دوشنبه 05 مرداد 1394 - 16:19:52

تاتو بدن موقت

تاتو بدن موقت

 

 

برچسب تاتو بدن طلایی و مشکی

تاتو بدن موقت یا دایم؟

راه کارهای پاک کردن تاتو ؟


در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی افراد زیادی را می بینیم که به دنبال راه کارهایی برای پاک کردن تاتو بدن یا تاتو صورت خود هستند. دلایل مختلفی  مثل تغغیر مد،دلزدگی از طرح تاتو قبلی ،بد رنگ شدن تاتو یا تغییر فرم تاتو قبلی با تغییر وضعیت فیزیکی بدنشان مثل افرادی که کاهش وزن زیادی دارند و. تغییر سبک زندگی و....سبب می شود این افراد به دنبال راه هایی برای پاک کردن تاتئ خود بیافتند .
انواع روش هایی که برای پاک کردن تاتو وجود دارد مثل پاک کردن با اسید های میوه ای و یا ریموورها و....که جدیدترین روش آن پاک کردن تاتو با طلاست که از سایر روش ها نتیجه بخش تر بوده است
شاید شما هم جز آن دسته هستید که دوست دارید قسمتی از بدن خود را با طرحی زیبا تزیین کنید اما به دلیل همین مشکلات از انجام تاتو صرف نظر می کنید .
شاید  استفاده از برچسب های  تاتو پیشنهاد خوبی باشد.هر چند زیبایی و دوام و طرح های خاص و سه بعدی را شاید نتوان با این برچسب ها به وجود آورد اما می تواند پیشنهاد خوبی برای تنوع باشد.
با استفاده از  برچسب تاتو  موقت می توانید طرح های  زیبا را بدون درد و عوارض بر روی بدن خود داشته باشید 

 


معمولا محصولات تاتو موقت در دو نوع هستند
برچسب تاتو
اسپری تاتو

برچسب ها معمولا در دو رنگ مشکی و طلایی وجود دارند که استفاده از برچسب های تاتو طلایی بیشتر در تابستان و برای افراد برنزه پیشنهاد می شود  و برای افراد سفید پوست برچسب های مشکی پیشنهاد می شود که البته بیشتر شبیه به تاتو است.
نحوه استفاده از برچسب تاتو موقت
پوست را تمیز و کاملا خشک کنید. طرح دلخواه خود را ببرید و برچسب نایلونی روی آن را جدا کرده روی بدن خود بچسبانید. اسفنج خیس را روی تتو بکشید تا طرح روی بدن شما بیفتد. به آرامی گوشه ای از کاغذ تاتو را جدا کنید تا ببینید چسبیده یا نه. اگر نچسبیده بود دوباره با دستمال مرطوب روی آن بکشید معمولا دوام این طرح ها دو الی سه روز است..
برای پاک کردن طرح از روی بدن از روغن زیتون یا روغن بچه می توانید استفاده کنید
اسپری تاتو

اسپری تاتو موقت


این محصولات شامل یک اسپری رنگی و شابلون های مختلف است .شما شابلون طرح مورد نظر را روی پوست تمیز و خشک می گذارید وقتی مطمین شدید که شابلون کاملا روی پوست شما خوابیده اسپری تاتو را از فاصله ده سانتی متری روی شابلون می پاشید و پس از پنج دقیقه که طرح مورد نظر خشک شد شابلون را بر می دارید.این تاتو موقت با آب پاک نمی شود و اگر تصمیم گرفتید طرح را پاک کنید باید از الکل استفاده کنید.

 

 

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سلام میخواستم بپرسم یه سری از برچسبایی هست که با یه حالت مایع بر روی محل مورد نظر میچسبن میخواستمبدونم این طرحا رو از کجا ؟

میشه تهیه کرد
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 11:11:55
احتمالش هست
مهسا خانم
سه شنبه 06 مرداد 1394 - 17:39:15
این تاتو ها با استخر رفتن پاک نمیشنننن؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: