سه شنبه 22 شهریور 1401 - 14:07:42

بیبی بومر چیست و چگونه انجام می شود؟

روش کاشت بیبی بومر

آموزش ترمیم کاشت ناخن بیبی بومر

 

بیبی بومر چیست و چگونه انجام می شود؟

 


کاشت و طراحی ناخن از قانون ساده اما مهمی پیروی می کند: استفاده از رنگ های تیره برای فصل سرما و استفاده از رنگ های روشن و شاد برای فصل گرما. اما ما در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با یک مدل کاشت و طراحی ناخن آشنا کنیم که متناسب با هر فصل بوده و می توانید به راحتی مورد استفاده قرار دهید. این نوع کاشت مدلی نیست جز مدل بیبی بومر! با ما همراه باشید.


بیبی بومر چیست؟


بیبی بومر یک نوع طراحی ناخن است که در ترکیب رنگ آن از حدود دو سوم رنگ صورتی یا هلویی و یک سوم در قسمت لبه ناخن از رنگ سفید استفاده می شود که به صورت سایه روشن روی سطح ناخن نمایان است.
کاشت بیبی بومر از جمله کاشت های ساده و زیبا است که در آن پودرها در هم محو شده و از تنالیته رنگی پرطرفدار هلویی و سفید گچی استفاده می شود. البته می توان از پودرهای رنگی نیز برای این کار استفاده کرد و برای زیبایی هر چه بیشتر، از نگین اتریشی استفاده نمود. معمولا بهتر است درطراحی ناخن بیبی بومر از کاشت پودری استفاده کرد؛ اما استفاده از ژل یا رنگ آکریلیک با استفاده از اسفنج نیز میسر می شود.


کاشت ناخن پودری چیست؟



ناخن پودری مانند یک پیوند بین ناخن های واقعی و ناخن های مصنوعی است. این روش سه تا چهار هفته ماندگاری داشته و در مقایسه با کاشت ناخن آکریلیک یا ژل، در این روش سطح ناخن ها نازک تر و طبیعی تر به نظر می رسد. این نوع کاشت ناخن نیاز به وسایل کمتری داشته و مدت زمان کمتری نیاز دارد. به علاوه در این روش از اشعه UV استفاده نشده و بوی نامطبوعی هم حس نمی شود.

 

آموزش کاشت ناخن پودری

 

آموزش کاشت ناخن پودری

 

در مرحله اول باید ناخن ها را به خوبی مانیکور کنید تا از هر گونه بقایای کاشت قبلی پاک شده و آماده کاشت بیبی بومر شود. سپس یک تکه پارچه آغشته به الکل را روی سطح ناخن و پوست اطراف آن بکشید تا ناخن ضدعفونی شود. هر کس به ناخن های بلند، متوسط و یا کوتاه علاقه دارد. به همین دلیل قبل از هر کاری باید اندازه مناسب سر ناخن ها را پیدا کرده و این سری را به گونه ای انتخاب کنید که تمام عرض ناخن را به خوبی بگیرد. هر سری را با زاویه 45 درجه نگه داشته و 20 ثانیه صبر کنید. در صورتی که اندازه مناسب را ندارید، می توانید از سایزهای بزرگ تر استفاده کرده و سپس با سوهان آن ها را کوتاه کنید.
باندر را در حرکات ضربه مانند و آهسته روی ناخن ها بزنید. سپس 1 دقیقه صبر کنید تا به خوبی خشک شود. این کار را برای هر ناخن به صورت جداگانه انجام دهید. ناخن را به آهستگی در پودر ناخن موجود در محفظه فرو کرده و 5 ثانیه صبر کنید. سپس ناخن را بیرون آورده و این کار را برای انگشت های دیگر انجام دهید. برای از بین بردن پودرهای اضافی، ضربه های کوتاهی با انگشت بزنید تا پودر های اضافی از روی ناخن بریزند. پس از خشک شدن ناخن از یک برس ناخن استفاده کرده و بقیه پودرهای اضافی را از سطح ناخن پاک کنید.
در این مرحله بار دیگر کمی چسب روی سطح ناخن ها و نوک آن ها زده و آن ها را به آهستگی با چسب بپوشانید. در صورتی که به دنبال داشتن یک کاشت ناخن  رنگی هستید، می توانید ناخن ها را در پودرهای رنگی فرو کنید. سپس پودر اضافی را پاک کرده و برای بار سوم و آخر روی ناخن ها چسب بزنید.در صورتی که می خواهید ناخن ها ضخیم تر به نظر برسند می توانید این مراحل را چند بار دیگر هم تکرار کنید. اکتیویتر را مانند لاک معمولی روی ناخن ها زده و 5 ثانیه صبر کنید. سپس بار دیگر این کار را تکرار کرده و باز هم 5 ثانیه صبر کنید. با استفاده از یک سوهان نرم کناره های ناخن و قسمت های بیرون زده را سوهان بکشید. برای پایان کار از تاپ کُت استفاده کرده و آن را روی ناخن ها بکشید. سپس دو دقیقه صبر کنید تا ناخن ها خشک شوند.

 

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر


روش بیبی بومر، روشی است که در بین خانم های خوش سلیقه محبوبیت زیادی دارد. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی است ولی در آن سر سفید ناخن ها با بستر ناخن که به رنگ صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع کاشت ناخن، انتهای ناخن به رنگ خود ناخن هاست، با رشد ناخن ها، طراحی زیبایی خود را از دست نداده و طبیعی تر به نظر می رسد. به علاوه نتیجه به دست آمده آن، از هر نوع  کاشت ناخن دیگری زیباتر است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به آموزش کاشت ناخن بیبی بومر پرداخته می شود.

مراحل انجام کاشت بیبی بومر نیز مانند کاشت ناخن پودری است ولی در آن از دو رنگ پودر استفاده شده و کاشت ناخن بنحوی انجام می شود که روی ناخن ها شکل هایلایت مانندی به وجود می آید. این امر باعث شده که کاشت ناخن بیبی بومر به کاشت ناخن هایلایت هم شناخته شود.

 

کاشت ناخن بیبی بومر

 

مرحله اول

ژل بیس را به صورت بسیار نازکی روی ناخن ها بزنید تا بستر ناخن آماده کار شود. سپس آن را به مدت 2 تا 3 دقیقه زیر لامپ UV قرار دهید. نوع کاشت را به صورت بادامی و یا نوک تیز انتخاب کنید.

مرحله دوم

پودر بیبی بومر سفید را در سر ناخن زده و با برس آن را به خوبی پخش کنید. دقت داشته باشید که پخش کردن را به گونه ای انجام دهید که سفیدی از سر ناخن به سمت ریشه آن کمرنگ تر و محو شود. پس از قرار دادن پودر سفید و محو کردن آن، از پودری به رنگ گلبهی یا صورتی استفاده کرده آن را در ریشه ناخن ها قرار دهید. سپس آن را به سمت قسمت بالایی ناخن ها، محو کرده و در رنگ سفیدی که از قبل زده بودید، به خوبی محو کنید. در این جا ناخن را به مدت 15 تا 20 ثانیه زیر دستگاه قرار داده و سپس با استفاده از یک گیره با سر کج دو طرف ناخن را نگه دارید.

مرحله سوم

در صورتی که خواستار به دست آوردن شکل بادامی و طبیعی تری روی ناخن ها هستید، ناخن را بین گیره قرار دهید تا بهتر حالت گیرد. سپس به مدت 2 دقیقه بازهم آن را در زیر لامپ UV قرار دهید.

مرحله چهارم

در این مرحله روی ناخن را ژل زده و آن را برای قرار دادن در زیر لامپ UV آماده کنید. سپس آن را به مدت 30 تا 40 ثانیه در زیر دستگاه قرار دهید.

مرحله پنجم

سپس با استفاده از سوهان ناخن را سوهان کشیده و سپس با بافر روی آن را صاف کنید.

مرحله ششم

گرد و غبارهای به وجود آمده از سوهان کشیدن را به خوبی پاک کرده و روی ناخن تاپ کت براق بزنید. سپس برای آخرین بار، ناخن را به مدت 2 تا 3 دقیقه در زیر لامپ UV قرار دهید.


مزایای کاشت ناخن بیبی بومر

 

اگر کاشت ناخن را در یک سالن مجهز، استاندارد و تمیز انجام دهید، در آینده مشکلات بزرگ تر و غیر قابل جبران گریبان شما را نخواهد گرفت. ناخن در فرآیند کاشت با هیچ آسیبی مواجه نمی شود. تا زمانی که ناخن در طی فرآیند کاشت رشد کند و نیاز به ترمیم داشته باشد، به معنای آن است که از سلامت برخوردار بوده و دارای مشکل خاصی نمی باشد. علاوه بر این، افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، می توانند جهت ترک این عمل خود نسبت به انجام کاشت ناخن اقدام کنند. چرا که مواد به کار رفته در کاشت بسیار تلخ و بدمزه بوده و فرد را مجبور به ترک عادت می کند.

 

کاشت ناخن بیبی بومر

 

معایب کاشت ناخن بیبی بومر


در صورتی که کاشت ناخن را نزد ناخن کار حرفه ای و در محیط مجهز و تمیز انجام ندهید، عوارضی همچون احتمال بروز قارچ و عفونت را به دنبال خواهد داشت. نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن موجب تغییر رنگ و کدر شدن آن خواهد شد. با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی، ریشه آن از بین رفته و ناخن دچار تغییر می شود.
در برخی مواقع، مواد شیمیایی که برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرند، غیر استاندارد بوده و می تواند حساسیت های پوستی و عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی نیز از دیگر عوارض شایع کاشت ناخن است که به وسیله لوازم کاشت ناخن به راحتی قابل انتقال است.

 

معایب کاشت ناخن بیبی بومر


قیمت کاشت ناخن

 

هزینه کاشت ناخن کاملا به ناخن کار، حرفه او و طرح های درخواستی شما بستگی دارد. اما معمولا کاشت ناخن هزینه ای بین 100 تا 200 هزار تومان را در بر می گیرد. این قیمت با توجه به نوع کاشت، نوع ناخن، محل قرارگیری سالن زیبایی و میزان حرفه ای بودن ناخن کار تعیین می شود. به طور مثال، ناخن کار ممکن است بابت کاشت ناخن پودری هزینه ای معادل 120 هزار تومان از شما طلب کند؛ این در حالی است که کاشت ناخن به روش میکس غالبا هزینه ای بالاتر از این میزان است. قیمت ترمیم کاشت ناخن اما از این میزان کم تر بوده و معمولا یک سوم هزینه کاشت ناخن است. هزینه طراحی ناخن نیز به پیچیدگی یا سادگی طرح درخواستی شما بستگی دارد که بر حسب طراحی یک ناخن حساب می شود. به طور میانگین می توان گفت هزینه طراحی ناخن از ناخنی 7 تا 20 هزار تومان و حتی بالاتر، متغیر است.


آموزش ترمیم کاشت بیبی بومر


واضح است که ناخن ها به مرور زمان رشد کرده و قد می کشند. ناخن های دست حدودا دو الی سه میلیمتر در ماه رشد می کنند. از این رو، زمانی که شما کاشت ناخن انجام می دهید، بعد از مدتی که ناخن طبیعی رشد کرد، مواد از سمت ریشه به سمت جلو آمده و قسمتی از ناخن که رشد کرده بود، بدون پوشش می ماند. فرقی نمی کند که این پوشش کاشت پودری باشد، کاشت بیبی بومر یا لاک معمولی؛ این موضوع برای همه انواع کاشت ناخن صدق می کند.
در کاشت بیبی بومر، معمولا پس از گذشت دو تا سه هفته یا نهایتا یک ماه باید نسبت به ترمیم آن اقدام کنیم. با رشد ناخن، فشار روی صدف ناخن بر اثر کارهای روزمره بیشتر شده و حتی ممکن است شکستگی یا آسیب در بستر ناخن اصلی را در پی داشته باشد. با این حساب، متوجه می شویم که ناخن کاشته شده مادام العمر نبوده و نیاز به رسیدگی دارد. در حین ترمیم کاشت ناخن باید همواره به نکاتی توجه داشته باشید که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

 

روش ترمیم کاشت ناخن بیبی بومر

 

- قسمتی از ناخن که رشد کرده و نزدیک به کوتیکول قرار دارد، باید بستر سازی شود.
- چنانچه در هر قسمتی از ناخن که قبلا مواد زده بودیم متوجه شویم که مواد از ناخن اصلی جدا شده و بین آن ها فاصله افتاده است، باید مواد کهنه را از آن قسمت برداشته تا به ناخن طبیعی برسیم. به این عمل اصطلاحا هواگیری نیز گفته می شود.
- اگر عمل هواگیری به درستی انجام نشود، بعد از ترمیم به صورت یک خط منحنی زیر ناخن را هوا می گیرد که به مرور زمان موجب جذب رطوبت و ایجاد قارچ خواهد شد. اگر با پودر شفاف کار می کنید، این خط منحنی بعد از کار کاملا نمایان شده که اصطلاحا به آن می گوییم خط ترمیم از بین نرفته و یک ایراد بسیار مهم در کار محسوب می شود.
- چنانچه لیفتینگ زیاد باشد از سوهان برقی برای هواگیری استفاده می شود. انجام این کار با سوهان دستی بسیار مشکل و وقت گیر خواهد بود.
- جهت برداشتن مواد هوا گرفته در نزدیک کوتیکول با سوهان برقی، درست قسمتی که هوا گرفته را سوهان برقی نمی کشیم؛ بلکه کمی مانده به محل مورد نظر را سوهان می کشیم تا به ناخن طبیعی لطمه ای وارد نشود.
- در زمان بستر سازی، تنها روی ناخن طبیعی دی هیدارتور و پرایمر می زنیم نه روی کل ناخن.

 

در مطلب بیبی بومر چیست و چگونه انجام می شود به بررسی همه چیز درباره این نوع کاشت ناخن پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شود.

 

 

انجام کلی خدمات کاشت و طراحی به سبک اصولی با بهترین متریال وتنوع انواع طراحی

آموزش کلیه موارد فوق به صورت تخصصی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 18:58:35
عالی و مفید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: