چهارشنبه 05 تیر 1398 - 11:20:34

روش های چاق شدن صورت

چاق شدن صورت از طریق روش های طبیعی

چاق شدن صورت با ورزش

 

روش های چاق شدن صورت

 


لاغر شدن صورت یکی از مشکلاتی است که با افزایش سن به سراغ افراد می آید. معمولا تلاش های گسترده ای برای رفع مشکل لاغری صورت انجام می شود که برخی از آن ها کارساز و برخی دیگر کاملا بیهوده هستند. اگر شما هم به فکر درمان این عارضه هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب روش های چاق شدن صورت از وب سایت رژلب را از دست ندهید.


چاق شدن صورت از طریق روش های طبیعی


در طب مدرن شیوه های بسیاری مانند تزریق ژل و بوتاکس وجود دارند که به از چاق شدن صورت کمک شایانی می کنند. متاسفانه این روش ها با مضرات بسیاری همراه هستند و شما باید هر چند ماه یک بار نسبت به ترمیم دوباره و پرداخت هزینه اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای انجام کارهای خطرناک، از روش های سنتی و طبیعی برای چاق شدن صورت خود استفاده نمایید.


استفاده از ماسک خیار برای چاق شدن صورت


خیار از خواص زیادی برای لطافت و آبرسانی به پوست برخوردار است. همچنین، استفاده موضعی از این میوه می تواند سلول های سطحی پوست شما را به خوبی رطوبت رسانی کند. برای تاثیرگذاری بیشتر این محصول، می توانید آن را به صورت ماسک روی پوست صورت قرار دهید. برای این کار ابتدا یک عدد خیار را رنده ریز کرده و دو قاشق گلاب به آن اضافه کنید. سپس به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار دهید. به این ترتیب، در عرض دو هفته سلول های پوست شما به خوبی آبرسانی شده و آب میان بافتی آن در پرتر به نظر رسیدن چهره نقش به سزایی را ایفا خواهند کرد.

 

چاق شدن صورت با ماسک خیار


نوشیدن آب برای چاق شدن صورت


نوشیدن آب هم می تواند در چاق شدن صورت شما تاثیر زیادی داشته باشد. به خصوص زمانی که ورزش های سخت و تمرینات بدنسازی انجام می دهید. افرادی که به طور منظم ورزش می کنند، معمولا با لاغری صورت مواجه هستند و پس از مدت زمانی احساس می کنند چهره شان دیگر آن جذابیت همیشگی را ندارد. برای حل این مشکل کافیست نوشیدن آب به میزان کافی را بین تمرینات ورزشی روزانه تان بگنجانید. نوشیدن آب به شما کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تان تامین شده و عضلات شما پرحجم شود.

 

تاثیر آب در چاق شدن صورت


مصرف میوه و سبزیجات برای چاق شدن صورت


میوه و سبزیجات سرشار از فیبر هستند که در آبرسانی به پوست و پر نشان دادن چهره موثر واقع می شوند. علاوه بر این، زمانی که شما به مصرف میوه و سبزیجات به عنوان میان وعده خود روی می آورید، کمتر به سراغ غذاهای مضر مانند فست فودها و تنقلات پرچرب نیز خواهید رفت. در این بین، هویج یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید جهت آبرسانی هر چه بیشتر به پوست از آن استفاده کنید. این میوه مفید را در میان وعده هایتان قرار داده و این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا متوجه بروز تغییراتی در خود شوید.

 

چاق شدن صورت با میوه و سبزیجات


تاثیر مصرف آجیل در چاق شدن صورت


انواع دانه ها و مغزهای روغنی یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای چاق شدن صورت و پر نشان دادن عضلات آن محسوب می شود. برای این کار کافیست که چهار عدد از هر کدام از مغزهای پسته، بادام و فندق را با دو عدد خرما ترکیب کرده تا به شکل خمیر نرمی در بیایند. این ماده مفید و سودمند را به رژیم غذایی روزانه خود بیفزایید.

 

چاق شدن صورت با آجیل


تاثیر سالاد کاهو در چاق شدن صورت


شب ها سالاد کاهو همراه با جوانه گندم بخورید تا تاثیر آن را در افزایش شادابی و چاق شدن صورت متوجه شوید. جوانه گندم با داشتن مقادیری ویتامین ای و بی، تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی پوست خواهد داشت. یکی دیگر از روش های بهره برداری از جوانه گندم این است که آن را پودر و همراه با ماست میل نمایید.

 

چاق شدن صورت با کاهو


ماسک طبیعی برای چاق شدن صورت


یکی از قدیمی ترین ماسک هایی که مردم اقصی نقاط جهان برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست خود از آن استفاده می کردند، ماسک خاک رس است. قرار دادن ماسک خاک رس روی پوست منجر به تقویت عضلات و از بین رفتن شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت خواهد شد. این ماسک حتی منجر به تقویت عضلات و ماهیچه های نیز می شود که نتیجه آن چاق شدن صورت و پر تر نشان دادن آن است. برای تهیه ماسک خاک رس کافیست یک قاشق غذاخوری گل الک شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب طبیعی ترکیب کنید تا به صورت خمیر در بیاید. ماسک را به وسیله قلمو روی پوست صورت قرار دهید و پس از گذشت 20 دقیقه آبکشی نمایید.

 

چاق شدن صورت با ماسک طبیعی


ماسک عسل برای چاق شدن صورت


ماسک عسل برای چاق شدن صورت را می توان در خانه نیز تهیه کرد. روش انجام این کار بدین صورت است که 1 قاشق چایخوری عسل را با 1 قاشق چایخوری پوره پاپایا ترکیب کرده و روی پوست صورت قرار دهید. ماسک را به آرامی روی صورت ماساژ دهید و پس از 10 دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید. انجام این کار را می توانید 2 الی 3 بار در هفته انجام دهید.

 

چاق شدن صورت با ماسک عسل


ماسک سیب برای چاق شدن صورت


تهیه ماسک سیب برای چاق شدن صورت بسیار ساده است. فقط کافیست نصف سیب را له کرده و به آرامی روی پوست قرار دهید. اجازه دهید این ماسک حدود 40 تا 60 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب گرم آبکشی نمایید. انجام این کار را می توانید هر روز انجام دهید. یک راه دیگر برای بهره مندی از خواص سیب این است که آب آن را بنوشید. روش انجام این کار نیز بدین صورت است که سه برش کوچک هویج و سه برش سیب را آب گرفته و با نصف فنجان آبلیمو ترکیب کرده سر بکشید. بهتر است نوشیدنی فوق را هر روز صبح بنوشید تا هر چه زودتر شاهد چاق شدن صورت خود باشید. پتاسیم موجود در هویج به جلوگیری از خشکی پوست کمک کرده و در جلوگیری از التهاب و تقویت پوست بسیار موثر واقع می شود.

 

چاق شدن صورت با ماسک سیب


ماسک سیب زمینی برای چاق شدن صورت


برای تهیه ماسک چاق کننده صورت به یک عدد سیب زمینی، کمی گلاب و کمی آبلیمو نیاز خواهید داشت. ابتدا سیب زمینی را به خوبی رنده و به آن گلاب اضافه کنید. اگر پوست شما چرب است می توانید چند قطره آبلیمو به ترکیب اضافه کنید. همچنین، اگر پوست خشکی دارید، بهترین گزینه اضافه کردن عسل است که به رطوبت رسانی پوست کمک بسیاری می کند. ماسک به دست آمده را به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار داده و سپس با آب سرد آبکشی کنید. حتی می توان از ماسک فوق برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح نیز استفاده کرد.

 

چاق شدن صورت با ماسک سیب زمینی


ماسک آلوئه ورا برای چاق شدن صورت


یکی از بهترین گزینه ها برای چاق شدن صورت استفاده از آلوئه ورا است. آلوئه ورا یک گیاه دارویی شناخته شده برای کاهش التهابات پوستی است که الاستیک آن را نیز تقویت می کند. روش استفاده از این ماده نیز بسیار ساده است؛ کافیست مقداری از ژل درون گیاه را جدا کنید و به آرامی با حرکات دایره ای روی پوست بمالید. آلوئه ورا بهتر است حدود 30 الی 60 دقیقه روی صورت بماند و سپس نسبت به شستشو اقدام نمایید. استفاده از آلوئه ورا نه تنها در برجسته نشان دادن گونه های شما موثر است، بلکه پوست شما را زیباتر و نرم تر از قبل نیز جلوه می دهد. همچنین می توانید حدود 250 میلی لیتر از آب آلوئه ورا را هر روز صبح بنوشید.

 

چاق شدن صورت با ماسک آلوئه ورا

 

ماسک روغن زیتون برای چاق شدن صورت


روغن زیتون دارای چربی های سالمی است که در چاق شدن صورت بسیار مفید واقع می شود. روغن زیتون مانند یک مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک عمل می کند و نرمی و لطافت قابل قبولی را به پوست می بخشد. برای بهره بردن از خواص این روغن مفید می توانید روزی یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص نوش جان کنید. همچنین، می توانید مقداری از آن را روزانه روی پوست ماساژ دهید و پس از گذشت 10 دقیقه آبکشی نمایید.

 

چاق شدن صورت با روغن زیتون


ماسک گلیسیرین و گلاب برای چاق شدن صورت


گلیسیرین و گلاب هم راهکار خوبی برای چاق شدن صورت هستند. گلیسیرین پوست را آبرسانی کرده و سلول های مرده را از آن پاکسازی می کند. گلاب نیز پوست تحریک شده را خنثی می کند و در از بین بردن خشکی پوست نیز موثر است. علاوه بر این، از خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز برخوردار است. برای این کار کافیست به مقدار مساوی گلیسیرین را با گلاب ترکیب کرده و قبل از خواب روی پوست تمیز ماساژ دهید. اجازه دهید به خوبی جذب پوست شود و صبح روز بعد پوست تان را شستشو دهید.

 

ماسک گلاب و گلیسیرین برای چاق شدن صورت


ماسک کره برای چاق شدن صورت


شاید برایتان تعجب برانگیز باشد که بشنوید کرده در چاق شدن صورت شما مفید است. کافیست مقداری کره را با اندکی شکر ترکیب کنید تا به حالت خمیری در بیاید. این ترکیب را روی گونه ها قرار داده و کمی ماساژ دهید. این ماسک علاوه بر این که در چاق شدن صورت شما موثر است، موجب نرمی آن نیز شده و از پوست محافظت به عمل می آورد. پس از گذشت 20 دقیقه از ماندن ماسک روی صورت، آن را با آب گرم آبکشی نمایید.

 

تاثیر کره در چاق شدن صورت


ماسک شیر برای چاق شدن صورت


شیر غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مفید است که در چاق شدن صورت بسیار موثر واقع می شود. برای بهره بردن از این خاصیت تنها کافیست روزی دو لیوان شیر طبیعی و تازه بنوشید. پس از سه ماه شاهد چاق شدن صورت خود خواهید بود. حتی می توانید صورت خود را به مدت یک ربع با شیر ماساژ دهید و اجازه دهید 5 دقیقه روی صورت شما بماند. سپس پوست تان را با آب گرم شستشو دهید.

 

تاثیر شیر در چاق شدن صورت


چاق شدن صورت با شیر خشک


مکمل های غذایی مانند شیر خشک و مکمل ویتامین E موجود در بازار یکی دیگر از روش های چاق شدن صورت محسوب می شوند، اگر نمی خواهید دچار اضافه وزن شوید و فقط می خواهید صورت چاق تر و تپل تری داشته باشید می توانید از این مکمل ها استفاده کنید.


چاق شدن صورت از طریق ورزش


یوگای صورت یکی از بهترین ورزش هایی است که شما می توانید برای چاق شدن صورت و گونه ها انجام دهید. یوگا پوست را برای تولید میزان بیشتری کلاژن و الاستین تحریک می کند و باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود.

حرکت اول

بر روی صندلی صاف بنشینید، صورت خود را باد کنید و یک دقیقه همانطور نگه دارید، حالا صورت را به سمت چپ باد کرده و یک دقیقه نگهدارید و سپس صورت را به سمت راست باد کرده و یک دقیقه نگه دارید.
این تمرین را حداقل روزی سه بار انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

حرکت دوم

صورت خود را باد کنید و یک دقیقه نگهدارید، انگشتان خود را بر روی گونه ها و صورت قرار دهید و به آرامی در حرکات دایره ای ماساژ دهید، حالا انگشتان اشاره را کنار سوراخ های بینی قرار داده و در حالیکه لپ ها را به تو کشیده اید، پوست کنار بینی را ماساژ دهید. این تمرین را روزی 3 بار تکرار کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

 

چاق شدن صورت با ورزش


ترک سیگار و الکل


مصرف الکل و استعمال دخانیات یکی دیگر از علل لاغری صورت هستند که برای چاق شدن صورت باید آن ها را کنار گذاشت. تنها چند روز پس از ترک این موارد مضر شاهد چاق شدن صورت خود خواهید شد.


چاق شدن صورت با طب سنتی


اگر می خواهید از روشی خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی ، از سوزن های ظریف طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر استفاده می کنند ،
این روش با افزایش خونرسانی به صورت به افزایش و تولید  کلاژن پوست نیز کمک می کند و به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات می پردازد. با کمک طب سوزنی در مدتی کوتاه و کمتراز یک ماه می توانید صورت پر و زیبایی داشته باشید.


در مطلب روش های چاق شدن صورت به معرفی بهترین و در دسترس ترین راهکارهای از بین بردن لاغری صورت پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: