یکشنبه 28 تیر 1394 - 22:04:38

بهترین مدل مو برای موهای فر

در بسیاری از موقع افرادی که موی صاف دارند، آرزو ودارند که موهایی فر داشته باشند. اما آن ها درباره دشواری حالت دادن و مدل دادن به این موها نمی دانند. در اینجا مدل های مویی آورده شده است که به کسانی که موهای فر و مجعد دارند  در داشتن موهایی زیبا و مد روز کمک می کند.

 مدل موی پیکسی

اگر این مدل موی کوتاه را دوست دارید اما از این مقدار کوتاهی موهایتان وحشت دارید، کافیست به بسیاری از بازیگران زیبایی دقت کنید که موهای فر و بلند خود را به این مدل کوتاه کرده اند و به بهترین نتیجه ممکن نیز دست یافته اند. خوبی مدل موی پیکسی در موهای فر این است که به راحتی حالت گرفته و نگه داری ساده ای به خصوص در موهای فر دارد. اگر می خوهید موهای خود را به این مدل کوتاه کنید، بالای سرتان را بلندتر کوتاه کرده تا موهای مواج و فر شما بتوانند بهتر حالت  پذیرند. از طرفی باید توجه داشته باشید که هر مدل مویی که به این میزان کوتاه باشد نیازمند استفاده از محصولات ویژه ایست تا وز نکرده و بهتر حالت را بگیرد.

مدل موی لاب

این مدل مو که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است، مشابه مدل موی باب است منتها با قد بلندتر و برای موهای فر شما بسیار مناسب است. اگر می خواهید برای موهای خود یک مدل موی بی نقص داشته باشید، کافیست مدل موی لاب را با کمی زاویه بیشتر و لایه های بیشتر روی موهایتان امتحان کنید. مدل موی لاب با موهای شما روی صورتتان نشسته و ظاهری زیبا و طبیعی برای شما می آفریند، به گونه ای که انگار این مدل مو برای شما آفریده شده است. همچنین مدل موی لاب روی موهای صاف و فر به یک اندازه زیباست پس اگر می خواهید موهای خود را صاف کنید نیز موهایی زیبا خواهید داشت.

مدل فر در هم

همان طور که در سال های گذشته این مدل مو به خصوص در کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج داشت امروزه نیز طرفداران خود را پیدا کرده است. مدل فر در هم برای موهای متوسط و تا روی شانه بسیار مناسب بوده و به شما در داشتن ظاهری زیبا کمک می کند. اصلی ترین رمز این مدل فر در هم این است که لایه های زیادی در مو قرار داشته و این لایه ها هیچ کجا به هم متصل نیستد. ظاهر این مدل مو باید آزاد و کمی به هم ریخته باشد. همچنین برای زیبایی بشتر این مدل می توانید از چتری های کوتاه و یا چتری های بلندی که در یک سمت صورت قرار گرفته اند، استفاده کنید. 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئو آموزش انواع کوتاهی می توان اینجارا کلیک کنید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 11:21:56
واقعا مدل دادن به مو برای موهای فر خیلی سخته
ولی این مدلا خوبهههههه
به نظر آسون میاد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: