یکشنبه 04 مرداد 1394 - 09:52:10

5 ترفند آرایش برای لاغرتر نشان دادن صورت

 

1. استفاده از گریم: شما می توانید به کمک کرم برنزه بر روی گونه ها، بینی و فک و انجام یک زیرسازی مناسب، صورتی لاغر و زیباتر داشته باشید.

 

2. ابروهای خود را حالت دهید: در گذشته این تصور وجود داشت که اگر ابروهایی باریک داشته باشیم صورتمان باریک تر و زیباتر می شود، به همین دلیل خانم ها موهای صورت و پیشانی خود را براشته و ابروهای خود را نازک می کردند، اما امروزه همه به این نتیجه رسیده اند که داشتن ابروهای پر و زاویه دار صورت را لاغرتر نشان می دهد.
3. روی چشمان خود بیشتر کار کنید: حتی اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که برنامه پرمشغله ای دارید، فراموش نکنید که داشتن صورتی لاغرتر به زیبایی چهره و بالا بردن اعتماد به نفس شما کمک می کند. به همین دلیل با کمک کانسیلر، حلقه های دور چشم خود را پوشانده و با استفاده از سایه، خط چشم، ریمل و استفاده از رژهای کمرنگ صورت خود را لاغرتر نشان دهید.
در انتخاب نوع آرایش به ته رنگ پوست و در انتخاب نوع آرایش چشم نیز به مدل و رنگ چشم های خود دقت کنید تا هم خط چشم زیباتری داشته باشید و هم از سایه مناسب رنگ پوست و رنگ چشم هایتان استفاده کنید.
4. توجه بیشتر به موها: آیا می دانستید که موهای صاف، صورت را بازتر می کند؟ داشتن موهای صاف خرد شده که لایه های  کوتاه و بلند داشته و روی صورت پخش شوند به شما در داشتن صورتی لاغرتر و زیباتر کمک می کند. همچنین در مدل کوتاهی موهایتان نیز دقت کنید، زیرا علاوه بر نوع صورت، پر یا لاغر بودن صورت شما نیز در انتخاب مدل کوتاهی موها موثر است.
5. بیرون رفتن بیشتر: اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که برای بیرون رفتن و تفریح وقت زیادی نمی گذارید، باید به شما بگوییم وقت آن است که بیشتر برای خرید و دورهمی با دوستانتان بیرون بروید. زیرا برای بیرون رفتن این انگیزه به وجود می آید تا ظاهری زیبا و لاغر داشته باشید. پس برای آرایش کردن هم بیشتر تلاش میکنید. به طور مثال می توانید چشمان خود را آرایش دودی کنید و یا خط چشمی را امتحان کنید که هیچوقت، وقت انجام آن را نداشتید. مزیت آرایش دودی این است که توجه افراد را به گوشه های چشم جلب کرده و باعث لاغرتر نشان دادن صورت می شود.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئو های آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 13 مرداد 1394 - 00:07:14
سلام ممنون از مطالب آموزندتون فقط چرا فیلما دانلود نمیشن
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: