یکشنبه 04 مرداد 1394 - 10:38:02

نحوه گرفتن صحیح دست در کوتاهی مو

سه روش اصلی برای گرفتن موها در دست در کوتاهی مو وجود دارد:
نزدیک پوست:
در این روش مو شانه شده، روی پوست چسبیده و کوتاه می شود. همچنین در صورت نیاز می توانید یکی از انگشتان خود را روی مو و یک سر قیچی را زیر مو قرار داده و کوتاهی را انجام دهید.

قرار دادن مو در پشت دست:
در این حالت مو در بین انگشت وسط و انگشت اشاره قرار می گیرد. قیچی نیز به صورت موازی با پشت انگشتانی که موها را نگه داشته اند قرار گرفته و کوتاهی را انجام می دهند.


داخل کف دست:
موها در بین انگشت وسط و اشاره و قیچی موازی با داخل انگشت ها به سمت داخل دست قرار گرفته و کوتاهی انجام می شود.


به غیر از چند مدل خاص، اینکه موها را در داخل دست بگیرید و یا پشت دست یک چیز کاملا دل بخواه است. به همین منظور هر دو روش را امتحان کنید تا ببینید با کدام روش احساس راحتی بیشتری می کنید.


نکته مهم: وقتی که میخواهید کوتاهی را انجام دهید، دقت داشته باشید تنها موهایی که بین بند وسط و سر انگشتتان هستند را کوتاه کنید. زیرا در بند آخرنمی توان موها را به اندازه ای که باید محکم نگه داشت و در نتیجه نمی توان درست و دقیق کوتاهی را انجام داد. در ضمن با رعایت این نکته احتمال بریدن دستتان در هنگام کوتاهی نیز کاهش می یابد.
 

موها را نکشید:
در هنگام کوتاهی، موها باید به حداقل مقدار ممکن کشیده شوند. با یک شانه دندانه درشت موها را 2 تا 3 بار شانه کرده (از شانه یا برسی که دندانه های ریزی دارد استفاده نکنید) و سپس موها را بدون کشیدن و به حالت طبیعی خود در دست نگه دارید.
سعی کنید از ابتدای کار به نکشیدن مو عادت کنید، زیرا وقتی به آن عادت کنید، ترک آن سخت است.
اگر موها را خیلی بکشید باعث می شود که وقتی موها خشک شدند به دلیل حالت دار بودن خود به شکل اولیه خود برگشته و مدل کوتاهی را در کل عوض کنند. به طور مثال به نظر برسد بیش از حد و یا نامرتب کوتاه شده اند. به خصوص می بایست در کوتاهی موهای فر و یا مجعد در این زمینه بیشتر دقت کنید زیرا این موها خاصیت کشش پذیری بیشتری دارند.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئو های آموزش کوتاهی  مو(کوپ)  اینجا کلیک نمایید

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: