یکشنبه 18 مرداد 1394 - 16:33:47

انتخاب مدل ابرو و رنگ ابرو مناسب

خانم بوعلی کارشناس طراحی ابرو در گفتگویی با گزارشگر رژلب به نکاتی جهت انتخاب مدل ابرو و  رنگ ابرو مناسب اشاره کردند و همچنین نکاتی برای داشتن ابروهایی زیبا را بیان کردند که در ادامه می خوانیم. 

دقت در انتخاب مدل ابرو میتواند تغییر  موثری در ظاهر شما ایجاد کند و به کل  حالت چهره شما و به خصوص مدل چشم ها را عوض کند.
راز زیبایی صورت در هماهنگی اجزای آن چهره است که البته ابرو ها هم از این هماهنگی باید پیروی کنند.هماهنگی ابرو ها با چشم و بینی و لب شما سنجیده می شود.
برای انتخاب محل مناسب تاج ابرو  باید یک خط کش را  در کنار بینی به صورت عمودی نگه دارید تا  نقطه طلاقی خط کش با ابرو، همان محل صحیح تاج ابرو است.
برای انتخاب محل مناسب قوس یا هشتی ابرو،خط کش  را در کنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید .  محل طلاقی خط کش با ابرو محل مناسب برای هشتی یا قوس ابرو است.
برای انتخاب محل مناسب انتهای ابرو یا در اصلاح دم ابرو باید خط کش  را طوری نگهدارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد. محل طلاقی خط کش با ابروی شما دقیقا محل مناسب دم ابرو یا انتهای ابرو است.
فاصله بین دو ابرو باید به اندازه یک چشم باشد.
هماهنگی فرم ابرو و صورت
فرم ابرو ی مناسب برای صورت کشیده ابروی صاف و افقی است.
فرم ابرو مناسب صورت های گرد ابرو های زاویه دار با هشتی بلند و دم ابرو کوتاه است.
فرم ابرو مناسب صورت های چند ضلعی ابروهای منحنی قوس دار است.
و اما برای افرادی با صورت بیضی اکثر مدل های ابرو مناسب است البته توجه به اندازه و جا یگزاری هایی که به نسبت بینی و چشم ها در بالا اشاره کردیم ضروری است.

عکس قبل و بعد از برداشتن ابرو 

نکاتی برای داشتن ابرو هایی زیبا
ابروها را همیشه در همان جهتی که هستند بردارید یعنی به سمت بالا و مایل. هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید همچنین از شانه وقیچی کردن موهای ابرو به سمت پایین بپرهیزید زیرا این خود در نامنظم شدن تارهای ابرو و تغییر جهت رویش موها رو به پایین  بسیار موثر خواهد بود.

عکس قبل و بعد از برداشتن ابرو 

گاهی ممکن است داخل ابرو پوسته پوسته شده و خارش بگیرد این حالت به علت خشکی بیش از حد پوست اطراف ابرو رخ میدهد که باعث ریزش موهای ابرو می شود در این مواقع حتما ابرو را با تقویت کننده های کرمی یا روغنی چرب کنید تا پوست ابرو متعادل و از ریزش ان جلوگیری شود.

رنگ ابرو
انتخاب رنگ ابرو هم به اندازه فرم ابرو می تواند در زیبایی شما تاثیر داشته باشد.برای انتخاب رنگ ابرو مناسب توجه به رنگ پوست و رنگ مو اهمیت ویژه ای دارد معمولا انتخاب رنگ ابرو برای افرادی که رنگ مو هایشان روشن است رنگ ابرو یی با دو الی سه درجه تیره تر است و اما برعکس این مورد هم صادق است .برای افرادی با رنگ مو های تبره می توان رنگ ابرو ها را 2الی 3 درجه روشن تر از رنگ مو انتخاب کرد.اما برای افرادی با رنگ موهای فانتزی مثل رنگ قرمز و... انتخاب رنگ ابرو تا حدودی سخت تر می شود اما بهتر است از ترکیب رنگهای گرم و خنثی استفاده شود.

عکس قبل و بعد از برداشتن ابرو و رنگ ابرو


تقویت ابرو
برای انتخاب محصول مناسب جهت تقویت ابروها  به جنس پوست اطراف پوست ابرو توجه کنید پوست اطراف ابروهایتان اگر چرب است سعی کنید از قطره های تقویت کننده و اگر پوست اطراف ابرو خشک است از کرم های تقویت کننده ابرو استفاده کنید زیرا خشکی وچربی بیش از حد باعث ریزش ابرو میشود.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

رنگ کردن ابرو باعث ریزش ابرو می شه ؟ممنون
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 10:14:14
سایتتون خیلی تنوع داره ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: