پنجشنبه 23 آذر 1396 - 08:22:20

کراتین ناخن درمان ناخن های شکننده

کراتین ناخن چیست؟

کراتین درمانی ناخن

ناخن های مستحکم و استخوانی با کراتین ناخن

 


اگر دنبال راه های داشتن ناخن هایی محکم و سفت هستید واگر دوست دارید همیشه ناخن سالم و مرتب داشته باشید کراتین درمانی ناخن می تواند راه حل مناسبی باشد.


ناخن ها را بیشتر بشناسید

ناخن ها محل حفاظت از انگشتان و کمک به انجام کارهای دستی ظریف است و مکمل جذابیت ظاهری و منعکس کننده سلامت عمومی فرد است چنانچه علایم بسیاری از بیماری ها و کمبود ویتامین ها را در ناخن هر فردی می توان دید و همچنین ناخن ها تا حدی نشانگر شخصیت و وضعیت اجتماعی هر فرد است.


ساختمان ناخن عمدتا از کراتین تشکیل شده است این ماده همان پروتیین است که در مو و پوست وجود دارد ولی ناخن از کراتینی به نام کراتین سخت تشکیل شده که از لحاظ ترکیبات شباهت زیادی به شاخ حیوانات دارد.
این نوع کراتین دارای سولفاور بسیار زیادی نسبت به کراتین پوست است و از پوست حیوانات سخت پوست مثل خرچنگ و حلزون و لاک پشت و پوسته خارجی میگو می باشد و خاصیت ارتجاعی که در ناخن وجود دارد به علت وجود فسفولیدهاست که ترکیبات چربی حاوی پلی ساکارید ها و پروتیین ها است که از اجزاء اصلی غشاء سلولی هستند .آب براحتی می تواند داخل ناخن نفوذ کند حتی بیشتر از پوست و کاملا قابل جذب است.به همین دلیل آب و مواد پاک کننده سبب خشکی و شکنندگی ناخن ها می گردد.

 


بستر ناخن

بافت نرم زیر صفحه ناخن حاوی عروق خونی ظریف بسیاری است که سبب ایجاد رنگ صورتی در ناخن می شود در صورتی که رنگ اصلی صفحه ناخن سفید است.
ناخن انگشتان دست هر ماه تقریبا 3 تا 4 میلی متر رشد می کند و ناخن پا دارای رشد آهسته تری است و تقریبا رشد ناخن پا معادل 40 درصد رشد ناخن دست است..رشد ناخن در هوای گرم تشدید و در هوای سرد کندتر است.


با توجه به ساختار ناخن ها جهت بالا بردن استحکام و جلوگیری از شکنندگی ناخن ها محصولات کراتین ناخن ،درمان بسیار مناسبی هستند.

 

کراتین ناخن 

 


علت استفاده از کراتین ناخن 

کراتین ناخن  که جنس آن از نوع کراتین حیوانی تشکیل شده است برای دوام و استحکام ناخن و جلوگیری از لایه لایه شدن ناخن وجلوگیری  شکستن ناخن بسیار مناسب می باشد.وهمچنین محصول کراتین ناخن  خوب به دلیل داشتن پروتیین رشد ناخن ها را تسریع می بخشد و درمان مناسبی است برای افرادی که کاشت ناخن خود را ریموو کرده اند و در دوران بعد از برداشت کاشت ناخن، ناخن هایشان نازک و زرد شده است.محصول کراتین ناخن کاملا قابل جذب بوده و هیچ لایه ای روی ناخن را نمی گیرد و هیچ مشکل شرعی برای وضو و غسل ندارد.



 

روش استفاده از محصول کراتین ناخن 

ابتدا ناخن ها را شسته و خشک می کنیم.توجه داشته باشید ناخن ها باید عاری از هرگونه لاک و پوشش دهنده ای باشد.
با بافر روی ناخن ها را بکشید تا کمی خش ایجاد شود و سپس محلول کراتین ناخن را یک لایه به صورت لاک روی صدف ناخن زده و بعد از 3 الی 5 دقیقه کراتین کاملا جذب ناخن شده و حتی می توانید دستها را بشویید این روند را تا دو هفته ادامه می دهید و بعد از این مدت تا یک ماه می توانید هفته ای 3 الی 4 روز از محصول کراتین ناخن استفاده کنیم و پس از اتمام دوران کراتین درمانی ناخن ها هر هفته یا هر دو هفته می توانید یکبار از این محصول استفاده کنید که برای قسمت هایی از ناخن تازه رشد کرده اند نیز عمل  پروتیین رسانی  انجام شده باشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: