سه شنبه 18 تیر 1398 - 08:48:49

بهترین مارک ریمل حجم دهنده

 

نحوه صحیح استفاده از ریمل حجم دهنده

چرا ریمل موجب ریزش مژه می شود؟

 

 

بهترین مارک ریمل حجم دهنده

 


برخی ریمل ها به دلیل داشتن مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی مضر، موجب بروز حساسیت و سوزش چشم می شوند که استفاده مداوم از آن ها می تواند خطرات جدی را به دنبال داشته باشد. از این رو باید هنگام خرید ریمل به این موضوع توجه ویژه ای نشان داد و ریملی را خریداری کرد که از استاندارد بالایی برخوردار باشد. بسیاری از خانم ها، زیبایی و حجیم بودن مژه هایشان را اولین قدم برای زیباتر شدن می دانند. در واقع، استفاده از ریملی که به مژه ها حالت مناسب و پرپشت بدهد، از اهمیت زیادی در بین خانم ها برخوردار است. به همین دلیل بر آن شدیم تا با ارائه این مطلب، بهترین مارک ریمل حجم دهنده را به شما معرفی کنیم و ویژگی های یک ریمل خوب را به شما ارائه نماییم.


خرید ریمل حجم دهنده از مراکز معتبر


هنگام خرید ریمل حجم دهنده حتما به برچسب وزارت بهداشت توجه داشته باشید؛ چرا که شرکت‌ های وارد کننده ریمل خارجی به شرطی می‌توانند جنس مورد نظر خود را وارد کنند که مجوزهای لازم را داشته باشند. برای کسب اینگونه مجوزها، شرکت‌های وارد کننده باید دقیقا جزئیات اقلام وارد شده را از شرکت‌های سازنده برای وزارت بهداشت بگیرند. البته یک راه دیگر هم وجود دارد و آن تست ریمل حجم دهنده در آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت است که محصول را مورد تجزیه و آنالیز قرار می دهند و در صورتی که مواد مضری در تولید آنها به کار نرفته باشد، توزیع می ‌شوند. از این رو حتما خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید و به برچسب وزارت بهداشت توجه ویژه ای داشته باشید.


نحوه صحیح زدن ریمل حجم دهنده


قبل از زدن ریمل حجم دهنده، ابتدا مژه های خود را فرمژه بکشید تا حالت زیباتری به خود بگیرند. برخی افراد ابتدا ریمل می زنند و سپس روی آن فرمژه می کشند که کار بسیار اشتباهی است. چرا که احتمال کنده شدن مژه ها یا آسیب رسیدن به آن ها وجود دارد. اگر می خواهید چشمان شما شبیه به آهو به نظر برسد، سعی کنید نه تنها قسمت داخلی مژه ها، بلکه قسمت بیرونی آن را نیز ریمل بزنید.
نحوه صحیح زدن ریمل حجم دهنده به این صورت است که ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیندازید. برس ریمل را در قسمت ریشه مژه ها قرار داده و آن را به دقت به سمت بالا حرکت دهید تا مژه ها کشیده شود. اگر می خواهید مژه ها پر پشت تر به نظر برسد, این کار را دو یا سه بار انجام دهید. برای زدن ریمل، برس را به خوبی در داخل ظرف بچرخانید؛ اما هیچ وقت آن را بالا و پایین نکنید؛ چرا که مواد آن زودتر از حد معمول خشک خواهد شد.
به خاطر داشته باشید که برس کشیدن به مژه ها باید به سمت بالا و خارج باشد تا جذاب تر به نظر برسد. اجازه دهید ریمل از حالت خیسی خارج شده و سپس کارهای دیگری که قصد دارید روی آرایش چشم خود انجام دهید را از سر بگیرید.

 

طرز صحیح زدن ریمل


ریمل حجم دهنده را چه زمان بزنیم؟


اگر قبل از زدن سایه و خط چشم ریمل بزنید، احتمالا نتیجه خوبی نخواهید گرفت؛ چرا که در صورت خشک نشدن ریمل، روی پلک پخش خواهد شد. سعی کنید ریمل حجم دهنده را در آخرین مرحله از آرایش چشم به کار ببرید تا نه تنها میزان رنگ مژه ها را بهتر تنظیم کنید، بلکه مشکل کمتری هم بابت خط چشم و سایه داشته باشید.


زدن ریمل حجم دهنده روی مژه های کوتاه


اگر دارای مژه های کوتاهی هستید، بهتر است ریملی را انتخاب کنید که رنگ تیره داشته باشد و مژه ها را بلند نیز کند. ابتدا یک بار ریمل بزنید. سپس صبر کنید تا خشک شود و دوباره یک لایه ریمل بزنید. اگر باز هم فکر می کنید مژه هایتان کوتاه هستند، سر مژه ها و مژه های انتهای چشم را نیز دوباره ریمل بزنید.


انواع رنگ های ریمل حجم دهنده


رنگ های مختلفی برای ریمل حجم دهنده وجود دارد که از جمله آن ها می توان به مشکی، قهوه ای، سبز، آبی و ... اشاره کرد. اگر می خواهید چهره طبیعی داشته باشید، بهتر است فقط به دنبال ریمل های مشکی و قهوه ای بروید. ریمل های رنگی تنها برای آرایش های فشن کاربرد دارند و در حالت عادی مورد استفاده قرار نمی گیرند. چرا که چهره را مصنوعی و پر آرایش جلوه می دهند. البته عوامل دیگری نیز در انتخاب رنگ ریمل تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به رنگ چشم، رنگ پوست، رنگ لباس و ... اشاره کرد. ریمل حجم دهنده مشکی با همه چهره ها تناسب دارد. اگر می خواهید با رنگ ها بازی کنید، می توانید از ریمل های متضاد با رنگ چشم هایتان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر چشمان سبز دارید، می توانید از ریمل بنفش استفاده کنید. اگر چشمان آبی یا خاکستری دارید، از ریمل های قهوه ای یا بنفش استفاده کنید. اگر هم چشمان قهوه ای یا مشکی دارید، به سراغ ریمل سبز، آبی و قهوه ای بروید.

 

انواع ریمل رنگی


بایدها و نباید های استفاده از ریمل حجم دهنده


افرادی که دارای مژه های بلندی هستند، بهتر است به جای استفاده از ریمل بلند کننده، از ریمل حجم دهنده استفاده کنند. این دسته از افراد ابتدا باید یک لایه ریمل روی مژه های خود قرار دهند و کمی صبر کنند تا خشک شود. سپس مژه ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرپشت تر به نظر برسند.
برعکس، خانم هایی که مژه های سیخکی و بی حالت دارند، بهتر است از ریمل حجم دهنده استفاده نکنند. چرا که مژه های کوتاه با استفاده از ریمل حجم دهنده بسیار سنگین و مصنوعی به نظر می رسند.


عدم استفاده از ریمل ضد آب به صورت روزانه


ریمل های ضد آب را هر روزه مورد استفاده قرار ندهید؛ چرا که نیاز به تلاش بسیاری برای پاک کردن داشته و احتمال ریزش مژه را در پی خواهد داشت. علاوه بر این، برای پاک کردن ریمل واترپروف نیاز به مالیدن مواد پاک کننده و کشیدن دستمال در اطراف چشم خواهید داشت که پوست را آزار داده و به مرور زمان موجب بروز چین و چروک در آن می شود. اغلب خانم ها به دلیل پایداری بیشتر ریمل های ضد آب، استفاده از آن را ترجیح می دهند؛ اما بنا به دلایلی که به آن ها اشاره کردیم، بهتر است از مصرف آن ها خودداری شود.


معرفی بهترین های ریمل حجم دهنده


ریمل حجم دهنده به دلیل زیبایی و تاثیرگذاری بیشتری که دارد، بیشتر هم مورد استقبال قرار می گیرد. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین های ریمل حجم دهنده آشنا کنیم:

ریمل حجم دهنده دیور

دیور یکی از بهترین برندهای تجاری در تمام جهان است. این برند یک ریمل حجم دهنده با نام دیورشو را روانه بازار کرده است که دارای یک برس حرفه ای بوده و با انعطاف پذیری بالایی که دارد، بی حالت ترین مژه ها را نیز زیبا می کند.

 

ریمل حجم دهنده دیور

 

ریمل حجم دهنده لورآل

این ریمل حجم دهنده برای افراد دارای چشم های حساس مفید بوده و دارای فرمول ضد عفونی کننده می باشد. علاوه بر این، دارای خواص کلاژن سازی و ویتامینه کردن نیز می باشد. ریمل حجم دهنده لورآل را می توان به راحتی با استفاده از مواد شوینده از روی مژه ها پاک کرد و هیچ آسیبی به آن ها نمی رساند.

 

ریمل حجم دهنده لورآل

 

ریمل حجم دهنده بورژوا

ریمل حجم دهنده بورژوا دارای ماندگاری نسبتا بالایی است و می تواند حجم مژه های شما را تا ده برابر افزایش دهد. در عین حال، برای چشم های حساس بسیار مفید است. پس از این که ریمل حجم دهنده بورژوا را روی مژه ها زدید، زود خشک می شود و شما به سرعت می توانید لایه های بعدی را نیز بزنید.

 

ریمل حجم دهنده بورژوا

 

ریمل حجم دهنده لانکوم

ریمل حجم دهنده لانکوم دارای یک برس فوق حرفه ای است که از چسبیدن مژه های شما جلوگیری به عمل می آورد. درصد حجم دهندگی این ریمل بسیار بالا بوده و موجب ریزش مژه ها نخواهد شد.

 

ریمل حجم دهنده لانکوم

 

ریمل حجم دهنده اربان دیکی

ریمل اربان دیکی نیز یکی دیگر از محصولاتی است که برای حجیم به نظر رسیدن مژه هایتان می توانید به آن اعتماد کنید. این ریمل فرمول چسبناکی ندارد و حاوی پروتئین ها و اسید آمینه های ضروری می باشد که رشد و تقویت مژه ها را شامل می شود. ریمل حجم دهنده اربان دیکی دارای برس مرغوبی است که از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری می کند.

 

ریمل حجم دهنده اربان دیکی

 

ریمل حجم دهنده وای اس ال

این ریمل دارای ترکیبات منحصر به فردی است که از جمله آن ها می توان به عناصر طبیعی برگ گردو، نارگیل، روغن بامبو و ... اشاره کرد که تاثیرگذاری ریمل حجم دهنده را بهبود می بخشند. برس این ریمل حجم دهنده دارای انحنا بوده که حجم فوق العاده ای را برای مژه ها رقم می زنند. اگر می خواهید مژه های بلند، تیز و حجیم داشته باشید، استفاده از این ریمل بسیار توصیه می شود. بوی مطبوع، بسته بندی جذاب و ویتامین ب 5 از جمله خواص مفید ریمل حجم دهنده وای اس ال است. این ریمل زیر چشمان شما را سیاه نخواهد کرد.

 

 

ریمل حجم دهنده وای اس ال

 

ریمل حجم دهنده شنل

ریمل شنل که یک برند معروف است، از کربن غنی شده تشکیل شده و به سرعت خشک می شود. این ریمل از تکنولوژی استفاده می کند که باعث می شود تمام مژه ها به طور مساوی مواد ریمل را دریافت کنند و اثر منحصر به فردی داشته باشند. کیفیت بالای این ریمل به گونه ای است که با هر ضربه روی مژه، به راحتی رنگ گرفته و حجیم خواهد شد.

 

ریمل حجم دهنده شنل

 

ریمل حجم دهنده کاور گرل

ریمل کاور گرل یک محصول بسیار خوب برای مژه ها است. تکنولوژی این ریمل به گونه ای است که ریزش پیدا نکرده و پلک شما را سیاه نخواهد کرد. علاوه بر این، ریمل حجم دهنده کاور گرل دارای خاصیت واترپروف نیز می باشد که دوام بالایی داشته و مژه ها را نرم و حالت دار می کند.

 

ریمل حجم دهنده کاور گرل

 

ریمل حجم دهنده ایزادورا

این ریمل با طراحی منحصربه فردی که دارد، ریمل را به طور کامل در همه تارهای مژه به اندازه مناسب و مد نظر پخش می کند. همچنین، خیلی راحت و بدون ریزش در زیر چشم پاک خواهد شد.

 

ریمل حجم دهنده ایزادورا


چه ریمل هایی موجب ریزش مژه ها می شوند؟


اکثر ریمل هایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، مایع بوده و بر پایه آب و روغن ساخته می شوند. ریمل های بر پرایه روغن که اصطلاحا ضد آب یا واترپروف هستند، در برابر تعریق و شستشو مقاوم بوده و خشک شدن آن به طول می انجامد. برعکس، ریمل های بر پایه آب، راحت تر پاک می شوند و آسیب کمتری هم به مژه ها وارد می کنند.
ریمل های مایعی که بر پایه آب هستند، محیط مناسبی برای رشد میکروب و باکتری بوده و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی می تواند انواع عفونت های چشمی، التهاب، قرمزی، سوزش و خارش را در پی داشته باشد. حتی در موارد شدیدتر می تواند موجب آسیب به قرنیه چشم شده و اشکال در بینایی را به وجود بیاورد. از آن جایی که چشم عضو بسیار حساسی است، توصیه ما به شما این است که استفاده از ریمل های بر پایه آب را به حداقل برسانید.
ریمل هایی که پایه اصلی آن ها از روغن تشکیل شده، به سختی از روی چشم پاک می شوند و به همین علت می تواند ریزش مژه ها را نیز در پی داشته باشد. به طور کلی، استفاده از ریمل ها هیچ گونه محدودیت خاصی ندارد؛ ولی در صورت مشاهده هر گونه حساسیت یا درد در ناحیه چشم ها باید مصرف آن را متوقف و سریعا به پزشک مراجعه کرد. اگر می خواهید حساسیت چشم ها را به حداقل برسانید، سعی کنید ریمل خود را هر سه ماه تعویض نمایید.

 


در این مطلب به بررسی ویژگی های ریمل حجم دهنده پرداختیم و نحوه استفاده صحیح از آن را نیز به شما آموزش دادیم. علاوه بر این، بهترین مارک ریمل حجم دهنده را نیز معرفی کردیم و امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. چنانچه شما هم تجربه ای از مصرف ریمل حجم دهنده دارید، آن را با وب سایت رژلب به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران نیز از تجربیات شما بهره مند شوند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: