پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 10:33:09

11 نکته آرایشی برای خانم هایی که عینک می زنند

کاربرد آرایش برای بیشتر خانم ها واقعا مهم است. اضافه شدن یک عینک به این معادله و استفاده از آن و نگه داشتن آرایش می تواند واقعا یک کار بزرگ و غیر ممکن برای بسیاری به نظر آید. اما استفاده از عینک بدان معنا نیست که شما همزمان با آن نباید آرایش داشته باشید .چیزی که شما به آن نیاز دارید دانستن نکاتی برای کمک  به آرایش کردن شماست. از بالاترین نقاط برجستگی صورت تا سایه لب ها که بهترین جا  برای آرایش چهره شما است، ما چند نکته و ترفند برای درخشان شدن چهره تان از پشت قاب عینکتان ارایه می دهیم.

برای کمک به شما در اینجا چند نکته و راهکار آرایشی آورده شده که شما باید حتما آنها را بدانید :


1 . زیر سازی را یاد بگیرید.


به دلیل استفاده از عینک .گاهی  قاب عینکتان بر روی چشمانتان سایه می اندازد. بهترین کار این است که این قسمت از پوستتان را روشن تر کنید . از پایه روشن ( کرم روشن کننده ) روی پوست در اطراف بینی و زیر چشم ها استفاده کنید. این کار کوچک به طور حتم موثر است اما اگر شما دوست دارید می توانید برنزه کردن استخوان های گونه تان را امتحان کنید.

2 . به ابروهایتان توجه کنید


مهم ترین و بهترین کار این است که  همیشه ابروهایتان تمیز باشد. به علاوه شما باید اطمینان پیدا کنید که شکل ابروهایتان با اندازه و نوع عینکتان همخوانی داشته باشد . اگر شما معمولا از عینک هایی با فریم بزرگ و پهن استفاده می کنید شما به ابروهای نازک و شکیل نیاز دارید.  به عبارت دیگر ابروهای پر و پهن با عینکی با فریم نازک بهتر است.

3 . تغییر در چشم ها

 


بیشتر خانم های عینکی تصور می کنند بهترین راه برای آرایش چشم هایشان ساده نگه داشتن آنها است. جهت اطلاع شما  باید بگوییم برجسته کردن و آرایش چشم ها برای شما نیز موثر است . برای داشتن خط چشم هایی مانند گربه رنگ سایه چشم هایتان را با دقت انتخاب کنید. وقتی از سایه برای آرایش چشم ها استفاده می کنید  بهتر این است که رنگ فرم عینک تان را در نظر داشته باشید .

4 . جلوه دادن به لب ها

 


همه می دانیم که بر جسته کردن چشم ها و لب ها هر دو یک قانون کلی و عمومی است . اگر شما از عینکی با روشنایی های نامنظم دراماتیک استفاده می کنید پس باید آن را با یک سایه دراماتیک هماهنگ کنید  سپس به لب هایتان جلوه دهید . برای انتخاب رژ لب  ازیک رژ لب مات یا فقط برق لب ماندگار استفاده کنید .

5 . حتما رژگونه استفاده شود


زمانی که شما عینک می زنید و لب هایتان را تا حد امکان به شکل طبیعی نگه می دارید  . بهترین راه برای اضافه کردن یک رنگ به صورتتان استفاده از کمی رژ گونه است . بهتر است شما پودر رژگونه ای انتخاب کنید که این محصول شیشه عینک شما را کثیف نکند .یک رژگونه صورتی انتخاب کنید و آن را در طول گونه ها بکشید تا قرمزی طبیعی به نظر آید .

6 . اضافه کردن خط چشم ( دنباله ) روی قسمت پایینی پلک چشم

 



اگر یک نکته خوب در مورد عینک زدن باشد . این حقیقت است که عینک چشم های شما را از آنچه در حقیقت است بزرگتر نشان می دهد. اگر شما دوست دارید چشم هایتان بیشتر جلب نظر کند و برجسته به نظر آید بهترین راه کشیدن دنباله چشم در قسمت پایینی پشت پلکتان است . از طریق این کار ساده شما میتوانید نظر افراد را به سمت چشمان قشنگ و دوست داشتنی تان جلب کنید . مطمئنا اولین باری که این کار انجام می دهید مورد تحسین قرار خواهید گرفت .

7 . داشتن آرایش چشم دودی

 


بعضی خانم هایی که عینک می زنند تصور می کنند که هرگز قادر به داشتن چشم های دودی نخواهند بود . برای اطلاع باید گفت که داشتن چشم های دودی ممکن است. با انجام چند نکته شما می توانید به این مهم دست یابید . همه شما باید خط چشمتان را دوبرابر بکشید تا چشم های دودیتان در پشت عینک دیده شود . شما شگفت زده خواهید شد که چقدر هنگامی که عینک استفاده میکنید چشم های دودی تان به چشم می آید .

8 . سیاه کردن خطوط چشم ها


از انجا که عینک شما از ابتدا کار بزرگ جلوه دادن چشم ها ی شما را انجام می دهد . تنها مسئولیت شما جلب نظر افراد به چشم هایتان است . این کار به راحتی از طریق سیاه کردن کوچکی در طول خط پلک در بالا و پایین ممکن است .

9 .کشیدن خط چشم در اطراف کل چشم


اگر شما تصور می کید که زدن عینک باعث کوچکتر به نظر رسیدن چشم هایتان می شود ( در موارد کمی دیده شده ) شما می توانید با کشیدن خط چشم در اطراف چشمتان آن را بزرگتر جلوه دهید .

10 . های لایت کردن استخوان گونه


یکی دیگر از چیزهایی که شما در استفاده از عینک دوست خواهید داشت این است که عینک قسمت های مختلفی از صورتتان ، مانند استخوان گونه ، را برجسته و جذاب می کند . اما اگر مایل هستید که استخوان گونه تان بیش از پیش های لایت شود شما ، هم می توانید از زیر سازی روشن استفاده کنید و هم از های لایت . این کار در اطراف استخوان گونه و صورتتان، چهره  شما را لاغر تر از قبل  نشان می دهد .

11 . استفاده از مژه مصنوعی


بسیاری از خانم های عینکی می ترسند از ریمل مژه و ابرو استفاده کنند ، همانطور که آنها نگرانند که این کار ممکن است نه تنها چهره شان را سیاه کند بلکه عینک شان را هم کثیف کند . خوشبختانه برای شما یک راه دیگر وجود دارد که شما می توانید با اطمینان مژه هایتان را بلند و مجعد نشان دهید . تنها از مژه مصنوعی استفاده کنید . در این صورت شما شگفت زده و مبهوت خواهید شد که وقتی چشم تان را باز می کنید چشم هایتان بزرگتر از قبل به نظر می آید .
این نکات آرایشی را به ذهن بسپارید و مطمئنا با استفاده از آنها هنگام عینک زدن بهتر به نظر میرسید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:27:09
همیشه فکر می کردم هونایی که عینک میزنن بهتره آرایش نکنن
ولی..............
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: