سه شنبه 30 تیر 1394 - 20:36:12

درست کردن وکس برای ازبین بردن موهای زائد

این ترکیب یکی از بهترین ماسک های از بین برنده بدون درد مو بوده و به صورت معجزه آسایی عمل می کند. بدین صورت که در عرض چند دقیقه موهای صورت شما را با کمترین درد ممکن کنده و پوستی صاف و شفاف به شما هدیه می کند. باید در نظر داشت که ماسک موبر به هیچ وجه نباید نزدیک چشم ها و ابروها به کار برده شوند، زیرا ممکن است که شما در این پروسه ابروهای خود را از دست بدهید. پس احتیاط کنید. همچنین دقت کنید که اگر در ترکیب ماسک دقت کافی را نداشته باشید، ممکن است کمی مشکل ساز شود. پس مراحل زیررا مرحله به مرحله اجرا کرده تا به پوستی براق و صاف دست یابید.

مواد مورد نیاز:

1 قاشق غذاخوری ژلاتین

2 تا 3 قاشق غذاخوری شیر

1 تا دو قطره عصاره اسطوخودوس یا چند قطره به دلخواه آب لیمو

آماده سازی و نحوه مصرف:

ژلاتین، شیر و عصاره اسطوخودوس یا آب لیمو را با هم مخلوط کرده و آن را به مدت 15 ثانیه و نه بیشتر در معرض حرارت مستقیم قرار دهید. زیرا نمی خواهید این مخلوط موبر را بیش از اندازه داغ کرده و صورت خود را بسوزانید. سپس در صورت لزوم صبر کنید تا این مخلوط کمی سرد شود. (دقت کنید که این ماسک حاوی ژلاتین بوده و اگر بیش از اندازه سرد شود ممکن است سفت شود)

سپس کمی از این مخلوط را روی دست خود تست کرده و اگر حرارت مناسبی داشت آن را روی صورتتان بمالید. سپس به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک خشک شود. در مرحله آخر آن را به آرامی از روی صورت خود بردارید، در این صورت مشاهده می کنید که علاوه بر موها، جوش های سر سیاه شما نیز از بین رفته اند. فراموش نکنید که صورت خود را با آب گرم بشویید. از آنجایی که پوست صورت حساس است از این ماسک بیشتر روی صورت استفاده می شود اما اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن برای سایر نقاط بدن و از بین بردن مو های آن نیز استفاده کنید.  

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده فیلم های آموزشی مراقبت های پوست اینجارا کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 03 خرداد 1398 - 22:15:07
عالیه درست کردم عالی بود
یکشنبه 04 مرداد 1394 - 18:04:13
چرا فیلم های ارایشی دانلود نمیشه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: