یکشنبه 28 تیر 1394 - 22:11:20

بهترین مدل مو برای موهای پرپشت

موهای پرپشت همیشه مایه حسرت دیگران بوده است و همه می خواهند موهای پری داشته باشند. اما کسانی که موهای پری دارند می دانند که همیشه پر بودن موها به آن اندازه ای که به نظر می رسد جذاب نیست. به عنوان مثال از آن جایی که موهای پر سنگین هستند، حالت دادن به آن ها ساده نیست. پس برای کمک به خانم هایی که مو های پری دارند در اینجا چند مدل مو آورده شده است تا تنوع بیشتری در حالت دادن موهای خود داشته باشند.

مدل باب ومدل لایه لایه

باید به کسانی که فکر می کنند اگر موهای پر کوتاه  شوند ظاهر نازیبایی پیدا می کنند گفت که سخت در اشتباه هستند. به طور مثال  مدل باب و مدل لاب روی موهای پرپشت بسیار زیبا می شوند. به خصوص  این مدل ها و همچنین مدلی که درآن موها لایه لایه کوتاه شوند، روی موهای پر و صاف جذابیت خاصی پیدا خواهند کرد. اما اگر موهای پر و فری دارید این مدل ممکن است برای شما کمی مشکل ایجاد کند.

همچنین باید در نظرداشته باشید که این تصور که هرچه موها کوتاه تر باشند حالت دادن به آن ها ساده تر است، کاملا اشتباه است. زیرا هرچه موها کوتاه تر باشند، حالت دادن به آن ها زمان بیشتری می خواهد. این حرف به این معنی نیست که شما موهایتان را کوتاه نکنید، اما برای این هدف می خواهید موهای خود را کوتاه کنید، در نظر داشته باشید که حالت دادن به موهای پر و کوتاه کار زمان بری است.

علاه بر آن پیشنهاد می شود که از اسپری براق کننده برای جذابیت بیشتر لایه های موهای خود و از اسپری مو برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید تا در طول روز زیبا باقی بمانند.

کوتاهی تا روی شانه با چتری های بلند

   یک مدل موی متوسط تا روی شانه برای خانم هایی که موهایی پرپشت دارند، یکی از بهترین حالات ممکن است. به خصوص مدلی که به اندازه 5 تا 6 سانتیمتر زیر شانه های شما باشد و لایه لایه کوتاه شده باشد. گاهی اوقات خانم ها از کوتاه کردن موهای خود به این اندازه واهمه دارند و فکر می کنند مناسب آن ها نیست ولی می توان به شما اطمینان داد که این مدل مو به خصوص در موهای پرپشت بسیار زیبا می شود. همچنین خرد کردن مو نیز به زیبایی هرچه بیشتر این مدل کمک می کند،  که این لایه های مو می تواند از 8 تا 12 سانت از  ریشه مو باشد. در واقع این لایه لایه کوتاه کردن به هدف گرفتن وزن مو، و حالت دادن راحت تر موها به خصوص در موهای پر پشت است.

روش دیگری که کمی از وزن مو را گرفته و به جذایت موها کمک می کند، کوتاه کردن چتری هاست. که می توانید این چتری ها را بلند کوتاه کرده و به صورت کج در صورت خود قرار دهید.

موهای بلند خرد شده

 

داشتن موهای خرد شده و لایه لایه برای کسانی که موهای پرپشت و بلند دارند یک ضرورت است زیرا به زیبایی موها افزوده و در عین حال از وزن آن کم می کند.اگر موهای بلندی دارید و می خواهید آن ها را خرد کنید، از آرایشگر خود بخواهید که خرد کردن مو را از روی شانه تان انجام دهد. همچنین برای حالت دادن بیشتر مو می توانید آن ها را فر کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئو آموزش انواع کوتاهی می توان اینجارا کلیک کنید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

جمعه 16 آذر 1397 - 08:33:28
سلام میشع یه مدل مو واسه پر نشون دادن موهای کم پست نشون بدید
دوشنبه 05 مرداد 1394 - 14:20:32
sami عزیز
حتما در اسرع وقت، مطلبی در این مورد در سایت قرار می دهیم.
دوشنبه 05 مرداد 1394 - 14:10:12
میشه یه راه حل برای اونهایی که موهاشون کم پشت و صاف هست بگید؟؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: