اطراف چشم و بروز جوش های ریز سفید رنگ شود.


استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید


استفاده از کرم ضد آفتاب، راهی ساده برای جوان تر نشان دادن پوست است. از آن جایی که 90 درصد چین و چروک ها در اثر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب پدید می آید، استفاده از کرم ضد آفتاب از اهمیت بالایی برخوردار است. کرم ضد آفتاب را نه تنها در تابستان، بلکه باید در همه فصول سال مورد استفاده قرار دهید. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که دارای حداقل SPF30 باشد و هر چهار ساعت آن را تمدید کنید.


تلفن همراه خود را مدام تمیز کنید


شاید باورش برای شما نیز سخت باشد؛ اما چه بخواهید چه نخواهید، تلفن همراه شما از سرویس بهداشتی نیز آلوده تر است. صفحه شیشه ای تلفن همراه قادر است میکروب های زیادی را به خود جذب کند و در تماس با صورت شما، آن را به راحتی منتقل کرده و موجب بروز آکنه شود. بهترین راهکار برای مقابله با این موضوع، ضد عفونی کردن صفحه تلفن همراه است. دستمال های آنتی باکتریال و الکل سفید از بهترین گزینه هایی هستند که می توانید جهت تمیز کردن تلفن همراه تان از آن ها استفاده کنید.


لوازم آرایشی خود را تمیز کنید


انواع برس ها و اسفنج های آرایشی محل خوبی برای تجمع و رشد باکتری های ایجاد کننده آلودگی است. سعی کنید هر دو تا سه هفته یک بار برس ها و اسفنج های آرایشی خود را بشویید. برای این کار استفاده از شامپو بچه بهترین گزینه است. می توانید مقداری آب ولرم دورن یک لیوان ریخته و کمی شامپو بچه به آن اضافه کنید. سپس برس ها و پدهای آرایشی خود را درون آن قرار داده و بگذارید حداقل یک ساعت در آن خیس بخورد. سپس آن ها را درآورده و حسابی با آب ولرم بشویید. سپس در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا هم خشک شده و هم ضد عفونی شود.


به مراکز زیبایی پوست مراجعه کنید


استفاده از انواع ماسک های خانگی و لایه بردارها به سلامت پوست شما کمک بسیاری می کند؛ اما اگر می خواهید پوست خود را اصولی پاکسازی کنید، بهتر است که به یک مرکز تخصصی پوست و زیبایی مراجعه کنید. اگر به دنبال یک مرکز پوست حرفه ای و معتبر هستید، پیشنهاد ما به شما، مرکز پوست و زیبایی شقایق قنبری است.

 

معرفی مرکز زیبایی و فیبروز شقایق قنبری


معرفی مرکز میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری

 

سرکار خانم شقایق قنبری از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه های مراقبت زیبایی آغاز نمود و با توجه به رشته تحصیلی و سابقه کار در بیمارستان به عنوان سوپروایزر آموزشی توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و ایمنی کار از ابتدا تا به امروز اولویت قرار داده شد. ایشان دارای گواهینامه بین المللی آمیا آلمان و مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای و نیز مدرک مربیگری فنی و حرفه ای میباشند. مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری به صورت کاملا حرفه ای به انجام خدمات و آموزش تکنیک های جدید و به روز در زمینه پوست و میکروپیگمنتیشن، پوست شناسی و چهره شناسی میپردازد.

با توجه به پرخطر بودن میکروپیگمنتیشن و کنتراندیکاسیونها نیاز مبرم به دانش پزشکی، استانداردهای بهداشتی و ایمنی، لوازم یکبار مصرف و تجهیزات ایمن با مجوز وزارت بهداشت وجود دارد. در مرکز فوق تخصصی میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری تاتو ایمن با بالاترین استاندارد های بهداشت و کیفیت بین المللی تحت نظارت خانم قنبری با سالها تجربه در زمینه بهداشت و درمان انجام میشود.

 

معرفی انواع خدمات مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری

 

میکرونیدلینگ

  • پاکسازی پوست
  • جوانسازی پوست

خدمات تخصصی هاشور ابرو

  • هاشور ابرو به روش فیبروز
  • هاشور پیگما بلید
  • هاشور ابرو نچرال
  • هاشور ابرو مویی
  • هاشور ابرو سه بعدی
  • هاشور ابرو به روش نانو
  • طراحی و قرینه سازی ابرو


میکروپیگمنتیشن لب
 


تاتو خط چشم

 

  • آی شیدینگ
  • شیدینگ مژه
  • تاتو بن مژه
  • میکروپیگمنتیشن مژه
  • خط چشم


میکرواسکالپ


شبیه سازی موی سر، میکروپیگمنتیشن سر

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ شقایق قنبری

 

آدرس مرکز تخصصی  میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری

 

سعادت آباد- علامه شمالی- نبش خیابان چهاردهم- ساختمان سایه- واحد 4 - مرکز خدمات و آموزش میکروپیگمنتیشن و مراقبت پوست و زیبایی شقایق قنبری
 

تلفن مرکز تخصصی  میکروپیگمنتیشن شقایق قنبری


09125958369 - 02126765475


 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: